On ja ei. Siis ne jotka on, ovat vierasperäisiä, kuten quisling, (maanpetturi, vieraan maan valloittajan hännystelijä), joka tulee norjalaisesta Vidkun Quislingista.Onkos suomen kielessä sanaa jossa on Q-kirjain?
On ja ei. Siis ne jotka on, ovat vierasperäisiä, kuten quisling, (maanpetturi, vieraan maan valloittajan hännystelijä), joka tulee norjalaisesta Vidkun Quislingista.Onkos suomen kielessä sanaa jossa on Q-kirjain?
Se on se savu joka maksaa, ilmansaasteista nääs.Olisin veikannut tupangien maksava jotain 5,40€, jota sitäkin olisi pitänyt varsin kalliina, mutta 9,25€, mitä helvetti?
Eipä niin, erittäin hyvä uudistus.En tiennytkään kuinka iloiseksi tulen, kun politiikka ja muu vastaava on aidattu tuonne omaan karsinaan. Ei tule pienintäkään kiusausta kurkistaa sinne :)
En tiennytkään kuinka iloiseksi tulen, kun politiikka ja muu vastaava on aidattu tuonne omaan karsinaan. Ei tule pienintäkään kiusausta kurkistaa sinne :)
Oisko ketju ollu pystyssä 2 päivää kun pistin ignoreen. Oli niin hassunhauskaa ja hulvatonta huumoria että ei keuhkot kestäneet sitä riemua.Olen ihan tippunut kärryiltä mitä tuolla
Päivän maantieto- visa ketjussa tapahtuu. Olin itsekin siellä joskus aktiivinen mutta nykyään kun sitä vilkaisee niin ei ihan ymmärrä mistä keskustellaan.
Oisko ketju ollu pystyssä 2 päivää kun pistin ignoreen. Oli niin hassunhauskaa ja hulvatonta huumoria että ei keuhkot kestäneet sitä riemua.
Juu en jos se sitä oli. Samaa paskaa vitsiketju pullollaan.Sitä kuuluisaa setämieshuumoria. Et taidakaan olla oikea setämies?
Samaa paskaa vitsiketju pullollaan.
Siellä tapahtuu paljon mukavia maantietoon liittyviä asioita letkeässä ristelytunnelmissa.Olen ihan tippunut kärryiltä mitä tuolla
Päivän maantieto- visa ketjussa tapahtuu. Olin itsekin siellä joskus aktiivinen mutta nykyään kun sitä vilkaisee niin ei ihan ymmärrä mistä keskustellaan.
On kaikenlaista metavisaa eri kansilla, mutta päävisa käydään edelleen kl 18 päivittäin. Tulkaa ainakin sinne jos ei muu paskanjauhanta kiinnosta. On mielenkiintoinen kevät tulossa kun saadaan vielä pleijarit aloitetuksi joskus!Olen ihan tippunut kärryiltä mitä tuolla
On kaikenlaista metavisaa eri kansilla, mutta päävisa käydään edelleen kl 18 päivittäin. Tulkaa ainakin sinne jos ei muu paskanjauhanta kiinnosta. On mielenkiintoinen kevät tulossa kun saadaan vielä pleijarit aloitetuksi joskus!
P.S. Saattekohan te botskin ignoreen laittaneet tägäysroskapostia visasta? Osaako @Ylläpito tai @Moderaattorit vahvistaa?
Vaarallisilla vesillä osa 362Kannattaako nyt noita kutsua, joudutaan vielä laivaputkaan.
Herramujjeepu, onko tämä se salkkarispin-off vai itse jacksparrowi? Kuulostaa kamalalta joka tapauksessa.Vaarallisilla vesillä osa 362
Järkyttävää. Melkein yhtä järkyttävää on, että legendaarista juomaa nimeltä Maranello (keltaista makeaa katkeroa) ei enää valmisteta.Tossa viikonlopulla kun selailin laatuviinejä paikallisessa taidelasiliikkeessä, niin huomasin että legendaarisesta Marabellosta on jyty devalvoitu 21%--->15%. Missä kapinat? Missä talvisodan henki? Mitävittua?
Varmaan ihan hyvä laji jos ei tarvi omilla palloilla pelata.Avautui että Akkarin ja Korkkareiden lukeminen paskalla on niin lääst siison. Trendin aallonharjalla ratsastavat modernit miehet pelaavat kakkagolfia.
Jatkiksen Tigerit tosin käyttävät omia puttereitaan.Varmaan ihan hyvä laji jos ei tarvi omilla palloilla pelata.
Minä säästän oman mailan ja pallot makuuhuonegolffiin. Sitähän ei saa sääntöjen mukaan pelatakaan vierailla välineillä.Jatkiksen Tigerit tosin käyttävät omia puttereitaan.