Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 696 997
  • 33 882

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämän viestin myötä minulle avautui, että vaikka en päästäisi sua mun vaimon kanssa saunaan, niin koiria voisit hoitaa vastuuntuntoisena ja eläinrakkaana.
No kun koira tulisi takaisin niin osaisi nostaa käpälän ylös kun joku sanoo Heil Hitler ja istumaan nousisi käskyllä Achtung!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No kun koira tulisi takaisin niin osaisi nostaa käpälän ylös kun joku sanoo Heil Hitler ja istumaan nousisi käskyllä Achtung!
Voi halvattu sun kanssas... Naurahdin. Mutta en mää nyt sentään ihan noin natsi ole...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kytät vie leipäveitsen jos veitsi kurkulla soitat hätänumeroon. Pesäpallomailankin ne vie kun täräyttää jotakuta takaraivoon. Miten nyt saa pelit pystyyn? Millä nyt leikkaa limpun?
Minä saan kyllä pelini pystyyn ihan ajatuksen voimalla.
 
K

Kiekkokatsoja

Kytät vie leipäveitsen jos veitsi kurkulla soitat hätänumeroon. Pesäpallomailankin ne vie kun täräyttää jotakuta takaraivoon. Miten nyt saa pelit pystyyn? Millä nyt leikkaa limpun?
Josko liikaa alkoholia veressä, niin sininen pilleri taikka kaksi, voi auttaa. Lähipelit nopeasti pystyssä. Leipäähän on kautta aikojen, otettu repaisemalla palanen, niin se varmaankin onnistuu nykyisinkin.

Mulle avautui tänään paljonkin. Tänne kerron vain, että lehtitietojen mukaan, muusikko Paven vuoro oli mennä taivaaseen.
Kaikki me lähdetään, mutta jospa jokaiselle ehtisi ennen lähtöä, olla ne tärkeimmät elämän asiat/tapahtumat koettuna.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei minulla ole mitään "sokeritautia" vaikka koko ajan janottaa. Olen vaan syönyt paljon suolamuikkuja. Ja kuten äiti pruukaa sanoa: "Kala vaatii vettä uidakseen..."
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kusi on kellertävää. Tää on hyvä uutinen. Sellainen kirkas ahdistaa.
Otteesi lipsuu. Kusi pitää olla kokiksen väristä, ainakin vielä alkuviikosta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ei minulla ole mitään "sokeritautia" vaikka koko ajan janottaa. Olen vaan syönyt paljon suolamuikkuja. Ja kuten äiti pruukaa sanoa: "Kala vaatii vettä uidakseen..."
Ai että kun saiskin suolamuikkuja, mutta mistähän pikkumuikkua täällä Uudenmaan ja Kanta-Hämeen rajalla sais?

Synnyinseudulla Savonlinnassa ei muodosta ongelmaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ai että kun saiskin suolamuikkuja, mutta mistähän pikkumuikkua täällä Uudenmaan ja Kanta-Hämeen rajalla sais?
Itselläni käy välillä tuuri että paikallisessa City-marketissa on myynnissä Puruveden muikkua. Ne on niitä pikkaisia suolaamiseen sopivia. Päijänteestä taas tulee komeaa paistamiseen ja savustamiseen sopivaa kalaa. Molempi parempi...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lapset saavat kuulemma lunastaa Veikkauksen arpavoittoja 200e asti vaikka eivät saa ostaa arpoja. Näin kertoi ärrän myyjä äsken kun kävin lunastamassa lapseni joululahja-arvan voiton.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että korona-virus on varsin älykäs - ymmärtää vuorokausirytmin ja jopa tunnistaa kellonajan. Lisäksi avautui, että Savossa ja Pohjois-Karjalassa jylläävät eri mutaatiot, sillä Savossa virus alkaa liikkua ja iskeä kiinni vasta puolen yön jälkeen, kun taas Pohjois-Karjalassa se aktivoituu jo ilta kymmeneltä - mielenkiintoista....
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Avautui, että keraamisten liesitasojen puhdistukseen käytettävä valmiste:
Dr Beckmann puhdistuskivi (saven kaltaista ainetta) on oikeasti erinomainen kyseiseen tarkoitukseen. Turha taistella erilaisten litkujen tai vaahtojen kanssa, Beckmannin puhdistuskivellä irtoaa kaikki törky, vaikka kuinka pinttyneeltä näyttäisi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olen oman elämäni passiivinen protagonisti. Niin varmaan on moni muukin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Nyt, kun rallikausi on taas käynnissä, ja Jari-Matti Latvalaa on näkynyt medioissa uudessa tallipomon roolissa, niin on todella sympaattisen oloinen kaveri. Se on hienoa nähdä, kun ihminen saa olla rakastamansa asian parissa. Toivon onnistumista ja pitkää nenää kaikille epäonnistumista odottavalille ja varsinkin sitä toivoville.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkari on sittenkin hyvä keksintö. Sitä kun pitää yöt auki niin kuuluu ääniä. Hiljaisuudessa on vaikea nukkua. Hitto toi mun talo on kuin joku vanhainkoti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen mulla on radiokin. Muutama vuosi sitten pöllin sellaisen. En ole koskaan radiota kuunnellut. Pikkusisko kyllä kuunteli penskana sitä Salovaaraa omassa huoneessaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tällainen pieni asia että Ylen ja MTV3:n tekstitelevisioissa on kaiketi ainakin suunnilleen samat ajat mutta jostain syystä Nelosen tekstitelevision kello on muutaman minuutin jäljessä näitä?

Hyvin pieni asia mutta pisti tänään vain silmään kun tarkkailin tekstareiden kelloja. Ei minulla niin tylsää ollut mutta kelloja piti pitää silmällä sen vuoksi että Runebergin tortut olivat uunissa paistumassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös