Otteesi lipsuu. Kusi pitää olla kokiksen väristä, ainakin vielä alkuviikosta.Kusi on kellertävää. Tää on hyvä uutinen. Sellainen kirkas ahdistaa.
Ai että kun saiskin suolamuikkuja, mutta mistähän pikkumuikkua täällä Uudenmaan ja Kanta-Hämeen rajalla sais?Ei minulla ole mitään "sokeritautia" vaikka koko ajan janottaa. Olen vaan syönyt paljon suolamuikkuja. Ja kuten äiti pruukaa sanoa: "Kala vaatii vettä uidakseen..."
Snoopista #47 !!!Warren G. oli USA:n 29. presidentti.
Itselläni käy välillä tuuri että paikallisessa City-marketissa on myynnissä Puruveden muikkua. Ne on niitä pikkaisia suolaamiseen sopivia. Päijänteestä taas tulee komeaa paistamiseen ja savustamiseen sopivaa kalaa. Molempi parempi...Ai että kun saiskin suolamuikkuja, mutta mistähän pikkumuikkua täällä Uudenmaan ja Kanta-Hämeen rajalla sais?
Parempi sekin kun olla naapurinsa elämän aktiivinen antagonisti.Olen oman elämäni passiivinen protagonisti. Niin varmaan on moni muukin.
Tällainen pieni asia että Ylen ja MTV3:n tekstitelevisioissa on kaiketi ainakin suunnilleen samat ajat mutta jostain syystä Nelosen tekstitelevision kello on muutaman minuutin jäljessä näitä?
Vuosikaudet tuo teksti-tv:n kello oli nimenomaan Jumalan sana. Jos omat kellot oli eri ajoissa tai halusi tietää ylipäätään oikean ajan, niin teksti-tv:ltä se katsottiin.
Tietysti aina YLE:ltä. Siksihän sitä TV-lupaakin maksettiin tai oltiin maksavinaan.
Haluan uskoa, että YLE:n kellossa ei edelleenkään ole vikaa.
Elokuvan paras kohtaus on Uma Thurmanin esittämä "Poison Ivy".Batman & Robin on aivan jäätävän paska elokuva. Kai tämän joskus on nähnyt (tulee siis Subilta) ja varmaan ihan tosissaan tehty kun tuskin iso-Arska tai Clooney mitenkään halpoja ukkoja on olleet palkata. Tai saa komediaakin tehdä toki kalliilla, mutta ei tässä naurata kuin tosiaan tuo paskuus.