Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
2 viikon pelikieltoa, 1 rikepiste ja IKUINEN KETJUNAVAUSKIELTO.
Haluatko adoptoida multa ketjunavausoikeuden? Ollut aika nihkeästi tarvetta täällä päässä.2 viikon pelikieltoa, 1 rikepiste ja IKUINEN KETJUNAVAUSKIELTO.
Nynnyketjuun tällaiset.Vajaat 14 vuotta kirjoitushistoriaa ja reilut 11 000 viestiä, nolla pelikieltoa, nolla varoitusta, nolla huomautusta, ja nolla rikepistettä. Vähän tuntuu kuin olisin autovakuutuksensa täysistä bonuksista henkseleitään kaikille paukutteleva ikämies. Se sama kaikkien tuntema ukko, jonka vm. 1975 Taunuksessa haisee saatana vieläkin kuin uudelta, pölykapselitkin se varmaan vahaa käsin kerran viikossa.
Yksi nuorukainen on ottanut palstan haltuunsa. Aikamoista. Ei saa kiusata.
Riippuu hinnasta.Ei ole tyhmä joka myy vaan joka ostaa.
Se on TERVE HENKINEN ISÄM MAAM PUOLLUSTAJA! Eikä mikään HOMO HURRI! Twiittaileekohan myös hauskoja tarinoita joissa diskuteeraa itsensä kanssa että "Mita sina sanoa taala saa muslimi raha ilman työ? Hulu maa!"Viron sisäministeri Mart Helme ei näköjään osaa pitää suutansa kiinni. Nyt hän kehottaa homoja muuttamaan Ruotsiin. Viime vuonna hän ihmetteli, että kaiken maailman myyjätytöt pääsevät Suomen pääministeriksi. Ei vaikuta tuo Mart Helme kovin järkevältä tyypiltä ainakaan lausuntojensa perusteella.
Joo tosiaan sellainen ruotsalainen tosiaan joskus vähän pelaili tennistä. Itse asiassa sen verran, että pidetään yhtenä kaikkien aikojen pelaajana, joidenkin mielestä jopa kovimpana.Joku ruotsalainen nimeltään Björn Borg on voittanut Kanadan tenniskisoissa menneinä vuosikymmeninä. Jos svenskapakki Andreas Borgman on ns. "Porimies", tämä tennistä taiteileva svenssoni vasta onkin sitä.
Vaihdoin pyörään itse jarrupalat ja sehän oli helppoa. Nyt kävin ostamassa uudet renkaat pyörään ja huomenna yritän vaihtaa ne. Toivottavasti sekin on helppoa.
Olen ottanut kaksi julkkisselfietä. Eka oli Tauskin kanssa, ja toka oli Björn Borg, kun hän kävi v. 2017 Oulussa poikansa tennisturnauksen vuoksi. Olen siis Borgin ystävä.Joku ruotsalainen nimeltään Björn Borg on voittanut Kanadan tenniskisoissa menneinä vuosikymmeninä. Jos svenskapakki Andreas Borgman on ns. "Porimies", tämä tennistä taiteileva svenssoni vasta onkin sitä.
Olen ottanut kaksi julkkisselfietä. Eka oli Tauskin kanssa, ja toka oli Björn Borg, kun hän kävi v. 2017 Oulussa poikansa tennisturnauksen vuoksi. Olen siis Borgin ystävä.
Jos ihmettelet miksi ringissä on kylmä, niin johtuu siitä, että kesä meni jo.Muistatteks te kans lapsuuden kesät. Tytöt, uiminen, jäätelö, rio cola. Pyöräily ja futis. Mut ei sitä tiennyt että aikuisena on vielä kivempaa. Paitsi niillä, jotka joutuu menee duuniin.
Sehän suunnittelee kalsareita eikä mitään tennisjuttuja tee. Onkohan kalsarit valmistettu Porissa? Pitäisi ainakin. ”Made in Björn(e)Borg”Joo tosiaan sellainen ruotsalainen tosiaan joskus vähän pelaili tennistä. Itse asiassa sen verran, että pidetään yhtenä kaikkien aikojen pelaajana, joidenkin mielestä jopa kovimpana.