Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 558
  • 33 934

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Tarvitseeko muna kuorta?"
Tietenkin tarvii, muuten se valuisi pitkin koipia eikä uusia kanoja syntyisi. Tai ei niitä kai muutenkaan kovasti synny kun me immeiset syödään niitä alkioita. Mutta tarpeeksi kuitenkin että on jotkut jotka munii uusia munia ihmisten syötäväksi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tietenkin tarvii, muuten se valuisi pitkin koipia eikä uusia kanoja syntyisi. Tai ei niitä kai muutenkaan kovasti synny kun me immeiset syödään niitä alkioita. Mutta tarpeeksi kuitenkin että on jotkut jotka munii uusia munia ihmisten syötäväksi.
En ole tämän suhteen mikään asiantuntija, mutta käsittääkseni yleisesti syömme hedelmöittymättömiä kanan munasoluja(?), eli kai meille maistuu kanan menkat? Sit jos kukko pääsee tuurilla tuikkaamaan, niin siellä egussa on se alkio messissä. Nää on tosiaan mun omia keloja, olen siis todennäköisesti tässä asiassa voimakkaasti väärässä.
 

ace

Jäsen
Suureen munakeskusteluun liittyen, minulle kerrottiin hiljattain ettei kaikista kananmunista suinkaan tule tipuja. Onko asia näin, vai avautuiko tämä minulle väärin, oi Jatkiksen suuret tietäjät? En tiedä miten elää tämän tietämättömyyden / ristiriitaisen tiedon kanssa.

Kananmunan syöntikin on jäänyt tässä hämmennyksessä lähes kokonaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suureen munakeskusteluun liittyen, minulle kerrottiin hiljattain ettei kaikista kananmunista suinkaan tule tipuja.
Kyllä ne tehotuotannon kanat tipauttelee hedelmöitymättömiä (nyt iski se lukihäiriö) munia eli niistä ei tule tipuja... Vaikka kuinka hautoisi. Kyllä siinä olisi kukoilla hommaa jos ne kävisi kiksauttelee kaikki tehotuotannon kanaset ja varmaan myös muutama tappelu siitä kuka saa laittaa ketäkin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suureen munakeskusteluun liittyen, minulle kerrottiin hiljattain ettei kaikista kananmunista suinkaan tule tipuja. Onko asia näin, vai avautuiko tämä minulle väärin, oi Jatkiksen suuret tietäjät? En tiedä miten elää tämän tietämättömyyden / ristiriitaisen tiedon kanssa.
.

Tervetuloa pubivisajoukkueeseen, noin se tosiaan menee. En tiedä minkä päivän sana tarkalleen, mutta päivän sana tosiaan on tehotuotanto.

Eihän ne stressaantuneet äidit varmaankaan edes pystyisi huolehtimaan jälkikasvustaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen eronnut kirkosta. Nyt vasta avautui kun sain tietää. En muista eronneeni, mutta ilmeisesti päihteet on ollut päässäni silloin vahvana. Noh, hyvä homma. Olin nimittäin eroamassa muutenkin kirkosta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän ne stressaantuneet äidit varmaankaan edes pystyisi huolehtimaan jälkikasvustaan.
Ja se kana joka ne munat hautoo, ei välttämättä ole muninut niitä munia. Se on vaan huomannut että tuossapa sopiva määrä munia ja alkanut hautoa. Tai jotain.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ai saan? En voi ainakaan julistaa avioliittoani Turha-Kaukalon kanssa kirkon alttarilla. Enkä kastaa meidän yhteistä lasta. Vai voinko?

Tuo lapsi olisikin kyllä suorastaan jumalallisen intervention tuotos. Peräaukon kautta tapahtuva synnytyskin saattaisi saada - täysin ansaitusti - maailmanlaajuista huomiota.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yleensä kyllä jos jollain ei ole äitiysmekkoa ristiäisissä niin se on just se äiti.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nyt tulee hieman ns. paska juttu - eli ei välttämättä kannata lukea pidemmälle.

Kävin tuossa tovi sitten oikein kunnon paskalla: oli muuten ehkä eräs tajunnanräjäyttävimmistä kokemuksista joita olen ikinä saanut etuoikeuden kokea pöntöllä istuen. Yllättävän paljon sitä tavaraa muuten ihmiseen mahtuukin - samaan aikaan hajun ollessa suorastaan kulmakarvat tipauttava, niin kasassa olikin kyllä melko eeppinen kokemus.

Se avautuminen tässä varmaan on itsestään selvää - että mikä avautui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös