Ei ole, siksi ratkaisut, jotka nostavat laatua ja säästävät aikaa ovat parhaita.Voi ristus. Joillain ihmisillä on ihan liikaa aikaa...
Ei ole, siksi ratkaisut, jotka nostavat laatua ja säästävät aikaa ovat parhaita.Voi ristus. Joillain ihmisillä on ihan liikaa aikaa...
Ehdoton peukku tälle, eli tästä ohjeet videomuodossa myös @Johnny B. Goode kiireiseen elämään:Vahva suositus.
Muna on ylikypsä ainakin silloin kun se on kypsempi mitä munakulhon vieressä ilmoitettu minuuttimäärä antaa ymmärtää. Näin käy jos ei jäähdytetä.
Muutenkin pidän kypsien, siis 10 min tai yli, kananmunien syömistä lähes yhtä dorkana touhuna kuin pihvin syömistä kypsänä. Normaalikokoinen muna on parhaimmillaan 6 minuuttisena (kiehuvaan veteen). Miksei allekin, mutta sitten tarvitaan lusikkaa.
Joku 12 minuutin jälkeen keltuaisen ympärille tulee sellainen homehtuneen tuntuinen vihertävä kerros. Ja tietenkin jos keittää 10 min eikä jäähdytä, niin kypsyminen jatkuu. Niistä tulee sellasia kuivia mitkä jää kitalakeen kiinni.
Nyt kun on päästy munasta vääntämään asiaa, niin kerrompa viikon vinkin.
Näin jossain kokkiohjelmassa muistaakseni Hans Välimäen sanovan, että jos paistettu kananmuna on pannulla yli 9 sekuntia, niin se on pilalla. Tästä kiinnostuneena kokeilin heti seuraavaa: Pannulle öljyä ja induktio powerille. Samalla kuppiin kaksi kananmunaa, tilkka maitoa, suolaa ja mustapippuria mihin kevyt sekoitus. Kun pannu on raivarikuuma, niin levy ysille ja munat sekaan. Koko ajan reipasta vatkausta noin 6 sekuntia, sitten vippaus ympräri ja muutama sekunti vielä pannulla ja siitä lautaselle. Tulee aivan jumalaisen hyvää ja bonuksena koko prosessi ottaa jonkun pari kolme minuuttia. Maku on oikeasti aivan eri kun jos paistelee hitaasti. Toki jos haluaa sekaan jotain lisukkeita, niin ne on sitten tehtävä erikseen. Vahva suositus.
Voi ristus. Joillain ihmisillä on ihan liikaa aikaa...
Tämä oli hyvä ja asiallinen viesti tämmöselle joka ei arvosta tommosia. Just pahotin tänään rakkaan vaimoni mielen kun se oli vaihtanut verhot ja matot sillävälin kun olin kylillä. Kysy että, no, miltä näyttää? Mä kysyin että jaa niin mikä...? En todellakaan huomannu mitään.Kaikki mikä kannattaa tehdä, kannattaa tehdä kunnolla. Näistä jutuista tule helposti hifistelyviboja mutta lähes aina ero on huomattava. Varsinkin kun tässä tapauksessa lopputulos (ilmeisesti) on selkeästi parempi. Tämä ei mitenkään vittuiluna, ihan yleisenä ajatuksena. Ja ei sillä, lähipiirissä on paljonkin ihmisiä joita ei ruoka tai ruoanlaitto kiinnosta pätkääkään ja sekin on ihan ok.
Tämä oli hyvä ja asiallinen viesti tämmöselle joka ei arvosta tommosia. Just pahotin tänään rakkaan vaimoni mielen kun se oli vaihtanut verhot ja matot sillävälin kun olin kylillä. Kysy että, no, miltä näyttää? Mä kysyin että jaa niin mikä...? En todellakaan huomannu mitään.
Miks oisin pahoittanut mieleni? Hyvä vaan jos siitä hälle tulee hyvä mieli kun saa touhuta mielensä mukaan. Mitä vittua nyt taas, Pernis?Kai pahoitit mielesi tai ainakin kysyit miksi tuo piti tehdä.
Miks oisin pahoittanut mieleni? Hyvä vaan jos siitä hälle tulee hyvä mieli kun saa touhuta mielensä mukaan. Mitä vittua nyt taas, Pernis?
Helvetin hyvä kysymys...Mitä järkeä on vaihtaa matot ja verhot vaihtamisen ilosta. Mitä niissä edellisissä oli vikana.
Mitä järkeä on vaihtaa matot ja verhot vaihtamisen ilosta. Mitä niissä edellisissä oli vikana.
Nimi ei sano mitään mutta onko tämä sukua Sunny Car Centerille? Olin käsittänyt että sillä oli aivan hirveä paalu, vaikkei juuri muuta ollutkaan.Intternetti kertoi mulle että Sunny Lanen managerina toimii hänen omat vahempansa. Eivätkä ainostaan hoitele bisnespuolta vaan seuraavat kuvauksia, katsovat valmista matskua ja neuvovat mm. erilaisissa maneereissa ja tekniikoissa. Sparraakohan dada Lane tytärtä vapaa-ajalla? Ja te pidätte mua vähän perverssinä...
Eikös tuolla maailmassa oo ihan ihka aito äiti-tytär parikin joka tekee ryhmäsessioita. Näin kertoo faktat.Intternetti kertoi mulle että Sunny Lanen managerina toimii hänen omat vahempansa. Eivätkä ainostaan hoitele bisnespuolta vaan seuraavat kuvauksia, katsovat valmista matskua ja neuvovat mm. erilaisissa maneereissa ja tekniikoissa. Sparraakohan dada Lane tytärtä vapaa-ajalla? Ja te pidätte mua vähän perverssinä...
Et sä pidä juomii kylmässä?Jääkaappi on nykyihmiselle aika turha kapistus.
Et sä pidä juomii kylmässä?
Denat kato juo lämmintä kaljaa.
No ei. Dena on määritelmällisesti henkilö, joka juo denaturoitua aamuteetä. Yleensä taskulämmintä, mutta ei kukaan estä jäähdyttämästä sinolia. Kokeile ihmeessä, mutta älä unohda ranskanleipää.