Ja se kana joka ne munat hautoo, ei välttämättä ole muninut niitä munia. Se on vaan huomannut että tuossapa sopiva määrä munia ja alkanut hautoa. Tai jotain.Eihän ne stressaantuneet äidit varmaankaan edes pystyisi huolehtimaan jälkikasvustaan.
Olen eronnut kirkosta. Nyt vasta avautui kun sain tietää. En muista eronneeni, mutta ilmeisesti päihteet on ollut päässäni silloin vahvana. Noh, hyvä homma. Olin nimittäin eroamassa muutenkin kirkosta.
Vievät multa veroina rahaa ja mitään en heiltä kaipaa vastikkeeksi. Simple as that :)Miksi olisit muutenkin eronnut kirkosta?
Vievät multa veroina rahaa ja mitään en heiltä kaipaa vastikkeeksi. Simple as that :)
Ai saan? En voi ainakaan julistaa avioliittoani Turha-Kaukalon kanssa kirkon alttarilla. Enkä kastaa meidän yhteistä lasta. Vai voinko?Kuitenkin, jos joskus kaipaat vastiketta, saat sitä vaikket kirkkoon kuuluisikaan.
Ai saan? En voi ainakaan julistaa avioliittoani Turha-Kaukalon kanssa kirkon alttarilla. Enkä kastaa meidän yhteistä lasta. Vai voinko?
Ai saan? En voi ainakaan julistaa avioliittoani Turha-Kaukalon kanssa kirkon alttarilla. Enkä kastaa meidän yhteistä lasta. Vai voinko?
Tuo lapsi olisikin kyllä suorastaan jumalallisen intervention tuotos. Peräaukon kautta tapahtuva synnytyskin saattaisi saada - täysin ansaitusti - maailmanlaajuista huomiota.
Ihanaa kuulla. Siitä tulee elämäni onnellisin päivä. Ihana olis nähdä sut äitiysmekossa sitten.Jos minä kuulun kirkkoon, niin voimme lapsemme kastaa.
Ihanaa kuulla. Siitä tulee elämäni onnellisin päivä. Ihana olis nähdä sut äitiysmekossa sitten.
Paitsi se Setä-Sämpylän pieni herkku. Hihihi.Eikä mitään sen alla.
Tätä mä oon jo pidenpään epäillytkin. Tosin ei se pelkkä kaukalokaan turha ole.Mulla on äitiysmekko nytkin päällä. Eikä mitään sen alla.
Jesus?Se avautuminen tässä varmaan on itsestään selvää - että mikä avautui.
Jesus?
Miten sun tukka on? Onks meikkii? Ooks ollu vähän tuhma tänään? Pitääkö Johnny-Dadan tulla rankaasee...?Mulla on äitiysmekko nytkin päällä. Eikä mitään sen alla.
Miten sun tukka on? Onks meikkii? Ooks ollu vähän tuhma tänään? Pitääkö Johnny-Dadan tulla rankaasee...?
Ja jos (ja kun...) mä sanon että nyt lutka itket, niin säähän itket. Näillä sopimuksilla jos mennään niin deal done. Sovitaan maksuista myöhemmin.Meikkiä on... vähän... oi beibi tuu!
Mä laitan Motörheadin soimaan kun olet sisällä.
Ja jos (ja kun...) mä sanon että nyt lutka itket, niin säähän itket. Näillä sopimuksilla jos mennään niin deal done. Sovitaan maksuista myöhemmin.
Mitään en tunnusta...Ai tätäkö se Helsingistä tarjottu työ olikin?
Ai tätäkö se Helsingistä tarjottu työ olikin?
Ei hemmetti taasko aivotärähdys.