Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 882 412
  • 34 593

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen eronnut kirkosta. Nyt vasta avautui kun sain tietää. En muista eronneeni, mutta ilmeisesti päihteet on ollut päässäni silloin vahvana. Noh, hyvä homma. Olin nimittäin eroamassa muutenkin kirkosta.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eihän ne stressaantuneet äidit varmaankaan edes pystyisi huolehtimaan jälkikasvustaan.
Ja se kana joka ne munat hautoo, ei välttämättä ole muninut niitä munia. Se on vaan huomannut että tuossapa sopiva määrä munia ja alkanut hautoa. Tai jotain.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ai saan? En voi ainakaan julistaa avioliittoani Turha-Kaukalon kanssa kirkon alttarilla. Enkä kastaa meidän yhteistä lasta. Vai voinko?

Tuo lapsi olisikin kyllä suorastaan jumalallisen intervention tuotos. Peräaukon kautta tapahtuva synnytyskin saattaisi saada - täysin ansaitusti - maailmanlaajuista huomiota.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yleensä kyllä jos jollain ei ole äitiysmekkoa ristiäisissä niin se on just se äiti.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nyt tulee hieman ns. paska juttu - eli ei välttämättä kannata lukea pidemmälle.

Kävin tuossa tovi sitten oikein kunnon paskalla: oli muuten ehkä eräs tajunnanräjäyttävimmistä kokemuksista joita olen ikinä saanut etuoikeuden kokea pöntöllä istuen. Yllättävän paljon sitä tavaraa muuten ihmiseen mahtuukin - samaan aikaan hajun ollessa suorastaan kulmakarvat tipauttava, niin kasassa olikin kyllä melko eeppinen kokemus.

Se avautuminen tässä varmaan on itsestään selvää - että mikä avautui.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meikkiä on... vähän... oi beibi tuu!

Mä laitan Motörheadin soimaan kun olet sisällä.
Ja jos (ja kun...) mä sanon että nyt lutka itket, niin säähän itket. Näillä sopimuksilla jos mennään niin deal done. Sovitaan maksuista myöhemmin.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Liitteet

• 8575B282-09C3-461C-8F44-27E0FBBAB4A7.jpeg
    8575B282-09C3-461C-8F44-27E0FBBAB4A7.jpeg
    217,1 KB · kertaa luettu: 434
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy