Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 754 502
  • 34 035

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle avautui, että Irving Berling eli yli 100-vuotiaaksi (1888-1989). Aikaisemmin on avautunut, että John McCainin äiti on elossa ja on 106-vuotias. Lisäksi on avautunut, että Kirk Douglas täyttää joulukuussa 102 vuotta, jos vain ei nyt kuole kolmen kuukauden aikana. Olivia de Havilland täytti jo heinäkuussa 102 vuotta. Hän sai jo vuonna 1939 Oscar -ehdokkuuden elokuvasta Tuulen viemää. Toisaalta, kun mietin tuota Irving Berlingiä, niin jotenkin kuulostaa tutulta se, että hän eli erittäin vanhaksi. Eli ei sittenkään kai ollut uusi juttu minulle, mutta jätetään nämä jutut tänne kumminkin.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Minulle avautui, että Irving Berling eli yli 100-vuotiaaksi (1888-1989).
Joskus muinoin viime vuosituhannella kaverilla oli joku jenkkifutispeli pc:llä ja siinä oli Berling niminen pelaaja. No siitähän me sitten keksittiin, että se on irvingberling. No, ei liittyny mitenkään mihinkään.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Noista logoista. Avautui jo aikaa sitten, kun joku sen osoitti, mutta Tobleronen logossa on Matterhornin lisäksi karhu, mikä oli mennyt minulta täysin tutkan alta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Menee kyllä huonosti Suomella kun perä perään taitaa olla historian huonoimpia hallituksia. Varmaan voidaan mennä jonnekin 1900-luvun alkuun ja silloin jo joku kirosi jossain kuinka nykyinen hallitus on historian huonoin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Menee kyllä huonosti Suomella kun perä perään taitaa olla historian huonoimpia hallituksia. Varmaan voidaan mennä jonnekin 1900-luvun alkuun ja silloin jo joku kirosi jossain kuinka nykyinen hallitus on historian huonoin.

Nuorisosta on lopulta aina tullut aivan kelvollinen. Sitä en tiedä miten hallituksista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä lakka on minulle tuttu ja hillaksihan sitä jotkut kutsuvat... Mutta minulle avautui että englanniksi se on cloudberry (pilvimarja?). Kyllä kaikki strawberryt, raspberryt ja blueberryt tiedän mutten koskaan ole muistaakseni tiennyt mikä on lakka englanniksi. Avautui kun katsoin Suomi-videoita yuotubesta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hitto. Mä en sittenkään ole lentänyt (ollut siis kyydissä) MD-11lla? Mut en. 20 vuotta kuvittelin. Mut en. Toki tiesin, että vuonna 85 kun käytiin Kanukeissa pelaamassa, niin kuormajuhta oli DC-10. Mut se seuraava, ihan heti kaksi vuotta myöhemmin, niin tähän asti kuvittelin että se ois ollut MD-11. Mut ei. Ei niitä ollut edes liikenteessä tuohon aikaan. No, tuli nukuttua Montrealin kentällä kun Finski oli myöhässä. Tampassa oli kans ihan kiva pelata.

Avautui myös, että aika moni tämän lukija on syntynyt vasta avautumisen syiden jälkeen. Noh, setä on wanha.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että "hard as a rock" on mitä parhain biisi nostamaan tunnelmaa, jos mielessä on seksi kumppanin kanssa. Valot himmeälle ja biisi täysille. " you make me harder than a rock, i'm harder than a rock". "Teet minusta kovan kuin kivi, olen kova kuin kivi". Ton kun kuiskaa korvaan, niin loppu on k-18 kamaa ja yksityisasia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Avautui juuri, että iPhonen Terveys appissa on mahdollisuus pitää päiväkirjaa siitä, milloin on harrastanut seksiä. Itse seuraan siitä, kuinka monta askelta päivän aikana olen ottanut.

Oletko koskaan lukenut jotain sanomalehteä. Jokaisessa on joku "seksi ja rakkaus" -palsta tai minkä nimen ovatkaan antaneet. Kuulema se on terveellistä paneskella koko ajan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oletko koskaan lukenut jotain sanomalehteä. Jokaisessa on joku "seksi ja rakkaus" -palsta tai minkä nimen ovatkaan antaneet. Kuulema se on terveellistä paneskella koko ajan.
No varmasti. Joutuuhan siinä liikuttelemaan lantiota ainakin. Ellei ole laiska ja nainen ratsasta päällä. Toki silloin voi hieroa tissejä...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No varmasti. Joutuuhan siinä liikuttelemaan lantiota ainakin. Ellei ole laiska ja nainen ratsasta päällä. Toki silloin voi hieroa tissejä...
Kyllähän siinä kuuma tulee, kun yrittää pitää naista paikoillaan. Tuo on tosiaan vaikeampaa jos on itse alla. Yleensä kommandopipon pois ottaminen auttaa hieman kuumuuteen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No varmasti. Joutuuhan siinä liikuttelemaan lantiota ainakin. Ellei ole laiska ja nainen ratsasta päällä. Toki silloin voi hieroa tissejä...
Jos naiset lukevat tuon artikkelin, niin ratsumenetelmän raiskaajan takana lenkkipolulla jono naisia, jotka haluavat treenata lantiopohjan lihaksiaan. Kahdessa päivässä lenkkipolkujen raiskaajaparka kuivuu hengiltä metsikköön? Mutta.. mikä olisi mukavampi tapa poistua?

Mitä on kuolonkangistus?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Yksi tuttuni joka oli tänään käynyt Finkinossa sanoi tunteneen manaajan saapuvan saliin. Itse asiassa näitä tuttuja oli 3, jotka väittivät samaa asiaa. Nauraa tälle ei saanut koska asia oli kuulemma vakava. Ei siinä. Itseäni ei kiinnosta sen enempää
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi tuttuni joka oli tänään käynyt Finkinossa sanoi tunteneen manaajan saapuvan saliin.
Kyllähän papit varmaan käyvät paljonkin elokuvissa. Tai keskimäärin yhtä paljon kuin me muutkin... mutta onhan se mielenkiintoista, jos jollakin olisi joku muu kyky kuin näkö, jolla papin saapumisen tiedostaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luin tämän uutisen: Tampereen Hervannassa sijaitsee vain poliiseille tarkoitettu kaupunki, josta löytyy pubi, hierontaliike ja putkat - näissä maisemissa virkavalta harjoittelee

Sitten päädyin googlemappaamaan kyseistä valekaupunkia ja minulle avautui, että poliisioppilailla on oma pesäpallokenttä. Voi olla lisäksi myös lätkäkaukalokin siinä vieressä.
Siellä on vissiin ainakin osittain jos ei kokonaan kuvattu sitä Poliisit-kotihälytys- sarjaa. Sitä neloselta tullutta sarjaa jossa poliisit näyttelee uransa aikana eteen tulleita mieleen painuneita (koti)hälytyskeikkoja. En ole kyllä sarjaa katsellut... Joten en tiedä tiedä miltä siellä näyttää (jos sarjaa siis on oikeasti kuvattu poliisikoulun harjoittelukaupungissa.) Mikä olisi ihan loogista ettei tarvi mennä kameroiden kanssa tavallisen kansan pariin pyörimään "oikeisiin" rappukäytäviin.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kyllähän papit varmaan käyvät paljonkin elokuvissa. Tai keskimäärin yhtä paljon kuin me muutkin... mutta onhan se mielenkiintoista, jos jollakin olisi joku muu kyky kuin näkö, jolla papin saapumisen tiedostaa.
Kai ne erottuu lippujonossakin jo kun niillä on liperit kaulassa ja raamattu kainalossa?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kauppoihin tulevat leivät, piirakat ja munkit kuljetetaan kauppaan paskaisessa rekan kontissa. Joten seuraavan kerran kun ostat jostain vitriinistä vaikka munkin, niin se on luultavasti kuljetettu avonaisessa leipälaatikossa, pölyn ja muista kuljetettavista tavaroista irronneen paskan keskellä. Empä osta enää vitriineistä mitään, ellei ne oo paistettu siellä kaupassa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Siellä on vissiin ainakin osittain jos ei kokonaan kuvattu sitä Poliisit-kotihälytys- sarjaa. Sitä neloselta tullutta sarjaa jossa poliisit näyttelee uransa aikana eteen tulleita mieleen painuneita (koti)hälytyskeikkoja. En ole kyllä sarjaa katsellut... Joten en tiedä tiedä miltä siellä näyttää (jos sarjaa siis on oikeasti kuvattu poliisikoulun harjoittelukaupungissa.) Mikä olisi ihan loogista ettei tarvi mennä kameroiden kanssa tavallisen kansan pariin pyörimään "oikeisiin" rappukäytäviin.
Vietin kerran työasioissa koko päivän Hervannan poliisiopistossa. Ruokalassa syödessä oli aika vaivaantunut olo, kun meitä siviiliasuisia oli vain kaksi ja ympärillä pelkkiä sinivuokkoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllähän papit varmaan käyvät paljonkin elokuvissa. Tai keskimäärin yhtä paljon kuin me muutkin... mutta onhan se mielenkiintoista, jos jollakin olisi joku muu kyky kuin näkö, jolla papin saapumisen tiedostaa.
Kai ne erottuu lippujonossakin jo kun niillä on liperit kaulassa ja raamattu kainalossa?
Itse olen pienestä pojasta asti tunnistanut papin tulemisen pistona perseessä ja kuolanorosta seluksissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kauppoihin tulevat leivät, piirakat ja munkit kuljetetaan kauppaan paskaisessa rekan kontissa. Joten seuraavan kerran kun ostat jostain vitriinistä vaikka munkin, niin se on luultavasti kuljetettu avonaisessa leipälaatikossa, pölyn ja muista kuljetettavista tavaroista irronneen paskan keskellä. Empä osta enää vitriineistä mitään, ellei ne oo paistettu siellä kaupassa.

Tiedätkö miksi Suomessa lapsilla on kaikenlaisia allergioita ja monessa muussa maassa vain iloisesti leikitään.

Kuten missä tahansa asiassa, niin ylivetäminen on yhtä paha kuin ali. Liika hygieenisyys aiheuttaa monia asioita, kun elimistön vastustuskyky ei kehity bakteereita vastaan.

Kuvaamasi tapa varmasti onkin totta, sitä en epäile ollenkaan. Toistaiseksi kuitenkin henki vielä pihisee, vaikka Alepassa joskus käynkin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@pernaveikko Kyllä, totta on että ei tuosta niinkään haittaa oo ja liika hygeenisyys on lähinnä haitallista. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että itseäni ainakin kyseinen asia haittaa, vaikka en nyt mikään hygienia intoilija olekkaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@pernaveikko Kyllä, totta on että ei tuosta niinkään haittaa oo ja liika hygeenisyys on lähinnä haitallista. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että itseäni ainakin kyseinen asia haittaa, vaikka en nyt mikään hygienia intoilija olekkaan.

Kyllä taidat olla. Niinkuin pernis sanoi niin paskaa pitää maistella ennekuin voi alkaa kehittämään siitä jotain. Jotkut pyyhkii koiransa perseet jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös