Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 743 139
  • 34 000
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Satojen vuosien jälkeen mulle vasta avautui nyt, iltapalaa syödessä kotikaljan kera, että kotikalja on paremman makusta kun oikee kalja.
Ihan kaikki maailman juomat maistuu paremmalta ilman alkoholia. Helevetti, jos viuna ois hyvän makusta niin olis Johnnynkin palstan saastuttaminen loppunu varmaan ennen ku ois kerenny alkaankaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tajusin just, et tääl kierrätyskeskuksessa on oikeestaan jo aika hiton monta erilaista ärsyttävin sitä ja tätä -tyyppistä ketjua. Pitäiskö ihan laskee joku kerta? Näh, en jaksa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tajusin just, et tääl kierrätyskeskuksessa on oikeestaan jo aika hiton monta erilaista ärsyttävin sitä ja tätä -tyyppistä ketjua. Pitäiskö ihan laskee joku kerta? Näh, en jaksa.
Siis sivulla on 25 ketjua ja sivuja on 210.... Hmm se tekee 5250 ketjua... Paitsi että vika sivu ei ole täysi... Ketjuja on 5247 (kertoo etusivu). No se montako ketjua on @Smitty#41:n kuvaamia sitä ja tätä- ketjuja on ihan arvoitus. Ehkä joskus vielä kuullaan.
 

A Siente

Jäsen
Spotifyn Suomen 50 viraalisinta lista ei ole täynnä täyttä paskaa. Tosin yli 70% aika paskaa, mutta on siel hyviä löytöjä. Ehkei tulevaisuus ole täysin menetetty.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt minulle avautui miksi minulla ei ole ollut pitkiin aikoihin otsatukkaa. Minua ärsyttää miltä se tuntuu otsalla. No eiköhän tähän taas totu. Kyllästyin näet otsaani ja siihen miten se dominoi kuvissa (varsinkin selfieissä). Ajattelin että otsatukka pehmentäisi lookkiani ja näyttäisi kivalta hääkuvissa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Avautui, että kaikki kaverini lukevat jatkoajan palstaa, mutta olen ainoa kenellä tunnukset. Ja minäkin menetin palstaneitsyyden vasta tämän vuoden puolella.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Cheek siirtti eläkkeelle.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
NHL:n seuraamiseni alkoi joskus 90-luvun alkuhämärissä ja silloin Vancouver Canucks pelasi musta-puna-keltaisilla paidoilla ja logolla. Kyseistä kostyymiä on tullut tuijoteltua tuhansia, kenties jopa satoja kertoja. Logossa lukee seuran nimi vauhtiviivoilla tehostettuna, ajattelin.

Tänään ja tällä päivämäärällä minulle avautui, että kyseisessä logossa on luistin.

Linkki kuvaan: Vancouver Canucks Large 3'x5' Flag - Retro Skate Logo : Canada's Flag King >>>, Canadian-Made Flags, Banners, Poles and Accessories
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jumalauta. Ahahahaha, mä haen tonne oikeesti! Kiitos veli Turhis!

Muista laittaa hakemukseen, että sulla on jo tunnus Jatkoaikaan. Jos vaikka laskevat sen plussaksi, että ei tarvitse hakea uutta Telia-nimimerkkiä.
 

teppana

Jäsen
NHL:n seuraamiseni alkoi joskus 90-luvun alkuhämärissä ja silloin Vancouver Canucks pelasi musta-puna-keltaisilla paidoilla ja logolla. Kyseistä kostyymiä on tullut tuijoteltua tuhansia, kenties jopa satoja kertoja. Logossa lukee seuran nimi vauhtiviivoilla tehostettuna, ajattelin.

Tänään ja tällä päivämäärällä minulle avautui, että kyseisessä logossa on luistin.

Linkki kuvaan: Vancouver Canucks Large 3'x5' Flag - Retro Skate Logo : Canada's Flag King >>>, Canadian-Made Flags, Banners, Poles and Accessories

Todella hyvännäköiset asut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Haluaisin ihan oikeasti olla nyt töissä Telian asiakaspalvelijana. Uskokaa tai älkää, niin oon pirun hyvä juurikin tommosissa kinkkisissä tilanteissa. Siis tosielämässä.
Näkökulman vaihtamisen taito -kirjaa luin tässä työpaikallani. Kirjassa kerrotaan Epiktetos -nimisestä tyypistä, joka eli vajaat 2000 vuotta sitten. Hän totesi mm. seuraavanlaisesti: Mitä hyötyä urheilijalle on harjoitusvastuksesta? Valtava hyöty! Solvaaja on minun painivalmentajani. Hän harjoittaa kärsivällisyyttäni, itsehillintääni ja lempeyttäni, eikö? Minulle on painijana myös hyötyä siitä, joka tarttuu minua kaulastani ja kehittää lanteitani ja harteitani, mitä raskaampi hän on, sitä suurempi hyöty minulle. Onko naapurini paha? Hän on paha itselleen, mutta minulle hän on hyvä. Hän harjoittaa malttiani ja harkintaani. Onko isäni paha? Hän on paha itselleen mutta minulle hyvä. Tuo sairautta, kuolemaa, köyhyyttä, solvauksia tai henkeäsi uhkaava oikeusjuttu. Kaiken tämän muutan hyödykseni.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
NHL:n seuraamiseni alkoi joskus 90-luvun alkuhämärissä ja silloin Vancouver Canucks pelasi musta-puna-keltaisilla paidoilla ja logolla. Kyseistä kostyymiä on tullut tuijoteltua tuhansia, kenties jopa satoja kertoja. Logossa lukee seuran nimi vauhtiviivoilla tehostettuna, ajattelin.

Tänään ja tällä päivämäärällä minulle avautui, että kyseisessä logossa on luistin.

Linkki kuvaan: Vancouver Canucks Large 3'x5' Flag - Retro Skate Logo : Canada's Flag King >>>, Canadian-Made Flags, Banners, Poles and Accessories
Join the club. Tiesitkö muuten myös, että Hartford Whalersin logossa on/oli keskellä H-kirjain ja vanhassa F1-sarjan logossa puolestaan keskellä numero 1?
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Join the club. Tiesitkö muuten myös, että Hartford Whalersin logossa on/oli keskellä H-kirjain ja vanhassa F1-sarjan logossa puolestaan keskellä numero 1?

Ehhehee, juurikin näin! Tuon F1-logon tajuamiseen ei mennyt ihan yhtä kauan kuin Canuksin, mutta vuosia kuitenkin. Whalersin logosta ei kannata muuten unohtaa vihreätä, seuran nimeä markkeeraavaa W-kirjainta...

Nyt kun asiaan päästiin, niin ihan helppotajuisin ei ole tämäkään. Monasti olen miettinyt, että mikä hiton W2C? Hieman samaa kastia Liiga/1üga-kikkailun kanssa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Join the club. Tiesitkö muuten myös, että Hartford Whalersin logossa on/oli keskellä H-kirjain ja vanhassa F1-sarjan logossa puolestaan keskellä numero 1?
Haluamatta saivarrella tai muuten vaan aukoa päätäni, ihmettelen kyllä isosti miten toi vanhan F1-logon ykkönen voi tuosta kokonaisuudesta jäädä huomaamatta.

Itse alkuiaiheeseen, todella tyylikäs saada Canucksilta tuo musta-kelta-punainen asu takaisin kaukaloihin, onhan siinä Pavel Buren, Jyrki Lumpeen, Cliff Ronningin ja kumppaneiden henki sieltä ysärin alusta niin vahvasti läsnä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös