Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 762 134
  • 34 066

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Jos kirjoittaa puhelimella, niin liu'uttamalla sormea välilyöntipalkilla voi siirtää kursoria. Jestas. Kauankohan tällainen ominaisuus on ollut?
Tein tämän viestin ihan vaan testatakseni tota ominaisuutta. On kyllä näppärää.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy tunnustaa, mutta asia tuli vastaan kahden kuvan sarjakuvassa Facebookissa. Ekassa kuvassa hlö A totesi, ettei hlö B saa hämmennettyä A:ta millään. B vastasi tämän ja A oli wtf? Harmittavasti FB:n fiidi on sellainen, etten sitä sarjakuvaa taatusti löydä enää. Enkä tajunnut tallentaa ko. kuvaa.
Toivottavasti kukaan ei luule, että mä itse tällaisia hiffaisin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy tunnustaa, mutta asia tuli vastaan kahden kuvan sarjakuvassa Facebookissa. Ekassa kuvassa hlö A totesi, ettei hlö B saa hämmennettyä A:ta millään. B vastasi tämän ja A oli wtf? Harmittavasti FB:n fiidi on sellainen, etten sitä sarjakuvaa taatusti löydä enää. Enkä tajunnut tallentaa ko. kuvaa.
Toivottavasti kukaan ei luule, että mä itse tällaisia hiffaisin.
Rehellinenkin olet. Se nostaa arvoasi entisestään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy tunnustaa, mutta asia tuli vastaan kahden kuvan sarjakuvassa Facebookissa. Ekassa kuvassa hlö A totesi, ettei hlö B saa hämmennettyä A:ta millään. B vastasi tämän ja A oli wtf? Harmittavasti FB:n fiidi on sellainen, etten sitä sarjakuvaa taatusti löydä enää. Enkä tajunnut tallentaa ko. kuvaa.
Toivottavasti kukaan ei luule, että mä itse tällaisia hiffaisin.
Ei perunoillakaan tee mitään, jos kukaan ei vie niitä ihmisille syötäväksi.

Sinä toit tämän tiedon ihmisille, älä aliarvioi sen tärkeyttä!
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Liitteet

  • FB_IMG_1718553280643.jpg
    FB_IMG_1718553280643.jpg
    49,6 KB · kertaa luettu: 273

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä avautui myös minulle, 15 vuotta sitten.

Onkohan muuten kaikkien aikojen useimmin avautunut asia? Hakusanalla Henelius tulee pelkästään tästä ketjusta 15 tulosta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Muistin nyt Whatsup viestiä kirjottaessani testata tuota @Dynamo niksiä. Ei helvetti miksei kukaan ole kertonut aiemmin. Tarjoan tuopin seuraavan kerran kun tavataan.

Edit: Voin jopa antaa alustavan päivän tuopin tarjoamiselle kun lauantaina 21.9. on HIFK-SaiPa Nordiksella niin jos sinne eksyt niin pistä viestiä.
 
Viimeksi muokattu:

Shackerman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Muistin nyt Whatsup viestiä kirjottaessani testata tuota @Dynamo niksiä. Ei helvetti miksei kukaan ole kertonut aiemmin. Tarjoan tuopin seuraavan kerran kun tavataan.

Edit: Voin jopa antaa alustavan päivän tuopin tarjoamiselle kun lauantaina 21.9. on HIFK-SaiPa Nordiksella niin jos sinne eksyt niin pistä viestiä.
Whatsup?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Mojo on nykyään Jatkoajan eniten tykkäyksiä saanut kirjoittaja.
Jäin ihmettelemään, että miten ko. nimimerkki on itselle niin tuntematon. Vilkaisin sitten, että Mojo kirjoittaa pääasiassa löylyhuoneeseen ja HIFK-osioon (löylyhuone 2), enkä itse viihdy kovin paljoa kummassakaan.

Rauman sankarin tahti on tainnut vähän hiipua. Onko muka löytänyt elämäänsä jotain jatkista tärkeämpää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös