Heh, no kyllä siinä jotain muutakin sisältöä kuin oluttynnyri on.Oluttynnyriksi olen aina mieltänyt, mutta pitäisikö tuosta bongata jotain muutakin?
Heh, no kyllä siinä jotain muutakin sisältöä kuin oluttynnyri on.Oluttynnyriksi olen aina mieltänyt, mutta pitäisikö tuosta bongata jotain muutakin?
Heh, no kyllä siinä jotain muutakin sisältöä kuin oluttynnyri on.
Jos nyt ihan oikeasti olet tosissasi, niin kerrottakoon että logossa lukee keltaisella OLVI.014V1 saan noista valkoisista välikkeistä. Vai onko se sitten niinkuin Ol4vi. No, jos haluatte pitää hölmöä jännityksessä, niin kertokaa vasta huomenna.
Jos nyt ihan oikeasti olet tosissasi, niin kerrottakoon että logossa lukee keltaisella OLVI.
Siis valehtitko siitä ettei pillu auennut... Eli siis sait. Vai olitko jossain väittänyt että aukeaa mutta koska ei auennut niin valehtelit. Tämä ei ihan auennut minulle. Kuten ei kovin monet muutkaat jutut aukea. Eli minulle aukesi etten ymmärrä teitä kaikkia.Pillu. No ei auennut ei. Valehtelin taas.
Hyvin on siellä avautunut. Jos joutuisin loppuiäkseni autiolle saarelle, ja saisin valita vain yhden bändin/artistin tuotantoa, olisi Dire Straits kyllä kärjessä. Tokana luonnollisesti Hurriganes.Avautui että Dire Straits on maailman kovin bändi ja Mark Knopfler on nero.
Mielenkiintoiset valinnat sinulla. Minulle kelpaisi Spice Girls ja/tai Tiktak...Hyvin on siellä avautunut. Jos joutuisin loppuiäkseni autiolle saarelle, ja saisin valita vain yhden bändin/artistin tuotantoa, olisi Dire Straits kyllä kärjessä. Tokana luonnollisesti Hurriganes.
Mielenkiintoiset valinnat sinulla. Minulle kelpaisi Spice Girls ja/tai Tiktak...
Hieno bongaus. Onkohan toveri Nikitalta lentänyt Stolishnajat Pravdalle tämän kuullessaan...?Viking Linen ensimmäinen alus, vuonna 1924 valmistunut höyrylaiva, alkuperäiseltä nimeltään S/S Dinard, palveli mm. Normandian maihinnousussa Brittien puolella Saksaa vastaan. Viitisentoista vuotta operaatio Overlordin jälkeen alus siirtyi suomalaisomistukseen ja sen nimeksi vaihdettiin...
Lähde: IltalehtiS/S Viking. Ei sentään W-kirjaimella kuitenkaan.
Joskus muinoin viime vuosituhannella kaverilla oli joku jenkkifutispeli pc:llä ja siinä oli Berling niminen pelaaja. No siitähän me sitten keksittiin, että se on irvingberling. No, ei liittyny mitenkään mihinkään.Minulle avautui, että Irving Berling eli yli 100-vuotiaaksi (1888-1989).
Menee kyllä huonosti Suomella kun perä perään taitaa olla historian huonoimpia hallituksia. Varmaan voidaan mennä jonnekin 1900-luvun alkuun ja silloin jo joku kirosi jossain kuinka nykyinen hallitus on historian huonoin.