Pikavippien ottaminen nousee varmaan 1000 prosentilla loppuviikon kynnyksellä.Veronpalautusten kannalta tää african-american friday on viikkoa liian aikaisin.
Postaileekohan jotkut miehet faceen koirajuttuja, kuvia yms. useasti. Pari naispuoleista tekee näin.Myös eräässä lounaspöytäkeskustelussa tänään oli samanlainen tilanne. Aikuiset ihmistet keskustelivat siitä, että kumpi on komeampi: joku skotlanninpitkäkarvainenvinopilluterrieri vai newfoundlandinhattiwattispanieli
Postaileekohan jotkut miehet faceen koirajuttuja, kuvia yms. useasti. Pari naispuoleista tekee näin.
Myös eräässä lounaspöytäkeskustelussa tänään oli samanlainen tilanne. Aikuiset ihmistet keskustelivat siitä, että kumpi on komeampi: joku skotlanninpitkäkarvainenvinopilluterrieri vai newfoundlandinhattiwattispanieli
Olin ulkoiluttamassa kaverin piskiä ja sitten tuli haastava tilanne, kun joku tyttö lähestyi kysyäkseen onko minkä rotuinen. Siinä on se pari sekuntia aikaa miettiä mikähän tämä nyt oli. Vastasin jotain newfounlandia ja naamasta näki eihän tuollaista ole olemassa.
Katsoin googlesta, ei olekaan. Vastasin vain hätäpäissäni jotain kanadalaisia saaria mitä mieleen tuli.
Ei vissiin irronnut? Hyvä että edes saaria, yrityksestä kymppi. Minulta tulisi varmaan joku: "Juu tota tää on quebeciläinen nordiquesinnoutaja.."
QI on eri mieltä. Labradorin noutajat tulee newfoundlandista ja niitä ei ole nimetty newfoundlandilaisiksi koska sieltä tuli joku toinen koirarotu.Olin ulkoiluttamassa kaverin piskiä ja sitten tuli haastava tilanne, kun joku tyttö lähestyi kysyäkseen onko minkä rotuinen. Siinä on se pari sekuntia aikaa miettiä mikähän tämä nyt oli. Vastasin jotain newfounlandia ja naamasta näki eihän tuollaista ole olemassa.
Katsoin googlesta, ei olekaan. Vastasin vain hätäpäissäni jotain kanadalaisia saaria mitä mieleen tuli.
QI on eri mieltä. Labradorin noutajat tulee newfoundlandista ja niitä ei ole nimetty newfoundlandilaisiksi koska sieltä tuli joku toinen koirarotu.
Samaan aikaan herätys. Ei ole ihmisten aika. Hitto kännipäissään oon varannut Tallinnan reissun ja viikon rännin takia vähän heikko happi. Kymmenen iltakaljaa ei auttanut. Tätä tää on. Ihan samoilla silmillä en varmaankaan lähde. Onneksi sain tossa litran juotua vettä ja pizzankin vedin illalla, tosin oon mä sen varmaan poiskin jo oksentanut.Avautui juuri että olen huomen aamulla väsynyt kun kello soi puolen seitsemän aikaan. En ole vain osannut käydä nukkumaan olen häröillyt kaikenlaista. Ja kuunnellut musiikkia. Olen hölmö mutta se ei ole uutta niille jotka minut tuntee. Kas kun ihminen elää vain kerran, kait.
Välillä valvottaa, välillä taas ei.
Eiku se on Suomen olympivakomitevan mitalitavoite, jota tarkennetaan päivittäin.Eurosportilla on näkynyt jonkin aikaa yläkulmassa olympiarenkaat - joku luku. Nyt näkyy olevan 63 se luku. Pari päivää tuota mietittyäni avautui, että se luku varmaan kertoo, montako päivää on olympialaisten alkamiseen.
No mikä. Tuskin tunnistan biisiä, mutta toki tuollaiset lukemat kiinnostavat. Eilen kuuntelin vittuillakseni itselleni Uniikin Tikis-biisin.Uniikki on ollut tekemässä musiikkivideota. jota on käyty Tuubissa katsomassa yli 92 miljoonaa kertaa.