Youtubessa löytyy Torinon olympialaisten miesten jääkiekon finaaliottelu. Kolmannessa erässä myös Niklas Hagmanilla oli huipputontti tasoitukseen viisi ja puoli minuuttia ennen erän päätöstä, mutta Lunkka torjui senkin. Vittu.
Olympiakisat Torino 2006 jääkiekko finaali Suomi vs Ruotsi 3 erä, palkintojenjako ja haastattelutSä teet tätä tahaltes, koettelet kärsivien mieliä. Laita nyt vielä linkki näihin hirveisiin nevöföget-hetkiin, kiduttaja!
Olympiakisat Torino 2006 jääkiekko finaali Suomi vs Ruotsi 3 erä, palkintojenjako ja haastattelut
Linkki vie Youtubeen.
Olkaa hyvät.
Kyllä ei hyvin ole asiat. Parasta aikaa näytää liveseurantaa Talvisodasta Teema/Femmalta ja kyllä on turpaan tulossa tuostakin, sanokaa mun sanoneen.Sodatkin on hävitty. Ei hyvin mee. Eikä Kekkonen enää presidenttinä.
Kyllä ei hyvin ole asiat. Parasta aikaa näytää liveseurantaa Talvisodasta Teema/Femmalta ja kyllä on turpaan tulossa tuostakin, sanokaa mun sanoneen.
Huntti kii vieraalle ni vituttaa sentään vähemmän kun kuitenkii häviävät.
Ekaa kertaa ikinä pistin pakastepizzan päälle kaks kananmunaa. Hitto tää on kuin joku piiras. Ei hemmetti meitsi on martta, tai lotta. Ei vittu meitsi on Martha Stewart.
Cool ManEkaa kertaa ikinä pistin pakastepizzan päälle kaks kananmunaa. Hitto tää on kuin joku piiras. Ei hemmetti meitsi on martta, tai lotta. Ei vittu meitsi on Martha Stewart.
Nyhtökaura on helvetin hyvää.
Äidilläni oli joskus vuosia sitten hetken aikaa suhde Kim Floorin kanssa.
Ei. Älä viitsi olla tommonen. Nih.Tosin en kyllä tiedä kuka on Kim Floor, onko se se Nightwishin solisti?
Ei ole tämän ketjun asiaa, mutta miksi ja miten luin ensin, että Kim Wilden kanssa? Ehdin jo miettiä, että onpa ollut aikamoista hurjastelua.Äidilläni oli joskus vuosia sitten hetken aikaa suhde Kim Floorin kanssa.
Kyllähän Kim Fluor pitäisi tietää, henkilöstä tehty hieno musiikkikappalekin:Ei. Älä viitsi olla tommonen. Nih.
Avautui, että eräs Kingston Wallin jäsen vaikuttaa eräällä foorumilla ja on erittäin ärsyttävä kirjoittaja. Näin se illuusio murtuu.
Olen hieman yllättyynyt että vaasalaiselle avautuu sana maasilta vasta nyt, kun yksi Vaasan tunnetuimpia maamerkkejä on rautatieaseman maasilta.Maasilta = Silta, joka on kokonaan maan päällä, eikä ylitä vesialuetta.
Lahjakkailkekkin musikanteille voi käydä näin. Muistan eräänkin toijalalaisen eri suositun humppa-artistin jonka ura huipulla sukelsi pahasti ja saavutti todellisen aallonpohjan v.2004. Ei oo äijää lavoilla näkyny koommin.Petri Walli, jonka ura koki aikoinaan melkoisen pudotuksen eikä miehestä ole sen jälkeen paljoa kuulunut.
Kuulopuheiden mukaan olisi noussut takaisin pinnalle Japanissa maaliskuussa 2011. Tiedä sitten näistä...Lahjakkailkekkin musikanteille voi käydä näin. Muistan eräänkin toijalalaisen eri suositun humppa-artistin jonka ura huipulla sukelsi pahasti ja saavutti todellisen aallonpohjan v.2004. Ei oo äijää lavoilla näkyny koommin.
Olen hieman yllättyynyt että vaasalaiselle avautuu sana maasilta vasta nyt, kun yksi Vaasan tunnetuimpia maamerkkejä on rautatieaseman maasilta.
Kyseessä on ylikulkusilta.Itse asuin Vaasassa viisi vuotta enkä koskaan kuullut puhuttavan mistään rautatieaseman maasillasta vaikka tiedän kyllä sen ainoan sillan rautatieaseman vieressä.