Sama.Jokereiden budjetti ei sittenkään riitä kahilaan.
Uskoisin että Jokerit tarvitsee Valavuoren varojenkerääjäksi ja doeriksi, jotta Jokereiden kohtalo toteutuisi. Siinä saisi hanhinaamat istua kaktuksella pitempään, jos Aleksi laittaisi Jokerit kuntoon.Jokereiden budjetti ei sittenkään riitä kahilaan.
Tämän myötä avautui, että Salkkareiden tuottaja Marko "Rauhala" Äijö on tuottanut myös Pulkkisen.Pulkkisen "Elvis" on Tuure Kilpeläinen.
Hyi saatana. Heti alkoi soimaan autiosaari päässä.Pulkkisen "Elvis" on Tuure Kilpeläinen.
Pulkkisesta?Hyi saatana. Heti alkoi soimaan autiosaari päässä.
Mistä tän Kilpeläisen suosio ees johtuu?
Just pari päivää sitten oli isän kanssa tästä puhetta.Kirk Douglas on yhä elossa ja täytti joulukuussa jo sata vuotta.
Tämä meni mulla trade deadlinella ohitse. Kovia vahvistuksia!Rauman Lukon Keaton Ellerby, Shane Doan ja Carey Price on serkkuja.
Netflixissä on ihan ok dokkari USA:n pingiksenpelaajista. Olisiko ollut Top Spin nimeltään. Kaksi maan parasta naispelaajaa ovat aasialaistaustaisia ja mm. tätä Zhangia tai Zhengiä siinä seurataan. Jenkeissä ei ole sellaista asiaa kuin ammattimainen pingis, jolloin pelaajat joutuvat tasapainoilemaan esimerkiksi koulunkäynnin ja urheilun välillä ja lahjakkuuksia hukataan.Avautui myös, ettei USA:lla ole yhtään pingiksenpelaajaa maailman 100 parhaan joukossa miesten puolella. Naisten puolella on yksi, sekin on jollain sijalla 94 ja nimeltään Zhang tai Zheng.
Olen usein kuullut puhuttavan Paavi Franciscuksesta ja Presidentti Niinistöstä, mutta tähän asti olen onnistunut välttämään viittaukset Dalai-lama Tenzin Gyuatsoon. Vähän armoa.@Varis Eikä muuten Paavinkaan nimi ole Paavi tai presidentin Presidentti.
Joo. Typerää kuittailua minulta. Sori. Mulle vaan on "aina" ollut selvää, että Dalai Lama on titteli, joka kuuluu Tiibetin buddalaisten johtajalle.Olen usein kuullut puhuttavan Paavi Franciscuksesta ja Presidentti Niinistöstä, mutta tähän asti olen onnistunut välttämään viittaukset Dalai-lama Tenzin Gyuatsoon. Vähän armoa.
Joo kyllähän tuo siihen paljon puhuttuun yleissivistykseen selvästi kuuluu. Viimeistään pitäisi tulla selväksi siitä, kun englanniksi sanotaan ja kirjoitetaan aina the Dalai Lama. Harvemmin nimistä puhutaan noin, poikkeuksena tietenki muuan The Donald.Joo. Typerää kuittailua minulta. Sori. Mulle vaan on "aina" ollut selvää, että Dalai Lama on titteli, joka kuuluu Tiibetin buddalaisten johtajalle.