En minäkään, paitsi River Platea, aina. Tänään toki Barcan puolella, ihan Lionelin vuoksi.
Mutta Lionelhan on Rosarion poikia siinä missä Ángelkin. Hyi sinua kun suosit toisen joukkuetta vaikka kumpikin on sinulle vieraita sikoja :D
En minäkään, paitsi River Platea, aina. Tänään toki Barcan puolella, ihan Lionelin vuoksi.
Julian Draxler ja Oskari Mörö ovat aika saman näköisiä. En jaksa kännykällä alkaa asianmukaiseen ketjuun linkkejä kikkailemaan, kyllä te tiiätte.
Möröhän juoksee ympyrää Draxlerin ympärillä.Kumpi juoksee kovempaa?
Joo, onhan ne. Maradonakin on Bocan porukkaa. Hyi minua.Mutta Lionelhan on Rosarion poikia siinä missä Ángelkin. Hyi sinua kun suosit toisen joukkuetta vaikka kumpikin on sinulle vieraita sikoja :D
Hyi helvetti. Kait se vielä osaa pelata, tänään se ei ainakaan.Ja onhan Leo noista ehkä vähän ihq-söpömpikin (vink vink). Mitä mieltä muuten miehen nyky parta-lookista?
Hyi helvetti. Kait se vielä osaa pelata, tänään se ei ainakaan.
No voi vittu. Hokinaittiin koosteet oli loistavia.
Itsehän olen aina kannattanut eilisestä klo 21:45 lähtien PSG:tä, jo siitä syystä että tekivät 4 kassia ja Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen. Yrittäkääpä ite: "DRXLR!!!"En minäkään, paitsi River Platea, aina. Tänään toki Barcan puolella, ihan Lionelin vuoksi.
Hieno on nimi, näin kannattamattakin.Itsehän olen aina kannattanut eilisestä klo 21:45 lähtien PSG:tä, jo siitä syystä että tekivät 4 kassia ja Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen. Yrittäkääpä ite: "DRXLR!!!"
Enää en kannata. Mutta on se edelleen hieno nimi. Drxlr!
Itsehän olen aina kannattanut eilisestä klo 21:45 lähtien PSG:tä, jo siitä syystä että tekivät 4 kassia ja Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen. Yrittäkääpä ite: "DRXLR!!!"
Enää en kannata. Mutta on se edelleen hieno nimi. Drxlr!
No totta puhuen jalkapallossa olen Saksaa kannattanut jo moniaita vuosia eikä sinänsä edes Drxlr:in upea nimi tullut yllätyksenä kun kyllähän se viime kisoissakin muutaman kassinkin muistaakseni tekaisi. Ja se on Die Nationalmannschaft eikä mikä tahansa joukkue!Die Mannschaft kutsuu sinua. 2018 World Cupissa olet jo kannattaja.
No totta puhuen jalkapallossa olen Saksaa kannattanut jo moniaita vuosia
Ja se on Die Nationalmannschaft eikä mikä tahansa joukkue!
(Oranje on kanssa kiva.)
Ae? Kuulostaa miehiseltä?Draxlerin nimen kun lausuu ilman konsonantteja niin on ihan ymmärrettävä mutta todella miehinen.
Savolainen kipuhuuto? Eihän miehinen mies kipua tunne, mutta savolaiset on erikseen.Ae? Kuulostaa miehiseltä?
Ae saatana, näin sitä tuas kapsahti katajaan!Savolainen kipuhuuto? Eihän miehinen mies kipua tunne, mutta savolaiset on erikseen.
Suomalaiset taitavat muuten ihan jo tämänpäiväisen tutkimusaineiston perusteella olla melko lahjakkaita juoruamaan. Vai eikö vanhemmat opeta enää käytöstapoja?
Avautui muuten just äskö se, ettei se mustilla housuilla ja valkoisella paidalla varustettu kaveri Tiananmenin aukiolla ei jäänyt tankin alle. Luulin, että koko kaverin tarina perustuu siihen, että äijä seisoi tankkirivin edessä ja jäi yliajetuksi. Ei siinä, kauniimpi tarina jopa on sillä, että yksi mies ostoskassien kanssa pysäytti show-marssin ja koko maailman,
Mitä tälle tyypille muuten kävi? Kiinni otettiin, mutta sen jälkeen ei ole kai mitään varmaa tietoa asiasta?Avautui muuten just äskö se, ettei se mustilla housuilla ja valkoisella paidalla varustettu kaveri Tiananmenin aukiolla ei jäänyt tankin alle. Luulin, että koko kaverin tarina perustuu siihen, että äijä seisoi tankkirivin edessä ja jäi yliajetuksi. Ei siinä, kauniimpi tarina jopa on sillä, että yksi mies ostoskassien kanssa pysäytti show-marssin ja koko maailman,