Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 984
  • 33 934

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt sä kyllä ajoit miinaan ja keulien.

Vai olinko se mä? Tätähän voi jatkaa loputtomiin...
En tiedä, ei mulla mitään sen kummempia taka-ajatuksia ollut. Välimäki tekee nimellään rahaa, kuten myös Björck. Molemmat ovat brändinsä rakentaneet tietoisesti tai tiedostamatta, eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Aivan vastaavia ei tule äkkiseltään mieleen kuin Alen, joka jakeli veitsiä Amerikan reissuillaan. Mutta siis aivan sama, ei tuon ollut tarkoitus olla mikään kaikenkattava listaus yhtään mistään. Tai sitten en vain tajunnut miinaa, jos sellainen jonnekin oli viskattu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta siis aivan sama, ei tuon ollut tarkoitus olla mikään kaikenkattava listaus yhtään mistään. Tai sitten en vain tajunnut miinaa, jos sellainen jonnekin oli viskattu.

Sellaiseksipa juuri on keskustelu täällä mennyt, että miinat on peitetty valemiinoin. Mahdoton alkaa olla enää erottaa, kuka sen alkuperäisen miinan asetti, kun kaikilla on tarve kertoa, että "kylläpä minä tuon tajusin, laitoinpa siihen vaan vastamiinan, hehhheeehheee... "

Tämä siis yleisenä havaintona, ei sinuun kohdistuen. Harjoitin siis stereotypiaa. Yleisesti ottaen tämä miinojen viskely tappaa keskustelua jokseenkin tehokkaasti, joten miksi sitä pitää harrastaa? Huumoriheitot on tietysti asia erikseen, mutta kai sitä nyt voi edellyttää, että ne ovat edes hauskoja? Tä?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juuri nyt avautui, että Jatkoaika ei ole ratifioinut jalkaväkimiinat kieltävää sopimusta. Vai telamiinojako täällä asetetaan? Liukumiinoja?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Raha puhuu, juu, mutta voisi kuvitella ammatilillisen kunnianhimon jollain tapaa sotivan eineksien ja puolivalmisteiden mainostamista vastaan. No, enpä minä ketään tuomitse todennäköisesti aiempaa uraa helpomman rahan saamisesta. Kaikenlaista.

Käsittääkseni huippukokin elämään mahtuu vain työ, joten mielestäni on aika ymmärrettävää, että jossain kohtaa ottaa rahan helpommalla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käsittääkseni huippukokin elämään mahtuu vain työ, joten mielestäni on aika ymmärrettävää, että jossain kohtaa ottaa rahan helpommalla.

Näinhän minäkin juuri kirjoitin. Järkevää, mutta ehkä himppasen periaatteiden vastaista ainakin Välimäen tapauksessa. En minä sitä suoranaisesti tuomitse, koska kukapa ei helppoa rahaa haluaisi.
---

Pitäisi enää tietää, mitä Miina pitää siitä, että sitä koko ajan heitellään.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Lynyrd Skynyrdin "Simple Man" on aivan järkyttävän kova biisi.

muaddib
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onneksi kiersin Äkkijyrkän kaukaa - minulle tuli ensinnä miinasta mieleen Miina Kenttä, jostain syystä on jäänyt nimi mieleen menneiltä vuosilta vaikka en kovinkaan aktiivisesti enää tuolloin yleisurheilua edes seurannut.
Kutsutaanko tämän yleisurheilijattaren miesystävää miinanpolkijaksi, vai häveliäämmin siviilipalvelusmieheksi?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kutsutaanko tämän yleisurheilijattaren miesystävää miinanpolkijaksi, vai häveliäämmin siviilipalvelusmieheksi?

Haluaisin ehdottomasti, Iranin nuorten vallankumouskaartilaisten tavoin, olla miinanpolkija - kaikkihan muistavat nämä nuoret iranilaiset lapset ja teinit 80-luvulla, jotka kuolemaa uhaten juoksivat irakilaisten väsäämille miinakentille (huom!) tehden väylää vallankumouskaartin (aikuisille)sotilalle. Kukaan tuskin jaksaa edes laskea näiden kuolleiden, paratiisiin päässeiden, lapsisotilaiden määrää, mutta kaikkiaan sodassa kuoli lähemmäs miljoona immeistä.

vlad.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotka on yllättävänkin viihtyisä kaupunki ja keskusta "kaupunkimaisempi" kuin useimmissa vastaavan kokoisissa tai isommissakin kaupungeissa Suomessa. Päivä kului rattoisasti, vaikka säässä oli toivomisen varaa - tosin varsin suuri osa siitä Kaunissaaressa. Aika rauhassa sai sielläkin patikoida, kun ihmiset on ilmeisesti tehty sokerista. Iltapäivää kohden oli ihan mukava sää vaikka alkupäivästä satelikin. Takaisin kaupungin puolelle tultaessa Wanha Fiskari osoittautui mainioksi ravintolaksi.

Vai oliko silti vain onnekas, kun onnistuin väistämään kaikki jalkajousen laukaukset?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kutsutaanko tämän yleisurheilijattaren miesystävää miinanpolkijaksi, vai häveliäämmin siviilipalvelusmieheksi?

En tiedä, sen sijaan kuten varmaan moni täällä jo tietää mutta kerrotaan nyt vielä nuoremmille ja mahdollisesti asiasta tietämättömille palstalaisille, että Miinan veli on Dennis Kenttä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En tiedä, ei mulla mitään sen kummempia taka-ajatuksia ollut. Välimäki tekee nimellään rahaa, kuten myös Björck. Molemmat ovat brändinsä rakentaneet tietoisesti tai tiedostamatta, eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Aivan vastaavia ei tule äkkiseltään mieleen kuin Alen, joka jakeli veitsiä Amerikan reissuillaan. Mutta siis aivan sama, ei tuon ollut tarkoitus olla mikään kaikenkattava listaus yhtään mistään. Tai sitten en vain tajunnut miinaa, jos sellainen jonnekin oli viskattu.
No ei sulta kyllä jalat tuosta menneet. Siinä mitään miinaa ollut. Normaalilla sarkasmitutkalla tuosta pääsi helpolla ohi.
 
Kotka on yllättävänkin viihtyisä kaupunki ja keskusta "kaupunkimaisempi" kuin useimmissa vastaavan kokoisissa tai isommissakin kaupungeissa Suomessa. Päivä kului rattoisasti, vaikka säässä oli toivomisen varaa - tosin varsin suuri osa siitä Kaunissaaressa. Aika rauhassa sai sielläkin patikoida, kun ihmiset on ilmeisesti tehty sokerista. Iltapäivää kohden oli ihan mukava sää vaikka alkupäivästä satelikin. Takaisin kaupungin puolelle tultaessa Wanha Fiskari osoittautui mainioksi ravintolaksi.

Vai oliko silti vain onnekas, kun onnistuin väistämään kaikki jalkajousen laukaukset?

Kotkan mukavuutta lisää paljon se että suurimman osan päivästä viettää Kaunissaaressa, Pyhtäällä.
 
Käsittääkseni huippukokin elämään mahtuu vain työ, joten mielestäni on aika ymmärrettävää, että jossain kohtaa ottaa rahan helpommalla.

Huippukokki ei ajattele työtään varsinaisena työnä, vaan elämäntapana. Toki raskaana sellaisena. En ymmärrä mitä erikoista siinä on, että Välimäki rahastaa Lidlillä. Kelpo ruokaahan Lidlikin myy. Näkisittepä mitä paskaa kokit syövät, jos ehtivät...
 

dorka

Jäsen
Avautui, että tämä tasa-arvoinen avioliittolaki on ehkä suurin hyväksynnän hakukeino sosiaalisessa mediassa. Anonyymi kirjoittaessa sitä haukutaan homoja ja kerrotaan miten homojen ei kuulu päästä naimisiin. Sitten kuitenkin kun omalla nimellä kirjoitellaan, niin on pakko esittää suvaitsevaa ihmistä ja paheksua tätä ennakkoluuloista, rasistista ja junttia Suomea, jotta sinua ei leimattaisi homofobikoksi.

Tälläisissä tilanteissa trollaus on parhautta, jokaiseen koukkuun ottaa joku kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös