En ole lukenut minkään kiekko-osion keskustelua varmaan muutamaan viikkoon. Tai en ainakaan muista sellaista, jos olenkin sinne jotain kirjoitellut. Brasilian osio ja Vapaa keskustelu on kyllä ollut aika kovassa käytössä, mutta kiekko ei tällä hetkellä nappaa lainkaan.
Toisekseen avautui se, miksi meidän duunipaikalta on aina niin paljon väkeä saikulla. Menin näyttämään kurkkuani (ääni käheänä nyt neljättä päivää, ei pahemmin kipuja ja aika vähän limaa kurkussa) sen varalta, ettei siellä mitään angiinaa tai vastaavaa ole. Ei ollut angiinaa ei, eikä ollut kuumettakaan, ja silti hoitaja löi sairasloman loppuviikolle. Kerroin vielä omasta mielestäni olevani työkykyinen - varsinkaan kun en mikään asiakaspalvelija ole, jossa ääntä tarvittaisiin. Lepoa kuulemma kurkku siitä huolimatta tarvitsee ja Runkkari passitettiin kotiin lepäämään.
Tuolta hoitajalta saa varmaan saikkua pelkästään silläkin, kun sanoo pierevänsä normaalia enemmän. Eipä tarvitse ihmetellä, millä helvetin verukkeilla ne vakiosaikuttelijat niitä lomiaan hakevat, kun kerta lähes pakotetaan sairaslomalle.
E: Ja siis mielellänihän mä näin kesällä pari ylimääräistä päivää kotona vietän, en mä sillä. Satun vaan tietämään sen kuinka helvetin kova työntekijöiden tarve tuolla loppuviikosta olisi ollut, kun muutama on viimeisiä päiviä kesälomalla ja taitaa kaksi olla nyt sitten mun lisäksi saikulla. Noh, eipä ole mun murhe varsinaisesti.