Että juhannuskuolemat 2014 ketjuun eräs nimimerkki on kirjoittanut 17 viestiä.
Olisit kai ihan nimimerkinkin voinut mainita?
"Avaanpa" sulle vähän lisää tätä asiaa. Varjohan on tuon Juhannuksen Supertriplan ylituomari ja päämoguli - on ollut jo vuodesta 2005. Mä olen enemmänkin profiloitunut sellaiseksi puoliviralliseksi kirjeenvaihtajaksi suunnilleen vuodesta 2006, jolloin kirjoitin ensimmäiset viestini näihin ketjuihin.
Alkuaikoina kirjoitin lähinnä yhden viestin, jota sitten päivittelin pitkin juhannusta. Huomasin tämän jo melko pian huonoksi tavaksi toimia, sillä lukijat odottivat, että uusin uutinen olisi aina mainittu viimeisimmässä viestissä. Tästä siis johtuu viestien runsas määrä.
Kirjoittamani viestit Supertripla-ketjuihin vuosittain:
2006 - 3 viestiä
2007 - 3 viestiä
2008 - 8 viestiä
2009 - 8 viestiä - lähdin kesken juhannuksen työkeikalle
2010 - 16 viestiä
2011 - 15 viestiä
2012 - 0 viestiä - olin ulkomailla
2013 - 3 viestiä - yllättävän kiireinen juhannus koti-Suomessa - muistaakseni en ottanut yhtä ainoata olutta/alkoholiannosta
2014 - 17 viestiä
Jos joku muu haluaa hoitaa tuota uutisointia mun puolestani, niin antaa mennä vaan!
Nopeasti vilkaistuna viestien tasoa toivon todella, että kyseinen nimimerkki on keksinyt juhannuksen aikana muutakin sisältöä elämäänsä, kuin kytätä esimerkiksi YLEn juhannusonnettomuudet liveseurantaa 24 tuntia vuorokaudessa. Ei niin, että minua kiinnostaisi kyseisen nimimerkin elämä millään muotoa.
Kiitos huolenpidostasi! :)
Perjantaina päivällä saimme pienen (torstaina aloitetun) remontin tehtyä - alkuillasta vähän grilliä ja pari olutta pikkutalkooporukalla. Loppuilta/-yö meni lähinnä futista katsoessa - ja taisipa siinä tulla pari tömpsyäkin otettua. Siinä samassa tuli vähän kirjoiteltua noita Supertripla-juttuja. Lauantaina päivällä korjasin ja siivosin noita remontin jälkiä, auringon vähän pilkistäessä perinteinen juhannuksen jokirantakävely, alkuillasta kunnon treenit sekä illalla jälleen futista ja pari olutta. Aina silloin tällöin myös tilannetarkastus ja -raportti Supertripla-ketjuun. Tämä päivä on mennyt enemmän tai vähemmän vituralleen: osittain tuon ulkoilman johdosta, osittain eilisestä ärsyyntyneen akillesjänteen johdosta ja osan laitan ihan laiskuuteni piikkiin.
Eli en mä nyt ihan mitään 24/7 LIVE-seurantaa pidä, mutta kirjoitan kyllä havainnoistani Supertripla-ketjuun ellei joku muu ole sitä tehnyt ennen mua.