Täällä on sentään joillain vielä järki päässä, toisin kuin joillain valtiojohdossa toiminneilla noita-akoilla.
Perkele.
Aamen.
Täällä on sentään joillain vielä järki päässä, toisin kuin joillain valtiojohdossa toiminneilla noita-akoilla.
Perkele.
... Raha puhuu, juu, mutta voisi kuvitella ammatilillisen kunnianhimon jollain tapaa sotivan eineksien ja puolivalmisteiden mainostamista vastaan. No, enpä minä ketään tuomitse todennäköisesti aiempaa uraa helpomman rahan saamisesta. Kaikenlaista.
Käsittääkseni huippukokin elämään mahtuu vain työ, joten mielestäni on aika ymmärrettävää, että jossain kohtaa ottaa rahan helpommalla.
Käsittääkseni huippukokin elämään mahtuu vain työ, joten mielestäni on aika ymmärrettävää, että jossain kohtaa ottaa rahan helpommalla.
Pitäisi enää tietää, mitä Miina pitää siitä, että sitä koko ajan heitellään.
Miina tykkää laukeamisesta.
Minulle tuli tästä äkillinen, kuvotusta aiheuttava mielikuva Äkkijyrkästä.
Miina tykkää laukeamisesta.
Minulle tuli tästä äkillinen, kuvotusta aiheuttava mielikuva Äkkijyrkästä.
Kutsutaanko tämän yleisurheilijattaren miesystävää miinanpolkijaksi, vai häveliäämmin siviilipalvelusmieheksi?Onneksi kiersin Äkkijyrkän kaukaa - minulle tuli ensinnä miinasta mieleen Miina Kenttä, jostain syystä on jäänyt nimi mieleen menneiltä vuosilta vaikka en kovinkaan aktiivisesti enää tuolloin yleisurheilua edes seurannut.
Kutsutaanko tämän yleisurheilijattaren miesystävää miinanpolkijaksi, vai häveliäämmin siviilipalvelusmieheksi?
Kutsutaanko tämän yleisurheilijattaren miesystävää miinanpolkijaksi, vai häveliäämmin siviilipalvelusmieheksi?
No ei sulta kyllä jalat tuosta menneet. Siinä mitään miinaa ollut. Normaalilla sarkasmitutkalla tuosta pääsi helpolla ohi.En tiedä, ei mulla mitään sen kummempia taka-ajatuksia ollut. Välimäki tekee nimellään rahaa, kuten myös Björck. Molemmat ovat brändinsä rakentaneet tietoisesti tai tiedostamatta, eikä mulla ole mitään sitä vastaan. Aivan vastaavia ei tule äkkiseltään mieleen kuin Alen, joka jakeli veitsiä Amerikan reissuillaan. Mutta siis aivan sama, ei tuon ollut tarkoitus olla mikään kaikenkattava listaus yhtään mistään. Tai sitten en vain tajunnut miinaa, jos sellainen jonnekin oli viskattu.
Kotka on yllättävänkin viihtyisä kaupunki ja keskusta "kaupunkimaisempi" kuin useimmissa vastaavan kokoisissa tai isommissakin kaupungeissa Suomessa. Päivä kului rattoisasti, vaikka säässä oli toivomisen varaa - tosin varsin suuri osa siitä Kaunissaaressa. Aika rauhassa sai sielläkin patikoida, kun ihmiset on ilmeisesti tehty sokerista. Iltapäivää kohden oli ihan mukava sää vaikka alkupäivästä satelikin. Takaisin kaupungin puolelle tultaessa Wanha Fiskari osoittautui mainioksi ravintolaksi.
Vai oliko silti vain onnekas, kun onnistuin väistämään kaikki jalkajousen laukaukset?
Näin olin sen aistivinani.No ei sulta kyllä jalat tuosta menneet. Siinä mitään miinaa ollut. Normaalilla sarkasmitutkalla tuosta pääsi helpolla ohi.
Aksu Herlevin Top Chef -voiton jälkeen julkaistussa keittokirjassa on viimeisenä sivuna "Jaa mitäkö itse syön?" ja kuva nuudelibriketistä.Näkisittepä mitä paskaa kokit syövät, jos ehtivät...
Vaikken omaa fb-tiliä olekaan tänään vielä päässyt tarkistamaan, voin kuvitella, että siellä on taas muutamalla kaverilla päivä ja vähintäänkin elämä pilalla uutisen myötä. En kuitenkaan jaksa uskoa, että samat tyypit olisivat sitten nimimerkin takaa latomassa homovastaisia mielipiteitään tiskiin. Tuntuu näet oikeasti olevan äärettömän tärkeä asia monelle.Avautui, että tämä tasa-arvoinen avioliittolaki on ehkä suurin hyväksynnän hakukeino sosiaalisessa mediassa. Anonyymi kirjoittaessa sitä haukutaan homoja ja kerrotaan miten homojen ei kuulu päästä naimisiin. Sitten kuitenkin kun omalla nimellä kirjoitellaan, niin on pakko esittää suvaitsevaa ihmistä ja paheksua tätä ennakkoluuloista, rasistista ja junttia Suomea, jotta sinua ei leimattaisi homofobikoksi.
Avautui tuota hommppaketjua taas lukiessani, että Futisfoorumilla ollaan ehkä sittenkin oikeassa. Lätkäkannattajat on keskimäärästä juntimpaa sakkia (mikä on erikoista, kun kyse on kuitenkin suurten kaupunkien lajista). Niinhän ne on FF2:lla vuosia väittäneet, ja siltähän tuo vähän vaikuttaa.
Toisessa laatikossa on lukutaitoinen poliisimies, toisessa kirjoitustaitoinen. Moottoripyöräpoliisi taas osaa takaisin asemalle?Kerro Sinä, mitä pahamaineinen LiikkuvaPoliisi piilottaa meiltä laatikoissaan!
Toisessa laatikossa on lukutaitoinen poliisimies, toisessa kirjoitustaitoinen. Moottoripyöräpoliisi taas osaa takaisin asemalle?