Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 741 629
  • 33 999
Joillain nimimerkeillä on täällä Jatkoajassakin kavereita. Siis kaverilistalla. Sitä, mitä hyötyä tästä listasta ja kaveruudesta on, en tiedä. Seuraavaksi tykkää-nappi viesteihin?
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)

Jep, hiustenlähtöön pari hyvää lääkettä on hiusten pesemättömyys ja alkoholi. Juopoillahan on aika hyvin usein hiukset päässä. Jatkuva kännissä oleminen pitää testosteronit sopivan alhaalla, joka on osittain käsi kädessä DHT-tasojenkin kanssa. Shampoo taas tekee hallaa päänahalle, joten voi aiheuttaa (väliaikaista?) kaljuuntumista.

Jos joku palstalainen on huomannut äkillisesti kaljuuntuvansa, niin kokeile ihmeessä shampoon vaihtoa ja hiustenpesun vähentämistä. Tottakai jos hormonaalisista syistä hiukset tippuu, niin juuri mitään ei voi tehdä, mutta ihan oikeasti on mahdollista kaljuuntua myös shampoon takia. En tosin osaa yhtään sanoa kuinka yleistä tämä on, mutta tosiaan muutaman yksittäistapauksen tunnen.
 

Jeffrey

Jäsen
Tuo nyt on alokasmainen virhe. Itse en ole aikoihin ottanut ABC:llä koko kieppiä housuista. TB:llä se joskus onnistuu, mutta Nesteellä useinkin.

Saako kysyä, että miten olet onnistunut paskantamaan ottamatta koko heppiä housuista?

Itse olen huomannut parhaaksi vaihtoehdoksi asettaa patukan ns. lepuuttamaan pönttörenkaat etukaarelle. Alle asetan toki tukun paperia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Itse olen huomannut parhaaksi vaihtoehdoksi asettaa patukan ns. lepuuttamaan pönttörenkaat etukaarelle. Alle asetan toki tukun paperia.
Minä olen huomannut, että kätevintä on, kun asettaa lerssin kulkemaan mahan ja rintakehän edestä olkapään päälle ja sitä kautta selän puolelle, noin lapaluiden korkeudelle, roikkumaan. Joskus saattaa selkää kutittaa, niin siinä voi samalla rapsutella selkäänsä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minä olen huomannut, että kätevintä on, kun asettaa lerssin kulkemaan mahan ja rintakehän edestä olkapään päälle ja sitä kautta selän puolelle, noin lapaluiden korkeudelle, roikkumaan. Joskus saattaa selkää kutittaa, niin siinä voi samalla rapsutella selkäänsä.

No, perrrr....

Sulla tuo "suihinanto/-otto" on sitten hermafrodiittista, miten lie muuten...
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisikohan sittenkin niin, että urbaanina persoonana pitämäni Jarkko Ruutu onkin luonnon ystävä? Voin jo sieluni silmin kuvitella vaelluskenkiin, topattuihin erävaatteisiin pukeutuneen tiukkailmeisen karpaasin, joka rävähtämättömin silmin tähystää kaukaisuuksiin. Kokonaisuuden täydentää hänen itsensä kutomat pitkät villaiset säärystimet ja vaaleanpunainen villapipo, jonka tupsut heilahtelevat kylmässä viimassa askellettaessa samaan tahtiin oletettujen testikkeleiden kanssa.

Monissa ohjeissa kerrotaan kuinka luonnossa itseä nopeamman, julmemman ja vahvemman pedon edessä pitää heittäytyä maahan ja tekeytyä kuolleeksi – Jakke on siis nopeaälyinen M.O.T.
Ei Jakke ole tyhmä, raukkamainen nössö tai palliton ääliö, vaan ohjeita noudattava ja ympäristöään tarkkaileva kelpo partiopoika. Hän haluaa selviytyä ja syödä lievästi urealle tuoksuvia suklaamuroja seuraavanakin aamuna, eikä juoda kauravelliä sairaanhoitajan pitelemällä pillillä.

Kamoon, kumman itse valitsisit?
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viesti numero 5 000 000 on nähnyt päivänvalon Jatkoajan keskustelupalstalla. Viiden miljoonan viestin rajapyykin saavutti nimerkki Dev alla olevalla viestillä. Viesti kirjoitettiin Liigan otteluseurantaketjuun 19.10.2013, kello 18:55.

Haapala meinasi väsätä ilmaveivimaalin IFK:ta vastaan. Ei ihan onnistunut.

Onnittelut Deville ja jääköön näin myös Haapalan ilmaveiviyritys historiankirjoihin.

Katselin huvikseni vielä muitakin uuden miljoonaluvun rikkoneita viestejä ja alla loput.
4
3
2
1
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Viesti numero 5 000 000 on nähnyt päivänvalon Jatkoajan keskustelupalstalla. Viiden miljoonan viestin rajapyykin saavutti nimerkki Dev alla olevalla viestillä. Viesti kirjoitettiin Liigan otteluseurantaketjuun 19.10.2013, kello 18:55.

Onkohan tuossa luvussa mukana myös poistetut viestit? Jos ei, niin sittenhän tasaluku on saavutettu paljon aikaisemmin.
 

Nick Neim

Jäsen
Onkohan tuossa luvussa mukana myös poistetut viestit? Jos ei, niin sittenhän tasaluku on saavutettu paljon aikaisemmin.

Menenkö mä nyt helppoon, mutta.. Miksi ihmeessä poistetut viestit laskettaisiin viestimäärään? Nehän on poistettu, ei niitä ole enää olemassa.

Ei niitä käsittääkseni käyttäjillekään tilastoida. Jos käyttäjä X kirjoittaa ensimmäisen viestinsä, jonka heti perään poistaa, niin eihän se ole kirjoittanut silloin yhtään viestiä?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Menenkö mä nyt helppoon, mutta.. Miksi ihmeessä poistetut viestit laskettaisiin viestimäärään? Nehän on poistettu, ei niitä ole enää olemassa.

Ei niitä käsittääkseni käyttäjillekään tilastoida. Jos käyttäjä X kirjoittaa ensimmäisen viestinsä, jonka heti perään poistaa, niin eihän se ole kirjoittanut silloin yhtään viestiä?
Kyllä ne lasketaan. Tässähän on kyse siitä, että jokainen viesti saa oman yksilöllisen id-lukunsa. Jos käyttäjä kirjoittaa viestin ja poistaa sen ei se id-luku tule enää käyttöön vaan se jää bittiavaruuteen.

Toisin sanoen keskusteluun on kirjoitettu viisi miljoonaa viestiä ja muutama tuhat päälle mutta tässä luvussa on poistetutkin mukana.
 

Nick Neim

Jäsen
Kyllä ne lasketaan. Tässähän on kyse siitä, että jokainen viesti saa oman yksilöllisen id-lukunsa. Jos käyttäjä kirjoittaa viestin ja poistaa sen ei se id-luku tule enää käyttöön vaan se jää bittiavaruuteen.

Toisin sanoen keskusteluun on kirjoitettu viisi miljoonaa viestiä ja muutama tuhat päälle mutta tässä luvussa on poistetutkin mukana.

Selvä homma, seison korjattuna.

Tämä asia avautui nyt tällaiselle maallikollekin, ketjun nimen mukaisesti.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sekalaisten kysymyksien ketju kakkosessa Kai Nu Laine kirjoitti seuraavaa:

Minäkin sain tänne tunnukset ilmeisesti saman ikäisenä kuin Fasö. Eli olen itse nyt 14v. Kukahan mahtaa olla palstan nuorin kirjoittaja?

Avautui, että Kai Nu Laine on siis vasta 14-vuotias. Kirjoituksien sisällöstä ja kirjoitusasusta päätellen pidin häntä selvästi vanhempana kirjoittajana. Oppia ikä kaikki. No, Jatkoajan henkeen nuoremmat herrat kirjoittavat kypsän analyyttisesti kun taas vanhat äijät riitelevät aiheesta kuin aiheesta mitä lapsellisimmin sanankääntein. Armeija tekee kenties pojista miehiä, mutta JA tekee miehistä poikia!

Kukahan tosiaan lienee palstan nuorin kirjoittaja? Varmaan aika lähellä ollaan Kai Nu Laineen tapauksessa, vai onko joku vielä nuorempi?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, että Petr Ton johtaa Tsekin Ekstraliigan pistepörssiä. Elääkö sekin vielä -osaston avautuminen. Eiku pelaako.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Avautui, että Kai Nu Laine on siis vasta 14-vuotias.

Pettter tullee kertomaan kohta, kuinka vietti juuri kymmenvuotispäiväänsä Tallinnassa. Vaan joo, yllätyksiä joskus nämä iät. Sitten saa ylpeänä miettiä, kuinka on rääpinyt turpaansa liki lastensa ikäisille.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pettter tullee kertomaan kohta, kuinka vietti juuri kymmenvuotispäiväänsä Tallinnassa. Vaan joo, yllätyksiä joskus nämä iät. Sitten saa ylpeänä miettiä, kuinka on rääpinyt turpaansa liki lastensa ikäisille.
Nyt avautui, että oma jälkikasvuni saattaisi koska hyvänsä aktivoitua anomaan Jatkoaikaan kirjoitusoikeuksia, ainakin ikänsä puolesta.

Kahden sukupolven kirjoittajia samasta perheestä täällä jo on, mutta onko kolmatta polvea? Löytyykö keskuudestamme vaikkapa poikaa, isää ja isoisää samasta suvusta?
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Avautui näiden Jatkiksen nuoriso-osaston kirjoituksia lukiessa, miten hyvä asia tämä Jatkoajan laadunvalvonta joskus on. Jätkien tekstithän on selvästi kypsempiä kuin karvan alta kolmekymppisen meikäläisen.

Itse aktivoiduin muutamille forumeille vuosituhannen alkuvuosina, ollessani Kai Nu Laisen ikäinen, ja toivon sydämeni pohjasta, että ne hengentuotokset ovat kadonneet bittiavaruuteen jo aikapäivää sitten.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kahden sukupolven kirjoittajia samasta perheestä täällä jo on, mutta onko kolmatta polvea? Löytyykö keskuudestamme vaikkapa poikaa, isää ja isoisää samasta suvusta?
Mielenkiintoinen ajatus. Jos mulla olisi nuorena hankittu jälkikasvu, silläkin olisi kohta palstan nuorimpien ikäistä jälkikasvua hyvällä tuurilla. Ja todennäköisesti oltaisiin bannissa kolmessa polvessa samanaikaisesti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mielenkiintoinen ajatus. Jos mulla olisi nuorena hankittu jälkikasvu, silläkin olisi kohta palstan nuorimpien ikäistä jälkikasvua hyvällä tuurilla. Ja todennäköisesti oltaisiin bannissa kolmessa polvessa samanaikaisesti.

Voiko jälkikasvu käyttää sitten isänsä tai isoisänsä entistä nikkiä kuten esim jäädytettyjä pelipaitoja?

-Tinke
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Avautui että Martti Syrjän äiti on Kirsi Kunnas. Toinen juttu joka avautui on se että 7UP:issa oli aikoinaan Litiumia mukana ja tätä kautta juoman nimikin on varsin kuvaava.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Avautui että Martti Syrjän äiti on Kirsi Kunnas.

Tiesitkö myös, että Syrjän veljesten isä on kirjailija Jaakko Syrjä? Sana on hallussa myös vanhemmilla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Laitoin juuri tv:n päälle. Edellinen katsottu kanava oli Viasat Hockey, joka näkyi joskus toissaviikonloppuna ilmaiseksi.

Avautui, että katson televisiota vielä vähemmän kuin mitä luulin katsovani. Ei taida vieläkään kannattaa tilata mitään maksullisia kanavia, tulisi katsomisajalle aika korkea minuuttihinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös