Kisapuisto on melko liekeissä tänään.
Joo, vaatimattomat 53 viestiä tänään ja vielä on vuorokautta yli kolme tuntia jäljellä.
Drumsö Idrottskamrater = DIK => Dicken vähän niinkuin Kronohagens Idrottsförbund = KIF => KiffenAvautui se, että käsipallojoukkue Dicken tulee Lauttasaaresta.
Kannattaisi myydä koko roska, rahat pois ja uusi business vain pystyyn
Kuuluisi varmaan tyhmien kysymysten/asia, joka ei avautunut-ketjuun, mutta avautui, että en ole varma ollaanko tuolla lestatopikissa siinä vaiheessa, että siivillä on vasta pelinappulat paiskottu pitkin seiniä vai onko jo laudallakin paskottu?
Tämä viesti ei avautunut minulle. Kuuluisiko viesti sittenkin Kalsarikänni-ketjuun?
Varmaan ajan miinaan, mutta kyse on siitä, että pulu pelaa shakkia.
Tämä viesti ei avautunut minulle. Kuuluisiko viesti sittenkin Kalsarikänni-ketjuun?
Lidlin tervapastillit pierettää helvetisti. Tiistaina söin askillisen ja illalla oli uskomaton ruskea myrskytuuli käynnissä housuissa. Tänään noin puoli askillista ja sama homma. Ehkä niitä ei kannata ottaa suuria määriä kerralla.
Tapahtumakuvauksesta päätellen Gillette harjoittaa ao. toimintaa myös laajemmassa mittakaavassa:Trevor Gillies livahti Gagsin ihon alle
Hitto, joutui vähän yli puoli peliä kyttäämään mutta tulihan se sieltä. Otti J.Ruudun väkisin ja suihkuun.
Lidlin tervapastillit pierettää helvetisti. Tiistaina söin askillisen ja illalla oli uskomaton ruskea myrskytuuli käynnissä housuissa. Tänään noin puoli askillista ja sama homma. Ehkä niitä ei kannata ottaa suuria määriä kerralla.
Tajusin minkä ihmeen takia porukka dissaa näitä ABC-huoltoasemia.
Kävin siellä paskalla, ja kulli otti veteen kiinni. Jos on paskat ja pienet vessat, niin on pakko olla myös paska paikka. Liityn siis näihin aakkosdissaajien kerhoon, ja pistäydyn ensi kerralla mieluummin vaikka Teboililla. Saahan paskoa rauhassa.
Hiuksia ei saisi pestä päivittäin. Mitä helvettiä?
Pesen noin kaksi kertaa päivässä. Minkälaisen yllätyksen tulen joskus kohtaamaan?
Pesen noin kaksi kertaa päivässä. Minkälaisen yllätyksen tulen joskus kohtaamaan?
Tuo nyt on alokasmainen virhe. Itse en ole aikoihin ottanut ABC:llä koko kieppiä housuista. TB:llä se joskus onnistuu, mutta Nesteellä useinkin.
Saako kysyä, että miten olet onnistunut paskantamaan ottamatta koko heppiä housuista?
Minä olen huomannut, että kätevintä on, kun asettaa lerssin kulkemaan mahan ja rintakehän edestä olkapään päälle ja sitä kautta selän puolelle, noin lapaluiden korkeudelle, roikkumaan. Joskus saattaa selkää kutittaa, niin siinä voi samalla rapsutella selkäänsä.Itse olen huomannut parhaaksi vaihtoehdoksi asettaa patukan ns. lepuuttamaan pönttörenkaat etukaarelle. Alle asetan toki tukun paperia.