Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 098
  • 34 076

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä, että täältä löytyy kaltaisi panemisen sensei. Nyt voisit olla vielä lisää avuksi ja vaikkapa copy-pastettaa wikipedista tietoa g-pisteestä. Kiitämme jo valmiiksi.

Mikä ketju tää oli?
Se on kitaran kaulalla kun ajattelee, niin kolmas väli sieltä virityskoneistosta alaspäin, ja paksuin kieli. Siinä on G. Samoin neljänneksi paksuin kieli ihan vapaana, siinäkin se on.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Varmojen tutkimuksien mukaan suurin osa naisista diggaa, että kun mies työntää dikkinsä ineen ja äänehtii samalla, se on seksikästä ja eritoten kiihottavaa. Itsehän karjun (tai matkin) kuin leijona ja jokainen tietää miltä leijona kuulostaa kun sille päälle sattuu.
Olen kats... lukenut saman tutkimuksen. Siinä kerrottiin myös loppuyhteenvedossa, että naisista on äärettömän miellyttävää, kun mies ruiskaisee lopuksi lastinsa naisen kasvoille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kohtuu kova suoritus ilmaisilla mobiilipeleillä. Ilmeisesti reilut puoli miljardia tuosta summasta jää Suomeen, työntekijöille ja pääomasijoittajille. Toiminta jää myös Suomeen, joten veroja saadaan jatkossakin.

Khyyl, ja firmakin perustettu vasta 2010 :)

Kannattaisi myydä koko roska, rahat pois ja uusi business vain pystyyn
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Itkuvirsiperinne jatkuu vahvana Jatkoajan Lukko-osiossa. Kuvittelin itkijänaisten olevan jo menneen talven lumia, mutta väärässä olin. Aina avautuu uutta.

Edit. Sivullisille varoituksen sana. Osion lueskelu saattaa aiheuttaa spontaaneja 'kahvit näppäimistölle' -reaktioita.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui se, että käsipallojoukkue Dicken tulee Lauttasaaresta. Puolustaudun sillä, että olen vielä melko vihreä saarelainen, onkohan vielä viittätoista vuottakaan Larussa takana.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kannattaisi myydä koko roska, rahat pois ja uusi business vain pystyyn

Miksi? Liikevaihto on tämä vuonna jossain 500 miljoonan ja miljardin välissä. Tuosta yli puolet tulee voittoa. Aika halvalla möivät, ilmeisesti haluna oli päästä uusille markkinoille. Rahaa tulee siis myymättäkin ovista ja ikkunoista.

Avautui, että Rovio on aika rääpäle Supercelliin verrattuna.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kisapuisto on melko liekeissä tänään.

Kuuluisi varmaan tyhmien kysymysten/asia, joka ei avautunut-ketjuun, mutta avautui, että en ole varma ollaanko tuolla lestatopikissa siinä vaiheessa, että siivillä on vasta pelinappulat paiskottu pitkin seiniä vai onko jo laudallakin paskottu?
 

Fordél

Jäsen
Kuuluisi varmaan tyhmien kysymysten/asia, joka ei avautunut-ketjuun, mutta avautui, että en ole varma ollaanko tuolla lestatopikissa siinä vaiheessa, että siivillä on vasta pelinappulat paiskottu pitkin seiniä vai onko jo laudallakin paskottu?

Tämä viesti ei avautunut minulle. Kuuluisiko viesti sittenkin Kalsarikänni-ketjuun?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tämä viesti ei avautunut minulle. Kuuluisiko viesti sittenkin Kalsarikänni-ketjuun?

Heh, oli pakko tarkastaa ja ko. ketjuun olen näemmä kirjoittanut aikanaan jopa muutaman viestin ja viimeinen näyttäisi olevan päivämäärältä 08.07.2008 eli valitettavasti joudun nyt Forkka vastaamaan ei. Mielipiteensä jokaisella, mutta allekirjoittaneesta tuolla lestaketjussa on sellaista mietoa uskisraivarointia menossa, mutta kukin toki vetää tyylillään ja se sallittakoon.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lidlin tervapastillit pierettää helvetisti. Tiistaina söin askillisen ja illalla oli uskomaton ruskea myrskytuuli käynnissä housuissa. Tänään noin puoli askillista ja sama homma. Ehkä niitä ei kannata ottaa suuria määriä kerralla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lidlin tervapastillit pierettää helvetisti. Tiistaina söin askillisen ja illalla oli uskomaton ruskea myrskytuuli käynnissä housuissa. Tänään noin puoli askillista ja sama homma. Ehkä niitä ei kannata ottaa suuria määriä kerralla.

Kokeilepa juoda joskus pelkkää lihalientä vaikkapa juomalasin verran, niin pääset kokemaan vieläkin runsaamman pieretyksen. Pahoittelen aiheenvalintaa, mutta sä aloitit.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Trevor Gillies livahti Gagsin ihon alle ja kusi sieltä tämän muroihin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Lidlin tervapastillit pierettää helvetisti. Tiistaina söin askillisen ja illalla oli uskomaton ruskea myrskytuuli käynnissä housuissa. Tänään noin puoli askillista ja sama homma. Ehkä niitä ei kannata ottaa suuria määriä kerralla.

Joo, makuja on toki muitakin kuin tuo 'terva', jonka maku siis ei millään mittarilla ole lähelläkään tervaa.

Meinaan jos niitä LIDLin sokerittomia pastilleja tarkoitat, niin lain vastaisesti on itsehoitolääkkeitä siirretty apteekista normi vähittäiskauppaan, tahi vice versa: ainesosat kun ovat samat.

Minä kun syön kai nyt viittätoista eri lääkettä paäivittäin, neljä niistä toki muiden lääkkeiden sivuvaikutukseen, niin on hyvä, että edes ummetus tokentuu ihan LIDLin pastilleilla. On ne niin pahan makuisia, että siltä osin lääkkeen määritelmä toki täyttyy. Vaan korkeammasta ALV-verosta huolimatta ovat halvempia kuin apteekin ulostuslääkkeet. Makuaineet huomioimatta ovat koko lailla samaa tavaraa.

Joopa: reseptilääke kontra karamellihylly.

No saanhan kaksi paskaa irtoamaan toisistaan.

t. hanu
 

Nick Neim

Jäsen
Tajusin minkä ihmeen takia porukka dissaa näitä ABC-huoltoasemia.

Kävin siellä paskalla, ja kulli otti veteen kiinni. Jos on paskat ja pienet vessat, niin on pakko olla myös paska paikka. Liityn siis näihin aakkosdissaajien kerhoon, ja pistäydyn ensi kerralla mieluummin vaikka Teboililla. Saahan paskoa rauhassa.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Tajusin minkä ihmeen takia porukka dissaa näitä ABC-huoltoasemia.

Kävin siellä paskalla, ja kulli otti veteen kiinni. Jos on paskat ja pienet vessat, niin on pakko olla myös paska paikka. Liityn siis näihin aakkosdissaajien kerhoon, ja pistäydyn ensi kerralla mieluummin vaikka Teboililla. Saahan paskoa rauhassa.

Tuo nyt on alokasmainen virhe. Itse en ole aikoihin ottanut ABC:llä koko kieppiä housuista. TB:llä se joskus onnistuu, mutta Nesteellä useinkin.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Sana "kiisto" oli yritys luoda vastine sanalle "sport". Nytpä tajusin, mitä tuo sana joidenkin urheiluseurojen perässä tarkoittaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös