Mihin sitä kortsupakettia siinä tarvitsee?
No, eikös se aikonut vielä syödä sen kurkun aamupalalla.
Että silleen...
Mihin sitä kortsupakettia siinä tarvitsee?
Sanoudun irti tästä. Se on joku mun kaima.Ja Bruce Dickinsonin shakespearelainen kiekaisu evil that men do on suomeksi paha, jota miehet panee. No, tästä tietenkin voisi avautua kaikenlaista kevyttä huumoria tänne Jatkoajankin suuntaan.
Luulin että se oli paha, kun luulin Onnibussia Omnibussiksi parin vuoden ajan. Mutta viikonloppuna havahduin siihen, että b-piste ei olekaan b-piste vaan p-piste, ja että a-pistettä ei ole oikeasti olemassakaan. Huh huh. Kohtalotovereita?
Mutta viikonloppuna havahduin siihen, että b-piste ei olekaan b-piste vaan p-piste.
Mulle avautui, että ihmiset heittävät melko arvokastakin, ja toimivaa kamaa roskiin. Noukin meinaan tuollaisen 400 euron arvoisen pöytälampun yhden asiakkaan ser-romuläjästä ja möin eteenpäin.
Puolustusalueen aloituspiste.Mistä tuo nimitys p-piste muuten tulee? Mikä on tuon p-kirjaimen merkitys?
Puolustusalueen aloituspiste.
Mitä tutuilta naisilta olen kuullut, niin suurella osalla miehistä ei tosiaan ole aavistustakaan asiasta. Mutta voin lausua lohdutuksen sanan: jatka etsimistä, kyllä se sieltä vielä ehkä löytyy.Missä sitten sijaitsee paljon puhuttu g-piste?
Tämä mies rikastuu Supercell-kaupassa | Digiuutiset | Iltalehti.fi
Japaniin osittain myyty peliyhtiö Supercell on kaupassa arvotettu noin 2 miljardin arvoiseksi kun Nokian matkapuhelinpuoli arvotettiin hieman yli 5 miljardin arvoiseksi.
Mitä tutuilta naisilta olen kuullut, niin suurella osalla miehistä ei tosiaan ole aavistustakaan asiasta. Mutta voin lausua lohdutuksen sanan: jatka etsimistä, kyllä se sieltä vielä ehkä löytyy.
B-pistettä ei ole olemassakaan
Olin juuri viikko sitten reissussa ja toisena peräkkäisenä aamuna ajattelin hotellihuoneessa loikoillessani, että onpas naapurihuoneen äijällä pakollinen tarve ilmoittaa joka työnnöstä kevyellä äännähdyksellä. Mutta eihän kukaan jaksa yli 10 minuuttia panna, joten tulin siihen lopputulokseen, että hotellin räystäällä oli vain äänekäs pulu. En ottanut selvää sen tarkemmin, mitä se siellä touhusi.
Se on kitaran kaulalla kun ajattelee, niin kolmas väli sieltä virityskoneistosta alaspäin, ja paksuin kieli. Siinä on G. Samoin neljänneksi paksuin kieli ihan vapaana, siinäkin se on.Hyvä, että täältä löytyy kaltaisi panemisen sensei. Nyt voisit olla vielä lisää avuksi ja vaikkapa copy-pastettaa wikipedista tietoa g-pisteestä. Kiitämme jo valmiiksi.
Mikä ketju tää oli?
Olen kats... lukenut saman tutkimuksen. Siinä kerrottiin myös loppuyhteenvedossa, että naisista on äärettömän miellyttävää, kun mies ruiskaisee lopuksi lastinsa naisen kasvoille.Varmojen tutkimuksien mukaan suurin osa naisista diggaa, että kun mies työntää dikkinsä ineen ja äänehtii samalla, se on seksikästä ja eritoten kiihottavaa. Itsehän karjun (tai matkin) kuin leijona ja jokainen tietää miltä leijona kuulostaa kun sille päälle sattuu.
Kohtuu kova suoritus ilmaisilla mobiilipeleillä. Ilmeisesti reilut puoli miljardia tuosta summasta jää Suomeen, työntekijöille ja pääomasijoittajille. Toiminta jää myös Suomeen, joten veroja saadaan jatkossakin.