Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 772 532
  • 34 083

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Melko tuore naapurini näemmä panee aina sunnuntai-iltaisin tähän aikaan. Mikäli luet Jatkoaikaa niin terveisiä, tuolla kestävyydellä tai pikemminkin sen puutteella ei kyllä kannata jätkien saunailloissa kehuskella.
Olin juuri viikko sitten reissussa ja toisena peräkkäisenä aamuna ajattelin hotellihuoneessa loikoillessani, että onpas naapurihuoneen äijällä pakollinen tarve ilmoittaa joka työnnöstä kevyellä äännähdyksellä. Mutta eihän kukaan jaksa yli 10 minuuttia panna, joten tulin siihen lopputulokseen, että hotellin räystäällä oli vain äänekäs pulu. En ottanut selvää sen tarkemmin, mitä se siellä touhusi.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että Kirsi Ranto on edelleen erittäin vetävän näköinen nainen. Ei ole menettänyt tippaakaan vetovoimaansa vuosien varrella. Valitettavasti vain noiden Arto Nybergin vieraana esittämiensä juttujen perusteella on jokin hihna ruvennut luistamaan Kirsin päässä. Enkeleitä diipadaapa höpöhöpö...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lättykiekko.

Ja Bruce Dickinsonin shakespearelainen kiekaisu evil that men do on suomeksi paha, jota miehet panee. No, tästä tietenkin voisi avautua kaikenlaista kevyttä huumoria tänne Jatkoajankin suuntaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja Bruce Dickinsonin shakespearelainen kiekaisu evil that men do on suomeksi paha, jota miehet panee. No, tästä tietenkin voisi avautua kaikenlaista kevyttä huumoria tänne Jatkoajankin suuntaan.
Sanoudun irti tästä. Se on joku mun kaima.
 
Luulin että se oli paha, kun luulin Onnibussia Omnibussiksi parin vuoden ajan. Mutta viikonloppuna havahduin siihen, että b-piste ei olekaan b-piste vaan p-piste, ja että a-pistettä ei ole oikeasti olemassakaan. Huh huh. Kohtalotovereita?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Luulin että se oli paha, kun luulin Onnibussia Omnibussiksi parin vuoden ajan. Mutta viikonloppuna havahduin siihen, että b-piste ei olekaan b-piste vaan p-piste, ja että a-pistettä ei ole oikeasti olemassakaan. Huh huh. Kohtalotovereita?

B-pistettä ei ole olemassakaan, mutta ei kyllä ollut Onnibussiakaan pari vuotta sitten! :)

Mulle avautui, että ihmiset heittävät melko arvokastakin, ja toimivaa kamaa roskiin. Noukin meinaan tuollaisen 400 euron arvoisen pöytälampun yhden asiakkaan ser-romuläjästä ja möin eteenpäin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mulle avautui, että ihmiset heittävät melko arvokastakin, ja toimivaa kamaa roskiin. Noukin meinaan tuollaisen 400 euron arvoisen pöytälampun yhden asiakkaan ser-romuläjästä ja möin eteenpäin.

Tämä on valitettavan totta.

Toisaalta SER-keräykseen viedystä tavarasta ei saisi mitään edes ottaa. ;) Eipä silti, ettäkö tuo ainakaan väärin olisi hyvää tavaraa sivuun napata.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ite olisin veikannut Päätyaluetta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
P-piste on ainakin näemmä sijainnin ja funktionaalisuutensa perusteella hyvin löydetty.
Missä sitten sijaitsee paljon puhuttu g-piste?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missä sitten sijaitsee paljon puhuttu g-piste?
Mitä tutuilta naisilta olen kuullut, niin suurella osalla miehistä ei tosiaan ole aavistustakaan asiasta. Mutta voin lausua lohdutuksen sanan: jatka etsimistä, kyllä se sieltä vielä ehkä löytyy.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tämä mies rikastuu Supercell-kaupassa | Digiuutiset | Iltalehti.fi

Japaniin osittain myyty peliyhtiö Supercell on kaupassa arvotettu noin 2 miljardin arvoiseksi kun Nokian matkapuhelinpuoli arvotettiin hieman yli 5 miljardin arvoiseksi.

Kohtuu kova suoritus ilmaisilla mobiilipeleillä. Ilmeisesti reilut puoli miljardia tuosta summasta jää Suomeen, työntekijöille ja pääomasijoittajille. Toiminta jää myös Suomeen, joten veroja saadaan jatkossakin.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viasat näkyy vieläkin ilmaiseksi, kunhan en vaihda kanavaa. Kanavavalikosta sitä ei enää löydy, mutta hyvin näyttää toimivan kun telkkari heittää automaattisesti päälle laitettaessa takaisin lätkän pariin. Illan futismatsi pitää ilmeisesti seurata netistä, jottei tämä mukava yllätys mene heti hukkaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitä tutuilta naisilta olen kuullut, niin suurella osalla miehistä ei tosiaan ole aavistustakaan asiasta. Mutta voin lausua lohdutuksen sanan: jatka etsimistä, kyllä se sieltä vielä ehkä löytyy.

Hyvä, että täältä löytyy kaltaisi panemisen sensei. Nyt voisit olla vielä lisää avuksi ja vaikkapa copy-pastettaa wikipedista tietoa g-pisteestä. Kiitämme jo valmiiksi.

Mikä ketju tää oli?
 

Masentaja

Jäsen
B-pistettä ei ole olemassakaan

Koska tää on tullut? Koska jostain 80-luvulta olleessa lätkälautapelissä oli nämä lueteltu, että keskipiste on A-piste, päädyn pisteet B-pisteitä, olikohan aikoinaan siinä sinisen puolustusalueenkin puolella vielä C-pisteet ja keskialueen puolella, "paitsiopisteet" D-pisteitä. Voi olla että sijainteja en noiden C ja D-pisteiden osalta muista oikein mutta B-piste oli sillon ainakin. Tuota p-pistettä oon aina vaan luullut junttien tavaksi ilmaista asia...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin juuri viikko sitten reissussa ja toisena peräkkäisenä aamuna ajattelin hotellihuoneessa loikoillessani, että onpas naapurihuoneen äijällä pakollinen tarve ilmoittaa joka työnnöstä kevyellä äännähdyksellä. Mutta eihän kukaan jaksa yli 10 minuuttia panna, joten tulin siihen lopputulokseen, että hotellin räystäällä oli vain äänekäs pulu. En ottanut selvää sen tarkemmin, mitä se siellä touhusi.

Varmojen tutkimuksien mukaan suurin osa naisista diggaa, että kun mies työntää dikkinsä ineen ja äänehtii samalla, se on seksikästä ja eritoten kiihottavaa. Itsehän karjun (tai matkin) kuin leijona ja jokainen tietää miltä leijona kuulostaa kun sille päälle sattuu.

____________

Ja jos se on kerta p-piste niin.. Vitut on, se on b-piste, juntit! Ja joku voisi nyt sitten samaan kaasuun kertoa mitä a-pisteessä tuo a-kirjain oikein yrittää sanoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös