Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 626
  • 34 071

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Rupesin tuossa lämmittämään makaronilaatikkoa, Saarioisen eineksistä siis kyse. Ladoin sitä tavaraa siinä sitten lautaselle ja katselin, että kansipahvi suositteli katsomaan kirjeen, joka on kannen sisällä.

Ruoka siispä mikroon ja sitten se alkoi. Meinaan armoton nyppiminen ja raapiminen "miten tän saa vittu täältä sitten pois!?". Sittenhän tuo National Treasure- leffojen kaltainen salainen papyruskäärö alko pilkottaa, tuhannen repaleisen pahvisuirun välistä. Tässä kohtaa alkoi tulla helvetin tyhmä olo, mitä mä tällaseenkin tuhlaan aikaani. Haistatin pahville paskat, kun huomasin, että siellä on joku kertomus Tertusta ja Tapiosta miten he vuonna 1857 perustivat idylliseen maalaiskylään ämmien orjuutustehtaan ja alkoivat tekemään "äitien ruokaa".

Tässä vaiheessa toi pahvi oli ihan paskana ja ruokaa oli vielä siellä kipassa, kun ajattelin myöhemmäs sitä vielä säästää. Kiva tynkeä toi systeemi sitten jotenkin jääkaappiin lähes avonaisena. Ei sattunut täällä olemaan mitään foliota tai muuta mukana.

Bottom of line is: Loppuu tollanen vihjaileva pullopostin piilottaminen ruoka-astioihin, kun ainoa tapa on tuhota se ympärys atomeiksi ennen kuin se viestin sieltä saa. Ajattelin, että olisi edes joku arvonta kyseessä.

Arvasitte oikein, nyt kiukuttaa!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos täällä järjestettäisiin äänestys siitä, kuka kirjoittaja on päässyt eniten muiden ihon alle / pään sisään / jokin muu vastaava ilmaisu, niin TosiFani saisi enemmän ääniä kuin muut yhteensä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos täällä järjestettäisiin äänestys siitä, kuka kirjoittaja on päässyt eniten muiden ihon alle / pään sisään / jokin muu vastaava ilmaisu, niin TosiFani saisi enemmän ääniä kuin muut yhteensä.

Taidan kuulua siihen harvalukuiseen porukkaan, jonka mielestä TosiFani ei ole tämän palstan vihastuttavin hahmo. Vaikka olen ollut aktiivinen jäsen täällä jo reilusti yli seitsemän vuoden ajan, en muista kertaakaan kiehahtaneeni kyseisen nimimerkin kirjoituksista. Totta puhuakseni, harvoin edes törmään hänen teksteihinsä, vaikka vietänkin toisinaan kohtuuttoman paljon aikaa täällä. Ilmeisesti ajatusmaailmamme ja mielenkiinnon kohteemme poikkeavat toisistaan niin radikaalisti, että näin on päässyt käymään.

Miksi muuten häntä verrataan jatkuvasti Jani Toivolaan?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Jos täällä järjestettäisiin äänestys siitä, kuka kirjoittaja on päässyt eniten muiden ihon alle / pään sisään / jokin muu vastaava ilmaisu, niin TosiFani saisi enemmän ääniä kuin muut yhteensä.
Ei kai sitä kukaan tosissaan ota.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Avautui, että pitkäaikainen nimimerkki miinus ikuisuus miinus eli lyhyemmin -OO- on tehnyt tänään väkevän paluun palstalle lähes puolen vuoden paussin jälkeen. Huhtikuista pistäytymistäkin edelsi yli kolmen kuukauden tauko.

Ovatkohan harrasteet, ihmissuhteet ja muut ns. oikeaan elämään viittaavat asiat jääneet syksymmällä sivummalle ja Jatkoaika on jälleen kutsunut tuhlaajapoikansa kotiin?

Ei sikäli, etteikö selkeä tauko ja irtiotto tekisi itse kullekin säädylle aina terää, pidinhän minäkin taas kerran taktisen kesätauon jonka rikoin vasta syyskuussa.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ovatkohan harrasteet, ihmissuhteet ja muut ns. oikeaan elämään viittaavat asiat jääneet syksymmällä sivummalle ja Jatkoaika on jälleen kutsunut tuhlaajapoikansa kotiin?

Muistaakseni -OO- totesi Kadonneet nimimerkit-ketjussa, ettei ole tyytyväinen Jatkoajan tasoon, ja siksi viettää hiljaiselämää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muistaakseni -OO- totesi Kadonneet nimimerkit-ketjussa, ettei ole tyytyväinen Jatkoajan tasoon, ja siksi viettää hiljaiselämää.

Onko taso nyt laskenut tarpeeksi, kun hän kerran palasi takaisin?

No ähhihi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko taso nyt laskenut tarpeeksi, kun hän kerran palasi takaisin?

No ähhihi.
No kato kun mie tulin takaisin.

Tuo TosiJani ei ainakaan minua suuremmin häiritse. Ei monikaan teistä häiritse. Jokaisella on sananvapauslakien mukaan täysi oikeus tehdä itsestään idiootti.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä onko se taso missään vaiheessa noussut tai laskenut, mutta tulipahan vaan tuossa välillä aivan totaalinen tympääntyminen koko keskustelupalstaan ja yleensäkin nettikirjoitteluun. Eikä tässä nyt ole oikeastaan mitään muutosta tapahtunut elämäntilanteessa suuntaan eikä toiseen, mutta onpahan nyt tullut viime päivinä taas vähän enemmän käytyä lueskelemassa täällä ja nyt vaan tuli sellainen fiilis että voisi kirjoitellakin jotain.

Eli palstan taso tuskin on heilahtanut mihinkään suuntaan, enkä tiedä onko siinä missään vaiheessa mitään vikaa ollutkaan, vaan muutokset lienee tapahtuneet vaan ihan omassa mielialassani.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen ihan varma seuraavasta asiasta:

Camel-yhtyeen Lady Fantasy on ollut innoittaja MacGyverin tunnussävelmälle.

Camel, Lady Fantasy, 1974. Prog-Rock Classic. - YouTube

Macgyver theme song - YouTube

Kuunnelkaa itse. Haluaisin etenkin palstan muiden progehöyrypäiden kuten Ted Raikkaan, Pisin Kääpiön, Vanhapuuman, -Kantorin-, Leonin, sicin ja muiden herrojen mielipiteen asiasta. Se olisi minulle tosi tosi eri tärkeä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tähän Bulgarian romanien hallusta löytyneeseen blondiin lapseen liittyen avautui, että uusi biologinen äititarjokas (kuvassa siis oman(?) biologisen lapsensa kanssa) muistuttaa vielä vähemmän ko. tyttöä kuin "kasvattivanhemmat", joiden hallusta tämä Maria-tyttö löytyi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Johanna Kurkelan tunnetuksi tekemä kappale Sun särkyä anna mä en kertoo siitä, kun joku pullonpohjalasit päässä oleva läski nörtti, jotenkin kuitenkin ihan sympaattinen hän, on saanut tehtyä palapelin valmiiksi ja sitten suojelee palapeliä särkymiseltä. Nukkuu yöt läpeensä palapelinsä vieressä.

"Et ole vahva et, yön varjoon pakenet
mut seuraasi sun jään, en päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa, se haamut karkottaa
sillä en sun särkyä anna mä en..."

Tuommoinen palapelinen mielikuva on nykyisin aina päässäni, kun tuon kappaleen kuulen.

Kannattaa muuten kertoa kappaleen soidessa naisille, ilman vähäisintäkään hymyilyä (mieluiten ensitreffeillä, mutta myöhemminkin käy), että tämä lauluhan kertoo palapelin ja miehen välisestä ystävyydestä.

E. Timo Koivusalo, ota yhteyttä, niin tehdään tästä hieno musiikkivideo.
 
Viimeksi muokattu:

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Johanna Kurkelan tunnetuksi tekemä kappale Sun särkyä anna mä en kertoo siitä, kun joku pullonpohjalasit päässä oleva läski nörtti, jotenkin kuitenkin ihan sympaattinen hän, on saanut tehtyä palapelin valmiiksi ja sitten suojelee palapeliä särkymiseltä. Nukkuu yöt läpeensä palapelinsä vieressä.

"Et ole vahva et, yön varjoon pakenet
mut seuraasi sun jään, en päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa, se haamut karkottaa
sillä en sun särkyä anna mä en..."

Tuommoinen palapelinen mielikuva on nykyisin aina päässäni, kun tuon kappaleen kuulen.

Kannattaa muuten kertoa kappaleen soidessa naisille, ilman vähäisintäkään hymyilyä (mieluiten ensitreffeillä, mutta myöhemminkin käy), että tämä lauluhan kertoo palapelin ja miehen välisestä ystävyydestä.

E. Timo Koivusalo, ota yhteyttä, niin tehdään tästä hieno musiikkivideo.

Tapa se on tämäkin ilmaista pitävänsä tuosta kappaleesta. Minä vain laimeasti myönnän pitäväni tuosta biisistä kun ei luovuus riitä moiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös