Olen monelta kysynyt, mukaan lukien Donald Trumpilta, enkä ole saanut kunnollista vastausta siihen, miksi helvetissä me koulutamme kalliilla tykin ruoaksi sotilaita?
Luulen, että tässä on kyseessä sama ilmiö kuin siinä, kun jotkut friikit lähettävät muna pystyssä kirjeitä kuninkaallisille Ruotsiin ja Englantiin.Nimimerkki scholl tuntee ilmeisesti rahamiehiä. Lainaus islam-ketjusta.
Avautui äsken, että Åren hiihtokeskuksen pr-päällikkö on vaan kaunistunut viime vuodesta. Yli 180-senttinen blondi, jonka ikä alkaa kolmosella, on sellainen MILF, että ihan jalat menevät alta.
Ai niin, Toscaninissa tehdään hyvää ruokaa ja se on ihan viihtyisä rafla.
Tämä on paskaa jota en salli.
Linda Morellia veikkaan, vaikka ei tuo toinen Linda ja Helenakaan varsinaisesti silmään satu.
SkiStar AB - kontaktpersoner
24h paikka...
Tuossa on varmaan taustalla myös se, että pysäköinninvalvonta on vastuussa myös hylätyistä autoista. Ilman tuollaista seurantaahan hylätty auto voisi seisoa 24h-parkkiksella ikuisesti. Jossain vaiheessa kun väärin pysäköity auto on saanut tarpeeksi monta sakkolappua, se hinataan pois. Ennen hinausta autoon taidetaan tästä laittaa vielä jokin ilmoitus.
Kiitos.Pääsitte ihon alle, onneksi olkoon.
hylätyt autot ovat erikseen ja niitä on itseasiassa paljon nimenomaan kadun varsilla ja sitten on näitä mestareita, joilla on auto, mutteivat käytä niitä ikinä. Pari kertaa vuodessa katujen lakaisun yhteydessä auto siirtyy seuraavalle kadulle ja sitten se seisoo siellä. Mutta joka tapauksessa: mitä väliä sillä on, seisooko auto 24h vai kolme päivää? Siis ihmisillähän voi olla jotain tekemistä, jonka vuoksi eivät jouda joka päivä autoa ajamaan. Itse esim. olen ollut tällä viikolla flunssassa, jos asuisin tollaisella paikalla minun pitäisi kipeänäkin mennä ajamaan autoa esim. pari metriä.
Avautui että, ennen Jatkoajan aktiivista lukemista, Jokerit oli seura muitten joukossa.
Kiitos monien Jokerifanien jotka täällä kirjoittaa, olen näiden henkilöiden takia alkanut vihaamaan Jokereita.
Mulkut, vaikea seurata enää narrien pelejä, kun fanien tekstit saavat sykkeen nousemaan.
Pääsitte ihon alle, onneksi olkoon.
Avautui että, ennen Jatkoajan aktiivista lukemista, Jokerit oli seura muitten joukossa...
Minulla ei ole yhtään mitään jokerifaneja vastaan. Vaan Kummola / Harkimo / Helkovaara -trion takia pelkästään tuo 2003 mestaruus tuomareihin vaikuttamalla on jättänyt aika pahan maun suuhun. Sen jälkeen Jokerit on mullekin ollut kirosana.
t. hanu
Kiitos kysymyksestä. En tiedä, mutta Sveitsissä on normikaduillakin pysäköitävä vain siihen kohtaan mihin on maalattu, että saa pysäköidä, vaikkei olisi maksullista, eikä mitään. Outoa siellä on se, että nokka saa olla kumpaan suuntaan vaan ja se näyttää vähän irvokkaalta. Tosin en tiedä edes onko Eidgenosseilla edes nämä säännöt koko maassa vai vaihtelevatko kanttoonittain.
Mulla taas viha muutamaa valtiota kohtaan on saanut alunsa keskustelufoorumeilta.
Mm. Saksa, Italia ja Venäjä ovat no-no -listalla.
Itselläkin vähän samaa tarinaa..