Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 728
  • 34 067

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Yötön yö ja Radio Suomi / Teppo Nättilä / Suomirokin 70-luku ollut kuuntelussa. Avautui lopullisesti se, että Dave Lindholm on oikeasti paskaa, etenkin tuo uran alkuvaiheen tuotanto. Runonlausuntaa laulun muodossa, sanoja toisen perään ja kun biisi loppuu, kukaan ei tiedä mistä laulu kertoi puhumattakaan, että pitäisi muistaa edes yksi lause siitä.

Joo, mä tiedän, tiedän. Dave on yksi niistä henkilöistä Suomessa, joka on päässyt aikana ennen kansainvälistymistä (pre 90-luku) ensimmäisenä paukuttamaan ulkomaan vaikutteita ja kopioita tyhjään kenttään. Tämän takia nauttii ihan tajutonta arvostusta suhteessa kykyihin. Mielestäni toinen vastaava on Tuomari Nurmio. Ihan ok artisteja mutteivat mitään ainutlaatuisia innovaattoreja ja varsinkin Isokynä on paukuttanut armottoman kasan paskaa urallaan muutaman hyvän biisin seuraksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Avautui lopullisesti se, että Dave Lindholm on oikeasti paskaa, etenkin tuo uran alkuvaiheen tuotanto. Runonlausuntaa laulun muodossa, sanoja toisen perään ja kun biisi loppuu, kukaan ei tiedä mistä laulu kertoi puhumattakaan, että pitäisi muistaa edes yksi lause siitä.

Mielestäni toinen vastaava on Tuomari Nurmio. Ihan ok artisteja mutteivat mitään ainutlaatuisia innovaattoreja ja varsinkin Isokynä on paukuttanut armottoman kasan paskaa urallaan muutaman hyvän biisin seuraksi.

Nyt ootte vahingossa lausuneet ilmoille parikin julkista salaisuutta. Vielä kun lisäisitte, että Röyhkän Kake on mielistelijä ja Juicen 15. yö on paska biisi niin Suomi menisi sekaisin lopullisesti. Pahinta on kuitenkin, että mielipiteet on perusteltu. Sitä ei enää voi sietää.

Olkaa jo hiljaa! Ismo Alanko oli Siekkarien heikoin lenkki. Ei jumalauta tää tauti tarttuu. Hassisen Koneen eka levy on ihan paska. Hurriganes oli surkee.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tajusin just, että Ismo Leikola on pelle. Ei vittu, että on huono. Ei vaan naurata yhtään. Tuollakin tupa täys jengiä. Worst. Stand Up. Comedian. Ever.

Ismo Leikola Moottoritie blaablääblaa
- Ja linkissä siis Ismo "ika" Leikola on tehnyt jotain tosi omaperäistä ja kekseliästä.

Kiitos, että jaoit tämän äärimmäisen paskan, yleisöä aliarvioivan tekeleen kanssamme. Mulle on aina ollut vaikea ymmärtää, mihin ko. henkilön suosio perustuu. Vähän sama kuin Risto Kaskilahden asema yhtenä suomalaisten ykköshauskuuttajana. Mutta kun iso yleisö ei voi olla väärässä, olen tullut johtopäätökseen että omaan vain poikkeavan käsityksen huumorista ja hauskuudesta. Ehkä siksi olen niin aktiivinen mm. junttimaisuutta käsittelevässä ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt ootte vahingossa lausuneet ilmoille parikin julkista salaisuutta. Vielä kun lisäisitte, että Röyhkän Kake on mielistelijä ja Juicen 15. yö on paska biisi niin Suomi menisi sekaisin lopullisesti. Pahinta on kuitenkin, että mielipiteet on perusteltu. Sitä ei enää voi sietää.

Joko saa sanoa, että Juicen tuotannosta suurin osa oli lähinnä b-luokan kuplettilaulantaa ja kehnoa huumorimusiikkia (vrt. Jope Ruonansuu)? No ei tietenkään saa.

Avautui, että Suomessakin yhä on olemassa ihmisiä, joiden mielestä homous on väärin ja siksi kitkettävä pois yhteiskunnasta.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tajusin just, että Ismo Leikola on pelle. Ei vittu, että on huono. Ei vaan naurata yhtään. Tuollakin tupa täys jengiä. Worst. Stand Up. Comedian. Ever.

Ismo Leikola Moottoritie blaablääblaa
- Ja linkissä siis Ismo "ika" Leikola on tehnyt jotain tosi omaperäistä ja kekseliästä.

Itsekään en ole Leikolaa kovin hyvänä stand-up-koomikkona pitänyt. Jutut voivat joskus olla ihan hauskojakin, mutta pilaantuu pahasti epäselvän muminan saattelemana.

Tuosta Youtube-pätkästä sen verran, että kyseessä ei ole Leikolan keikka, vaan Ylen Naurun tasapaino- stand up-kilpailun finaali, jossa Leikola oli tuomarina ja kävi varsinaisten kilpasuoritusten jälkeen vetämässä tuon hassunhauskan kipaleen, kun finaalin tuloksia odoteltiin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Avautui, että mulla menee elämässä juuri nyt aivan helvetin hyvin. Tällä menolla asunto on maksettu 10 vuoden kuluessa,duuni juuri sitä mitä tykkään tehdä, pomo duunissa sanoi, että toimenkuvaa ja palkkaa tarkistellaan heti, kun koeaika on ohi. Säästötilejä tuossa tarkistellessani huomasin, että mulla on julmetusti rahaa. Tyttöystäväkin on aivan loistava ihminen.

Kyllä tuolle asialle pitää mukillinen jotain kivaa juotavaa ottaa illalla! Tulevaisuudessa asiat saattaa olla huonostikin, mutta ainakin silloin muistan nämä hyvät ajat. Kukaan ei ota tätä hetkeä multa pois.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkoajan keskustelupalstan SM-Liiga osion nimi vaihtui hiljattain pelkäksi Liigaksi, vähän ajan päästä vaihtui myös logo tähän uuteen. Nyt logo on vaihdettu kuitenkin takaisin vanhaan logoon.

Edit: Avautui, että evästeiden yms. poistolla uusi logo näkyy taas.
 
Viimeksi muokattu:

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Jatkoajan keskustelupalstan SM-Liiga osion nimi vaihtui hiljattain pelkäksi Liigaksi, vähän ajan päästä vaihtui myös logo tähän uuteen. Nyt logo on vaihdettu kuitenkin takaisin vanhaan logoon.

Kyllä täällä näkyy tuo uusi logo nyt. Tosin pari päivää sitten oli mullakin sama tilanne, eli näkyi hetken aikaa tuo vanha jostain syystä. Hämärää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Avautui, että mulla menee elämässä juuri nyt aivan helvetin hyvin. Tällä menolla asunto on maksettu 10 vuoden kuluessa,duuni juuri sitä mitä tykkään tehdä, pomo duunissa sanoi, että toimenkuvaa ja palkkaa tarkistellaan heti, kun koeaika on ohi. Säästötilejä tuossa tarkistellessani huomasin, että mulla on julmetusti rahaa. Tyttöystäväkin on aivan loistava ihminen.

Kyllä tuolle asialle pitää mukillinen jotain kivaa juotavaa ottaa illalla! Tulevaisuudessa asiat saattaa olla huonostikin, mutta ainakin silloin muistan nämä hyvät ajat. Kukaan ei ota tätä hetkeä multa pois.

Minulla aikalailla samanlainen tilanne. Tosin duuni nyt lähinnä menettelee ja palkankorotusta ei ole koskaan tiedossa, koska olen hoitsu ja ikälisät on tapissa. Asun vuokralla, sillä varaa ei ole omakotitaloon täältäpäin ja muuta en osta. Tilit on kohtuu kuivat, mutta silleen mukavasti sinne ropisee joka kuukausi, ettei tartte sossunjonossa majailla. Vaimo on mahtava ihminen ja lapset on ihania.
Vaan nyt en ota yhtään mukillista mitään kivaa, sillä olen töissä.
...Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...
 

motamoro

Jäsen
Itsekään en ole Leikolaa kovin hyvänä stand-up-koomikkona pitänyt. Jutut voivat joskus olla ihan hauskojakin, mutta pilaantuu pahasti epäselvän muminan saattelemana.

Tuosta Youtube-pätkästä sen verran, että kyseessä ei ole Leikolan keikka, vaan Ylen Naurun tasapaino- stand up-kilpailun finaali, jossa Leikola oli tuomarina ja kävi varsinaisten kilpasuoritusten jälkeen vetämässä tuon hassunhauskan kipaleen, kun finaalin tuloksia odoteltiin.

Enemmän ärsyttää nämä Leikola-kopiot joita on ainakin juuri tuon Naurun tasapaino- kilpailun voittaja Robert Pettersson ja JP Kangas. Tuollainen ujon oloinen ilmeetön esitys mikä perustuu siihen, että lause-tauko(yleisö nauraa)-lause2-tauko(yleisö nauraa) jne. Kaiken lisäksi jutut ovat mallia Fingerpori / vitsikirja. Vaikka Sami Hedbergiä moni ei arvosta, mutta mielummin sitä katselee ja kuuntelee kun siellä lavalla tapahtuukin jotain eikä joku jätkä seiso kuin tatti paskassa ja sano monotonisella äänellä lauseen silloin ja toisen tällöin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kiitos, että jaoit tämän äärimmäisen paskan, yleisöä aliarvioivan tekeleen kanssamme. Mulle on aina ollut vaikea ymmärtää, mihin ko. henkilön suosio perustuu.

Kukas nyt on Sami Hedbergin ainutlaatuisen huikeaa huumorin tiimoilta tapahtuvaa osaamista kyseenalaistanut kun tällainen kommentti irtoaa? Ostan Leikolan paskuuden siinä vaiheessa kun joku nimeää vaikkapa pari kappaletta laadukkaampia stand up koomikan tekijöitä maastamme. Onhan toki Kämäräisen Marko esimerkiksi aivan huikea tapaus. Unohtamatta tässä naurun höpöhöpöpainossa kisanneita Tuomista ja Valamiestä. Petterssonin sekopäälle sen sijaan vihreätä valoa. Haastaa Leikolaa mainiosti vaikka kahden markan kopiomeno haiseekin jo kauaksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
...Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...

Elä huoli, mää taisin ottaa sunkin puolesta parikin mukillista. Tuo lainaamani kohta kiteyttää aikast hyvin oman elämänohjeeni. Ei ne suuret huolet vaan ne pienet ilot. Olen olut ihan tarpeeksi työttömänä/kodittomana/molempia elämäni aikana, ja nyt on asiat vaan hyvin. Eli mulla on lupa nauttia. Ja kirjoitella asiasta jatkoaikaan. Ja kaikkea. Eli summa summarum: Nauttikaa elämästä, myös niistä huonoista ajoista. Vain siten oppii arvostamaan hyviä aikoja. Ja elämä on muutenkin lyhyt, turhaa sitä vitutukseen on tuhlata!
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Enemmän ärsyttää nämä Leikola-kopiot joita on ainakin juuri tuon Naurun tasapaino- kilpailun voittaja Robert Pettersson ja JP Kangas. Tuollainen ujon oloinen ilmeetön esitys mikä perustuu siihen, että lause-tauko(yleisö nauraa)-lause2-tauko(yleisö nauraa) jne. Kaiken lisäksi jutut ovat mallia Fingerpori / vitsikirja.

No joo, mielestäni finaalikolmikko, Robert Pettersson, Tomi Walamies ja Tommi Tuominen olivat varsin kelvollisia ja viihdyttäviä. Petterssonilla, eli voittajalla oli tyylinä juurikin tuo lause-tauko-tyyli, mutta sopi mielestäni kyseiselle hahmolle hyvin. Ehkä Tuominen olisi ansainnut voiton tuosta skabasta, oli kuitenkin edellisissä paikka paikoin selvästi paras. Toisaalta Pettersson oli tasaisen varma. Walamiehellä taas ei ollut mahdollisuuksia voittoon.

Vaikka Sami Hedbergiä moni ei arvosta, mutta mielummin sitä katselee ja kuuntelee kun siellä lavalla tapahtuukin jotain eikä joku jätkä seiso kuin tatti paskassa ja sano monotonisella äänellä lauseen silloin ja toisen tällöin.

Ai ei arvosta? Siis onhan Hedberg selvästi paras stand-up-koomikko, mitä Suomi päällään kantaa. Voi olla tosin, että tänne tuo arvostamattomuus ei ole vielä rantautunut.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Erheellinen käsitys, mikä pitää hetimiten oikaista. André Wikström on paras ja ihan saatanan isolla marginaalilla.

Joku roti nyt näihinkin. Toki makuasioita, mutta MUN mielestä Hedberg menee nyt heittämällä ohi jonkun Wikströmin. Ainakin mulle ensin mainitun läpät uppoaa paremmin kuin tämän Wikströmin. Varmaan mun huumorintaju on sitten erinlainen ja vääristynyt, en tiedä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Joku roti nyt näihinkin. Toki makuasioita, mutta MUN mielestä Hedberg menee nyt heittämällä ohi jonkun Wikströmin. Ainakin mulle ensin mainitun läpät uppoaa paremmin kuin tämän Wikströmin. Varmaan mun huumorintaju on sitten erinlainen ja vääristynyt, en tiedä.

Komppaan täysin tätä.

Wikströmin läppä on täysin yksipuolista ja liittyy koko ajan enemmän tai vähemmän kaksikielisyyteen ja suomenruotsalaisuuteen. Wikstörmin esittämä fiktiivinen hahmo ruotsalaisessa hittisarja Solsidanissa on huomattavasti hauskempi, kuin stand up-koomikko Wikström.

Hedberg on myös mielestäni paras suomalainen, vaikka toki joku Ck Louis pyyhkii näillä hessuilla lattiaa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Wikström ja Leikola ovat kumpainenkin silloin tällöin saaneet minut nauramaan. Sysipaska Hedberg ei koskaan. Hedbergin hössöttävä ja yliyrittävä "komedia" on hauskaa kuin juurihoito.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hedberg on by far Suomen paras stand up -koomikko. Eivät toki ole huonoja Wickström ja Leikolakaan. Ja monta muutakin hyvää Suomesta löytyy, esimerkiksi Ilari Johansson.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Kuulun vissiin myös tuohon outoon sakkiin, joka pitää Hedbergin huumorista. Ylivoimaisesti paras suomalainen stand up -koomikko.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Wickström ja Hedberg ovat molemmat makuuni, Leikola ei uppoa. Taisin olla 12-vuotias kun Wickström esiintyi setäni viiskymppisillä, ja tottakai sipoolaisille vittuilu vantaalaisten suomenruotsalaisten bileissä upposi jo siihen aikaan. Siitäkin jo reippaasti päälle kymmenen vuotta aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös