Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 374
  • 34 067
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tuun näköjään olee vähintään viitenä perättäisenä la-su töissä. Rahantuloa ei voi estää jne. Etenkin tällä viikolla kun oon koko Jussin ja sunnuntain siihen päälle töissä, niin kivastihan tuossa tulee tienattua.

Tässä on alkanut jo tottua siihen että tällä hetkellä mun ns. viikonloput on arkena :D
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Avautui viinipönttö. Ja oli muuten ensimmäinen kerta kun hana oli väärällä puolella. Joutui purkaamaan pakkauksen ja kääntämään pussin toisin päin että saa edes kätevästi tuota nektaria.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
AppleTV-purkissa on yksi vänkä ominaisuus. Kun siirtää iPhonen Ruutu-sovelluksesta Masterchef Australian purkin kautta telkkarin ruudulle (striimaa, suom. huom.), menettää mainokset. Chromecastilla katsottuna niitä piisaa eikä niitä pysty kelamaan. Kai se pätee muihinkin Ruudun ohjelmiin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuun näköjään olee vähintään viitenä perättäisenä la-su töissä. Rahantuloa ei voi estää jne. Etenkin tällä viikolla kun oon koko Jussin ja sunnuntain siihen päälle töissä, niin kivastihan tuossa tulee tienattua.

Tässä on alkanut jo tottua siihen että tällä hetkellä mun ns. viikonloput on arkena :D
Itse ravitsemusalalla työskentelevänä tiedän mitä se on kun viikonlopusta toiseen aika kuluu töitä tehden. En ole tuota koskaan pahakseni pistänyt. Kalastus miulle SaiPan lisäksi suurin intohimo harrastuksista ja yleensä erityisesti kesäisin arkena tuota pystyy jokien rannoilla harrastamaan paljon rauhallisimmissa merkeissä kuin viikonloppuisin, jolloin porukkaa kaljapurkkeineen kalapaikat väärällään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse ravitsemusalalla työskentelevänä tiedän mitä se on kun viikonlopusta toiseen aika kuluu töitä tehden. En ole tuota koskaan pahakseni pistänyt. Kalastus miulle SaiPan lisäksi suurin intohimo harrastuksista ja yleensä erityisesti kesäisin arkena tuota pystyy jokien rannoilla harrastamaan paljon rauhallisimmissa merkeissä kuin viikonloppuisin, jolloin porukkaa kaljapurkkeineen kalapaikat väärällään.
Nyt toki hieman harmittaa, kun piti lähteä kavereiden ja rouvan kanssa Puumalaan leireilemään. Itse jouduin jäämään kotia, koska huomenna yllättäen iltavuoro poissaoloista johtuen, eikä muita halukkaita yllättäen löytynyt. Esimiesaseman ihanuuksia nämä.
 

Glove

Jäsen
Itse ravitsemusalalla työskentelevänä tiedän mitä se on kun viikonlopusta toiseen aika kuluu töitä tehden. En ole tuota koskaan pahakseni pistänyt. Kalastus miulle SaiPan lisäksi suurin intohimo harrastuksista ja yleensä erityisesti kesäisin arkena tuota pystyy jokien rannoilla harrastamaan paljon rauhallisimmissa merkeissä kuin viikonloppuisin, jolloin porukkaa kaljapurkkeineen kalapaikat väärällään.
Kymmenen vuotta tuli tehty töitä viikonloppuisin, yöllä ja päivällä ja pahimmillaan yötäpäivää. No, paloinpa loppuun. Yritän toipua, 6,5 vuotta tässä on mennyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hiljalleen minulle on tässä kesäkuun aikana alkanut avautumaan, että Amorphis on aika pirun kova bändi. Tällä hetkellä levyhyllystä löytyy vain Tuonela, joten otantaa minulla on vain tuosta levystä, mutta silti olen tykännyt jokaisesta levyltä kuulemastani biisistä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui, että Niina Backman (oma sukuaan Herala) on edesmenneen näyttelijän Helge Heralan pojantytär.

Edit. Korjattu pojantyttäreksi.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Taitaa olla pojantytär (Turo Heralan), tyttären (Heídi Heralan) lapset ovat Maijaloita.
No niinpäs onkin. Mistäköhän olin lukevani, että Niina olisi Heidin tytär.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hawk Tuah ei taidakaan olla algoritmin vain minulle kohdistamaa kontenttia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Hawk Tuah ei taidakaan olla algoritmin vain minulle kohdistamaa kontenttia.

Tämä on seuraavan viikon sisään jo lypsetty loppuun. Toivottavasti.
Älkääs nyt. Sehän oli kerrassaan riemastuttava haastattelu ja mukavan oloinen tyttö. Toki ei sen olisi pitänyt näin viraaliksi jutuksi nousta eikä naisen nettipervojen ahdistelemaksi. Eniten vituttaa jokaisessa asiaan liittyvässä kommenttikentässä esiin nousevat "isä on varmasti ylpeä" -kommentit. Jos oma tyttäreni vetää vastaavalla cojonesilla naimaikäisenä, niin sehän on kerrassaan erinomainen uutinen. On varmasti hauskaa ja saanee jonkun reppanan naarattua itselleen mieheksikin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Älkääs nyt. Sehän oli kerrassaan riemastuttava haastattelu ja mukavan oloinen tyttö. Toki ei sen olisi pitänyt näin viraaliksi jutuksi nousta eikä naisen nettipervojen ahdistelemaksi. Eniten vituttaa jokaisessa asiaan liittyvässä kommenttikentässä esiin nousevat "isä on varmasti ylpeä" -kommentit. Jos oma tyttäreni vetää vastaavalla cojonesilla naimaikäisenä, niin sehän on kerrassaan erinomainen uutinen. On varmasti hauskaa ja saanee jonkun reppanan naarattua itselleen mieheksikin.
Niin, näin asiasta jonkun selitysvideon ilmeisesti päivä tai kaksi sen jälkeen kun homma meni viraaliksi. Siinä kohtaa sitten kerrottiin että hänen sosiaalisen median kanavansa olivat olleet löydettävissä hänen kaverinsa kautta, mutta ne vaikuttivat poistetuilta/piilotetuilta/tyhjennetyiltä. Kun kyseinen nainen ei halua huomiota niin päätän yleisesti ottaen kunnioittaa hänen toivomustaan asian suhteen ja olla urkkimatta hänen nimeään tai muutakaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös