Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 728
  • 34 067

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eikun se on kato geeneissä. Joillakin se vaan on ja joillakin ei ole. Vähän niinkuin Ferrari 250 GTO.

En ymmärtänyt. Eli jos siis niinku näin siis hypoteettisesti ajelisin etumukseni Fiat Ritmolla naisesi vähän käytettyä Lamborghini Reventónia, tulisit kuitenkin lopulta Ferrarillasi silmilleni?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Petteri Sihvosen retwiitin kautta avautui että joku jatkiksen HIFK-käyttäjistä on aika kissa. Koska henkilöllisyydellä ei saa spekuloida, pyydän henkilöä ilmoittautumaan yksityisviestillä minulle.

Ps. jHag, Tunkki ja Stigu, älkää edes yrittäkö
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En ymmärtänyt. Eli jos siis niinku näin siis hypoteettisesti ajelisin etumukseni Fiat Ritmolla naisesi vähän käytettyä Lamborghini Reventónia, tulisit kuitenkin lopulta Ferrarillasi silmilleni?

Ei se mitään, en minäkään. Eikä just nyt kerkiä avautumaan, kun katson ...silmä kovana Jopet-showta. Kun se on niin hyvä. Not.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Bad luck, ei se muuta ole, Dr scholl.
Ei se schollismi ollut, sillä scholl ei olisi voinut päätyä siihen päätelmään, että hänen perseensä on latistunut.
Petteri Sihvosen retwiitin kautta avautui että joku jatkiksen HIFK-käyttäjistä on aika kissa. Koska henkilöllisyydellä ei saa spekuloida, pyydän henkilöä ilmoittautumaan yksityisviestillä minulle.
Katsoin jo tuossa aiemmin ihan saman asian. Tännekin suuntaan saa kyseinen neiti-ihminen(?) yyveitse suunnata kirjaimiaan. Voidaan sitten vaikka tutkiskella perseeni mahdollista lattamaisuutta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei se mitään, en minäkään. Eikä just nyt kerkiä avautumaan, kun katson ...silmä kovana Jopet-showta. Kun se on niin hyvä. Not.

Ihan hyvä show(paskaa). Ite kanssa silmät kovana(kulli, kulli!). Ja tota on se hot(not, not). Joo ja tää allekirjoittaneen hassuttelu loppuu tähän(kossuu vähän, kossuu vähän). Tämä tästä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihan hyvä show(paskaa). Ite kanssa silmät kovana(kulli, kulli!). Ja tota on se hot(not, not). Joo ja tää allekirjoittaneen hassuttelu loppuu tähän(kossuu vähän, kossuu vähän). Tämä tästä.

Huomasitko, kun ne siinä lopussa ajo toisiaan takaa ja juoksi kauheen lujaa? Ihan niinkun siinä yhessä Benny Hill -showssa aikoinaan. Mistä ne osas tehä ihan saman jutun? Ehhehehheee, kun oli hauskaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Huomasitko, kun ne siinä lopussa ajo toisiaan takaa ja juoksi kauheen lujaa? Ihan niinkun siinä yhessä Benny Hill -showssa aikoinaan. Mistä ne osas tehä ihan saman jutun? Ehhehehheee, kun oli hauskaa.

Eipäs nyt sorsametsästetä junttihuumoria. Jope on Jope.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Petteri Sihvosen retwiitin kautta avautui että joku jatkiksen HIFK-käyttäjistä on aika kissa. Koska henkilöllisyydellä ei saa spekuloida, pyydän henkilöä ilmoittautumaan yksityisviestillä minulle.

Ps. jHag, Tunkki ja Stigu, älkää edes yrittäkö

Jaa-a, olisiko minussa kuitenkin jotain meedion tai muun mystikon vikaa. Boldaus oma. Ja ei, en oikeasti vihjaa mitään yhdenkään nimimerkin henkilöllisyydestä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jaa-a, olisiko minussa kuitenkin jotain meedion tai muun mystikon vikaa. Boldaus oma. Ja ei, en oikeasti vihjaa mitään yhdenkään nimimerkin henkilöllisyydestä.

Karmaiseva ajatus. Kuten myös se että on kuvitellut keskustelevansa näiden kanssa:
jokerifanit

Ja oikeasti siellä ruudun toisella puolella onkin ollut jotain tähän tyyliin:
Kuva kauneista naisista

Mihin tässä voi enää luottaa? Kuvittelee että ruudun toisella puolella mahoittuva ja keski-ikäistyvä mies raapii pallejaan ja oikeasti siellä onkin juuri suihkusta tullut 20-vuotias nainen, joka hieroo persikkaiseen ihoonsa eteerisiä öljyjä? Että kuka tahansa voi olla kuka tahansa, Flapsi voi olla vaikka Anne Kukkohovi, pettter Johanna Tukiainen ja TosiFani Anna-Kaisa Hermunen.

(Tosikoille ja muille moderaattoreille tiedoksi että tämä ei ole spekulointia ko. nimimerkkien oikeilla henkilöllisyyksillä, vaan ainoastaan geneerinen tapa esittää tilanteen satunnaisuus. Kaikki viittaukset eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat fiktiivisiä ja joka tapauksessa vahvasti liioteltuja.)
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Kyllä Twitteristä löytyy enemmänkin jääkiekkoa tiivisti seuraavia suomalaiskaunottaria, jos vain jaksaa etsiä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Katsoin jo tuossa aiemmin ihan saman asian. Tännekin suuntaan saa kyseinen neiti-ihminen(?) yyveitse suunnata kirjaimiaan.
Toden totta. Ei tässä nyt kenenkään henkilöllisyyksiä aleta yhdistelemään, mutta tämä kuvan naisihminen meni kyllä kertaheitolla top kolmoseen "miss Jatkoaika" -kilpailussa. Niiden käyttäjien perusteella kenen nimen, ulkonäön ja tämän palstan käyttämisen voin yhdistää (HIFK-milffien kuvia odotellessa...)
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui että Windowsin propagandakoneisto pyörii ja ihmiset ostavat paniikissa uusia käyttöjärjestelmiä.

Avautui, että teikäläinen luulee, että mulla olisi joku XP käytössä. Mul o VISTA perkele.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että luulit puhuvani sinusta.

Avautui, että yleistit minun viestistä tekemillä johtopäätöksillä jotta kaikki XP:n käyttäjät paniikissa. Toki voin olettaa väärinkin sillä voihan sulla olla ensikäden tietoa ja havaintoja esim. SoMesta.
 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Toki voin olettaa väärinkin sillä voihan sulla olla ensikäden tietoa ja havaintoja esim. SoMesta.

Nyt alkaa jo polttaa! Viestisi innoittamana tuli eilen googleteltua tuota XP:n tilannetta. Tuloksena lukuisia propagandaosaston artikkeleja sekä foorumiviestejä sankareilta, jotka uskovat tietokoneensa olevan käyttökelvoton ensi huhtikuussa.

Eilen avautui myös se fakta, että XP on yhä toisiksi suosituin käyttöjärjestelmä. Vielä on ihmisiä jotka ymmärtävät hyvän päälle!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt alkaa jo polttaa! Viestisi innoittamana tuli eilen googleteltua tuota XP:n tilannetta. Tuloksena lukuisia propagandaosaston artikkeleja sekä foorumiviestejä sankareilta, jotka uskovat tietokoneensa olevan käyttökelvoton ensi huhtikuussa.

Eilen avautui myös se fakta, että XP on yhä toisiksi suosituin käyttöjärjestelmä. Vielä on ihmisiä jotka ymmärtävät hyvän päälle!

Joo, itselle tämä tieto tuli nimenomaan SoMen kautta jossa joku lähes huusi kuolemaa ja siitä sitten innostuin tutkailemaan google --> wikipedia akselilla asiaa ja totesin mielessäni jotta taitaa se kuolema tulla. Ja sitten ajattelin täällä hehkuttaa samaa. Mulle tuo fakta on uutta tietoa joten jälleen avautui jotakin. Ja siitä olen samaa mieltä, että XP esim. Vistaan verrattuna on n. tuhat kertaa parempi. No Vista onkin se kaikista paskin mitä Microsoft on ulos työntänyt. Juosten kustu raskas paska on lyhyt tiivistys Vistasta.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen avautui myös se fakta, että XP on yhä toisiksi suosituin käyttöjärjestelmä. Vielä on ihmisiä jotka ymmärtävät hyvän päälle!

Noh, itse olen tälläkin viikolla käyttänyt tietokonetta jossa käyttiksenä on win95. Firman IT-puoli saattaa kaivata pientä updatea...

Avautui myös, että jatkoajan keskustelupalsta alkaa taas pikkuhiljaa heräilemään kesäunilta. Ainakin vapaan puolelta. Ikuisuusaiheet kuten pakkoruotsi, asevelvollisuus, uskonto ja homot ovat taas pinnalla. Jokaisessa edellämainitussa topicissa vastakkainasettelu tuntuu olevan nykypäivä vs menneisyyden haamut.
 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Ja siitä olen samaa mieltä, että XP esim. Vistaan verrattuna on n. tuhat kertaa parempi. No Vista onkin se kaikista paskin mitä Microsoft on ulos työntänyt. Juosten kustu raskas paska on lyhyt tiivistys Vistasta.

Juu, ei ole Vistassa kauheasti kehumista. En tiedä kumpi on hirveämpi, Vista vai Millenium Edition. Jotenkin Microsoft onnistuu ryssimään joka toisen käyttöjärjestelmän. Onneksi ei ole kumpaakaan joutunut käyttämään enää moneen vuoteen. Itse ajattelin tosiaan jatkaa XP:n parissa vähintään ensi vuoden loppuun. Sitten kun uuden koneen aika koittaa niin tulee varmaan siirryttyä Windows 7:ään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui juuri, että ainoa tuoli, jossa häntäluuni ei nykyisellään ärry (lienee oikea taivutusmuoto sanalle ärtyä), on 60-70-luvun kova pinnatuoli, syystä tahi toisesta. Nyt täällä mökillä olen moisessa istunut jo tunneittainkin, eikä häivääkään mistään nykykonttorituolimaisesta kolotuksesta.

Oliko ne asiat ennen oikeasti paremmin. Tä?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Avautui, että Rauman Lukko ei tule koskaan voittamaan SM-Liigan mestaruutta, tai ainakin helvetin epätodennäköistä se on.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Alkaa avautumaan, että Jatkoaika-sivusto noin yleisemmin ja muutamat nimimerkit erityisesti ovat päässeet pahasti erään entisen liigavalmentajan ihon alle. Nykyisin tämä mainittu henkilö on erikoistunut paukuttelemaan henkseleitään omasta mielestään ylivertaisella jääkiekkotietämyksellään, mollaten siinä sivussa kaikkia ja kaikkea, joka voisi asettaa tuon tietämyksen maallisiin mittapuihin - lähinnä säälittävää, mutta ah, niin inhimillistä.

"Kukapa se kissan hännän nostaisi, jollei kissa itse" sanoisi rakas edesmennyt mummoni moisesta - eläköön elämänkokemus ja rauha hänen sielulleen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kesän aikana on mellastettu päivästä toiseen puuhastelusta ja sen määrästä Suomen rajojen sisäpuolella. Nimimerkki Jämerän ansiosta ymmärsin kuitenkin vasta nyt, mitä ko. termillä tarkoitetaan:
Onhan tää toiminta aika surkuhupaisaa tällä hetkellä. Ykkössentteri(?) telakalla, ykkösmaalivahti telakalla, kakkossentterin tasosta ei vielä voi sanoa mitään, fanit jakautuneet case-Karalahden myötä kahtia ja kirsikkana kakun päällä joukkueen kokoamisesta vastaa Hjallis, jonka kompetenssi pelaajahankintojen suhteen tunnetaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Yötön yö ja Radio Suomi / Teppo Nättilä / Suomirokin 70-luku ollut kuuntelussa. Avautui lopullisesti se, että Dave Lindholm on oikeasti paskaa, etenkin tuo uran alkuvaiheen tuotanto. Runonlausuntaa laulun muodossa, sanoja toisen perään ja kun biisi loppuu, kukaan ei tiedä mistä laulu kertoi puhumattakaan, että pitäisi muistaa edes yksi lause siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös