Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 342
  • 34 067
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onhan siinä valtava ero yksinäisten viinanjuojien elämätarinatilityksiin syrjäisissä pirteissään.

Musiikkityyleihin kantaa ottamatta, niin aika samojen aiheiden ympärillä ihmisten elämät pyörii.

Siinähän se vitsi on, että löytyy spedejä, jotka ovat valmiita vielä maksamaan näistä joutavista tilityksistä rahaa noille piripäille. Pitäisköhän ruveta tekemään "puhemusiikkia" siitä, kuinka pitäisi viedä tyhjät pullot kauppaan, mutta räntää sataa ja pyörästä on kumi tyhjennyt, eukko nalkuttaa ja kaveri teki itsemurhan.

Elastinen tuu auttamaan!
 
Pitäisköhän ruveta tekemään "puhemusiikkia" siitä, kuinka pitäisi viedä tyhjät pullot kauppaan, mutta räntää sataa ja pyörästä on kumi tyhjennyt, eukko nalkuttaa ja kaveri teki itsemurhan.

Näistä aiheista on tehty myös "puhemusiikkia" jo kymmeniä vuosia, se että MTV.llä tissejä ja koruja keinutellaan ei ole koko kirjo. Tuskin rokkaritkaan samaistuvat kovin Nickelbackiin.

Mutta se siitä aiheesta, mä tykkään kaikesta hyvästä musasta. Paitsi niistä mitkä oon päättänyt jo ennalta kuulematta paskaksi.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tuskin rokkaritkaan samaistuvat kovin Nickelbackiin.


Kaikki Metal, Rock, Hevi ja muut paskat on pelkkää kiljumista ja rääkymistä ja vitunmoista mölinää, pitkäletit heiluu lavalla nahkaliivien ja helvetin rumien niittihousujen kanssa ulisemassa paskojen kitara ja -rumpusoolojen raiskatessa korvia taustalla. Lisäksi kuvaan kuuluvat miehiset pääkallotatuoinnit ja saatananpalvomis lavaesitykset. Kaiken lisäksi nämä sankarit ovat aikuisia, saisivat hävetä!

Perustan väitteeni yhden kuulemani Sturm Und Drangin biisin pohjalle.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Perustan väitteeni yhden kuulemani Sturm Und Drangin biisin pohjalle.

Näkemättä paskaa -ketjuun? Olet kuitenkin väärässä.

Minulle avautui, että USA on voittanut MM-kultaa viimeksi vuonna 1960. Eiväthän he tuota tietenkään tosissaan pelaakaan, mutta onhan siinä jo 51 kertaa ehtinyt yrittää. On vieläpä "Big Six"-jääkiekkomaa. Noh, ehkä tänä vuonna sitten.
 
Jatkoajan jalkapallo"keskustelu" on erittäin säälittävää.

Muutaman nimimerkin trollailua ja proilua siellä ja täällä. Sitten jos sinne yrittää jotakin huumorilla (ilmiselvästi epäonnistuneesti) kirjoitella, vedetään herneet nenään koko pussi kerralla. Varsinkin tällä RM vs. barca akselilla. Live-seurannasta en edes aloita. Edes Lukko vs. Ässät ketjuissa ei olla näin mustavalkoisia.

Harmittaa, koska siellä on oikeinkin hyviä kirjoittajia, jotka menevät hukkaan, kun joutuvat näille jankkaajille vastailemaan.

Anteeksi että olen näin negatiivinen, oli pakko avautua :)
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika monet Hifk-fanit kirjoittelee tuonne Pelicans-JYP ketjuun. Nostan hattua heille siitä että tuovat värilasittomia näkemyksiä sarjasta, Onhan siellä toki muidenkin joukkueiden faneja kirjoitellut.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Shaun Murphy meinaa juosta Sheffieldin puolimaratonin ensi kuussa hyväntekeväisyyden nimissä. Ja kaikki maailmanmestarit vuodesta 1992 alkaen (9 kpl) ovat mukana tänä vuonna Crucible Theatressa 32 parhaan joukossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toissailtana kävin päivystyksessä täällä Oulussa. Se vaan mietitytti, että olivatkohan ne lääkärit niitä kuuluisia "valelääkäreitä", kaikki kun olivat jotain valkonaamoja ja vielä puhuivatkin selvää suomea. Kumma juttu.

Ja sekin avautui, että toi junan vessasta saatava käsipaperi on hyvä nenäliina. Ens kerralla kyllä revin niitä repun täyteen. Johonkin mäkkärin paperiin et voi niistää ollenkaan kun räkä menee heti läpi.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Toissailtana kävin päivystyksessä täällä Oulussa. Se vaan mietitytti, että olivatkohan ne lääkärit niitä kuuluisia "valelääkäreitä", kaikki kun olivat jotain valkonaamoja ja vielä puhuivatkin selvää suomea. Kumma juttu.
- - -

Olin eilen HYKSissä olkapäävammani takia. Lekuri ei ollut myöhässä, oli nuorehko, huumorintajuinen ja sanavalmis. Hauskannäköinen, tuli mieleen nykyajan tri Kildare.

Ymmärsi vielä urheilun päälle ja osasi saada vanhemmankin jatkislaisen ymmärtämään, miten homma etenee, jatkotoimenpiteet ja mitä pitää itse tehdä.

Varmasti oli valelääkäri. Ei tommosia muuten ole. Katotaan sitten heinäkuussa onko vielä töissä, prkl.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin eilen HYKSissä olkapäävammani takia. Lekuri ei ollut myöhässä, oli nuorehko, huumorintajuinen ja sanavalmis. Hauskannäköinen, tuli mieleen nykyajan tri Kildare.

Ymmärsi vielä urheilun päälle ja osasi saada vanhemmankin jatkislaisen ymmärtämään, miten homma etenee, jatkotoimenpiteet ja mitä pitää itse tehdä.

Varmasti oli valelääkäri. Ei tommosia muuten ole. Katotaan sitten heinäkuussa onko vielä töissä, prkl.
Muutama vuosi sitten olin pumpun takia sairaalassa ja sydänosastolla oltiin ihan innoissaan kun lääkärit ja hoitsut saivat virkistyksekseen alta kolmekymppistä lihaa kouriinsa niiden epäilemättä yleisesti ottaen hieman vanhempien potilaidensa vastapainoksi. Milloin kukakin halusi muka jäädä varmuuden vuoksi sänkyyni nukkumaan ihan vaan tarkkailun vuoksi jne. huumoria nuorilta ja hieman vanhemmilta hoitajilta.

Parhaiten jäi mieleen ensimmäinen minua tutkinut nuori naislääkäri Malmin sairaalan päivystyksessä ennen siirtoani Meilahteen osastolle, tämä herkullisen näköinen vaaleaverikkö oli siinä jatkuvasti koskettelemassa ja jaksoi ihailla kuinka kerrankin heidän päivystyksessä on perjantaina vakiodensojen sijaan joku nuori ja hyväkuntoinen. Yritä siinä sitten saada sydän rauhoittumaan.

Saivat kyllä viihtymään siinä vuoteella, muutaman tunnin kun ihailin sitä naista työnsä äärellä tuli sellainen olo ettei tämä voi oikea lääkäri olla. Kai se kuitenkin oli.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Oma kyrpä näyttää peilistä katsoen aina pieneltä, no onhan se siis pieni mutta peili on jotenkin saatanan julma. Täytyy tästä lähin tsiikata sillä kuuluisalla suurennuslasilla.

Edit: Korostan että en halua nähdä muiden kyrpiä peilistä vaikka oma kyrpä onkin pienen näköinen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oma kyrpä näyttää peilistä katsoen aina pieneltä, no onhan se siis pieni mutta peili on jotenkin saatanan julma. Täytyy tästä lähin tsiikata sillä kuuluisalla suurennuslasilla.

Jossain huvipuistoissa ym. on sellaisia hassuja peilejä jotka vääristävät mittasuhteita. Hommaat vaan sellaisen joka saa pienenkin tirriäisen näyttämään Vanha Lenin valtavalta meisseliltä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hommaat vaan sellaisen joka saa pienenkin tirriäisen näyttämään Vanha Lenin valtavalta meisseliltä.

Mullon just tollanen ja siksi virheellisesti tänne kirjoitinkin. Vitun huvipuistot.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koeajoitko ekana esim. lintsillä kyseisen peilin ja päädyit hankkimaan sen jälkeen kotiisi?
No hei haloo. Siinä peilissä Vanha Lenin meisseli näyttää 20-senttiseltä ja koko mies taas metrin pituiselta.

Muutama vuosi sitten olin pumpun takia sairaalassa ja sydänosastolla oltiin ihan innoissaan kun lääkärit ja hoitsut saivat virkistyksekseen alta kolmekymppistä lihaa kouriinsa niiden epäilemättä yleisesti ottaen hieman vanhempien potilaidensa vastapainoksi. Milloin kukakin halusi muka jäädä varmuuden vuoksi sänkyyni nukkumaan ihan vaan tarkkailun vuoksi jne. huumoria nuorilta ja hieman vanhemmilta hoitajilta.

Parhaiten jäi mieleen ensimmäinen minua tutkinut nuori naislääkäri Malmin sairaalan päivystyksessä ennen siirtoani Meilahteen osastolle, tämä herkullisen näköinen vaaleaverikkö oli siinä jatkuvasti koskettelemassa ja jaksoi ihailla kuinka kerrankin heidän päivystyksessä on perjantaina vakiodensojen sijaan joku nuori ja hyväkuntoinen. Yritä siinä sitten saada sydän rauhoittumaan.
Ei saamari sentään. Nyt ottaa pumpusta! SuperPuuma (heh) hae mut ja vie Malmin sairaalaan!

Menisköhän läpi jos toisella kädellä hakkaisin omaa selkääni kuten siinä jossakin kotimaisessa leffassa, joku Turhapuroko se oli vai mikä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Koeajoitko ekana esim. lintsillä kyseisen peilin ja päädyit hankkimaan sen jälkeen kotiisi?

Kyllä. Siksi juuri huvipuistot vituttavatkin kuten juuri mainitsin. Myyvät mukahassuja peilejä, joihin alkaa itsekin uskoa ajan myötä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On tämä avautunut jo vuosi sitten mutta avautui taas, että jääkiekkovalmentaja Raimo Summanen on kyllä tasokas Valioliigan fantasymanageroinnissa. Mukana on n. 2.77 miljoonaa joukkuetta, niin tuo sija 712 on kyllä ihan kova, etenkin kun ei ole ensimmäinen kerta, kun on tuolla 1000 joukossa. Eikä se Miika Juntunenkaan huono ole.

Jospa sitä itse toista kertaa 100 000 joukkoon tällä kaudella pääsen...
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Avautui juuri, että Poika saunoo.

Ei kai taas?

Kai tämä Pelicansille kannatuslaulun tehnyt uuvatti mainosti nyt tehneensä sen edellisen renkutuksensa JyPin mestaruusjuhliin?

Pitkän taiston jälkeen suolakurkkupurkki avautui. Olipas tiukka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös