Minulle avautui, että USA on voittanut MM-kultaa viimeksi vuonna 1960.
Eikös tuo 1960 kulta ollut olympiakulta?
Mutta huono on ollut USAn menestys MM-kisoissa joka tapauksessa, sillä edellinen mitali on vuodelta 2004.
Minulle avautui, että USA on voittanut MM-kultaa viimeksi vuonna 1960.
Sekä Olympia- että MM-kulta. Olympiaturnauksella oli MM-kisojen arvo vuoteen 1968 saakka.Eikös tuo 1960 kulta ollut olympiakulta?
Toissailtana kävin päivystyksessä täällä Oulussa. Se vaan mietitytti, että olivatkohan ne lääkärit niitä kuuluisia "valelääkäreitä", kaikki kun olivat jotain valkonaamoja ja vielä puhuivatkin selvää suomea. Kumma juttu.
- - -
Muutama vuosi sitten olin pumpun takia sairaalassa ja sydänosastolla oltiin ihan innoissaan kun lääkärit ja hoitsut saivat virkistyksekseen alta kolmekymppistä lihaa kouriinsa niiden epäilemättä yleisesti ottaen hieman vanhempien potilaidensa vastapainoksi. Milloin kukakin halusi muka jäädä varmuuden vuoksi sänkyyni nukkumaan ihan vaan tarkkailun vuoksi jne. huumoria nuorilta ja hieman vanhemmilta hoitajilta.Olin eilen HYKSissä olkapäävammani takia. Lekuri ei ollut myöhässä, oli nuorehko, huumorintajuinen ja sanavalmis. Hauskannäköinen, tuli mieleen nykyajan tri Kildare.
Ymmärsi vielä urheilun päälle ja osasi saada vanhemmankin jatkislaisen ymmärtämään, miten homma etenee, jatkotoimenpiteet ja mitä pitää itse tehdä.
Varmasti oli valelääkäri. Ei tommosia muuten ole. Katotaan sitten heinäkuussa onko vielä töissä, prkl.
Oma kyrpä näyttää peilistä katsoen aina pieneltä, no onhan se siis pieni mutta peili on jotenkin saatanan julma. Täytyy tästä lähin tsiikata sillä kuuluisalla suurennuslasilla.
Hommaat vaan sellaisen joka saa pienenkin tirriäisen näyttämään Vanha Lenin valtavalta meisseliltä.
Mullon just tollanen ja siksi virheellisesti tänne kirjoitinkin. Vitun huvipuistot.
No hei haloo. Siinä peilissä Vanha Lenin meisseli näyttää 20-senttiseltä ja koko mies taas metrin pituiselta.Koeajoitko ekana esim. lintsillä kyseisen peilin ja päädyit hankkimaan sen jälkeen kotiisi?
Ei saamari sentään. Nyt ottaa pumpusta! SuperPuuma (heh) hae mut ja vie Malmin sairaalaan!Muutama vuosi sitten olin pumpun takia sairaalassa ja sydänosastolla oltiin ihan innoissaan kun lääkärit ja hoitsut saivat virkistyksekseen alta kolmekymppistä lihaa kouriinsa niiden epäilemättä yleisesti ottaen hieman vanhempien potilaidensa vastapainoksi. Milloin kukakin halusi muka jäädä varmuuden vuoksi sänkyyni nukkumaan ihan vaan tarkkailun vuoksi jne. huumoria nuorilta ja hieman vanhemmilta hoitajilta.
Parhaiten jäi mieleen ensimmäinen minua tutkinut nuori naislääkäri Malmin sairaalan päivystyksessä ennen siirtoani Meilahteen osastolle, tämä herkullisen näköinen vaaleaverikkö oli siinä jatkuvasti koskettelemassa ja jaksoi ihailla kuinka kerrankin heidän päivystyksessä on perjantaina vakiodensojen sijaan joku nuori ja hyväkuntoinen. Yritä siinä sitten saada sydän rauhoittumaan.
Koeajoitko ekana esim. lintsillä kyseisen peilin ja päädyit hankkimaan sen jälkeen kotiisi?
Avautui juuri, että Poika saunoo.
Ei kai taas?
...
Avautui, että pelko Pojan saunomisesta oli aiheellinen.
Mites muuten, onko madoista ollut sittemmin vaivaa?Avautui tuolloin, että toisinaan matolääkkeet ovat parempia kuin jotkut joghurtit.
Mites muuten, onko madoista ollut sittemmin vaivaa?
Alkoholi - n juodaan eniten - Ilta-Sanomat
Asia joka tällä kertaa avautui oli Etelä-Korean sijoitus sijalle 13. Yksitoista sijaa ja yli kaksi litraa (puhdasta alkoholia vuodessa henkilöä kohden) korkeammalle kuin Suomi. Muita Aasian maita ei top 25 -listalla näy.
Minut tämä yllätti täysin. Tunteeko joku paikallista elämänmenoa? Mitä siellä juodaan, millaisissa tilanteissa? Ovatko humalahakuisia? Saako niistä hyvää juomaseuraa? Syövätkö koiria krapulaan?