Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 736 941
  • 33 995

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Avautui, että tässähän saattaa pian päästä piparin äärelle vielä tämän kesän aikana.

No johan se tuurin sulle lykkäs. Ite jos sais jouluna seuraavan kerran.
Yöllä selvisi sekin, että Petri Nygårdin uusin levyhän on oikeasti perhanan kovaa paskaa. Tilaukseen lähti sekin.

Aivan oikea homma. Helkkarin hienoja riimejä yhdistettynä tisseihin ja kirosanoihin. Ei voi olla kuin täyttä paskaa. Ok levy.
 
Aivan oikea homma. Helkkarin hienoja riimejä yhdistettynä tisseihin ja kirosanoihin. Ei voi olla kuin täyttä paskaa. Ok levy.

Tahallinen infantiilius, huono maku ja muu vammailu ovat ihania asioita. Viitaten siis Petri Nygårdiin, ei käyttäjä anatsuun.

Juuri avautunut asia: tässähän on tasan neljä viikkoa liigakauden alkuun muuten, noita on mukava.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulle avautui edellisen kahden viestin pohjalta, että joku tykkää Kymppilinjasta tai Petri Nygårdista. Tähän saakka olen ollut varma, että kyseessä on levy-yhtiöiden ihmiskoe siitä, kuinka huonoa "räppiä" voidaan radiossa soittaa ilman mellakointia.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mulle avautui edellisen kahden viestin pohjalta, että joku tykkää Kymppilinjasta tai Petri Nygårdista. Tähän saakka olen ollut varma, että kyseessä on levy-yhtiöiden ihmiskoe siitä, kuinka huonoa "räppiä" voidaan radiossa soittaa ilman mellakointia.

Juuh. Ehkä olen kierotunut juuri tarpeeksi tähän levy-yhtiöiden ihmiskokeeseen. Mutta jostain syystä, jostain käsittämättömästä syystä pidän tuosta Kymppilinja-orkesterista tai no ainakin tuosta yhdestä biisistä. Tarkoittaako se sitten sitä, että pidän myös koko bändistä? No mulle se on se ja sama.
 
"Matkakohteenne" ketju paljastaa jatkoaikalaisten suosikkilomakohteet ja lomatottumukset. Aina kun kysymys koskee Saksankielistä Eurooppaa, Yhdysvaltoja tai oluenjuontia, vastauksia satelee sivutolkulla usealta asiantuntijalta...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minulle avautui että en ole aikuinen ja olen homo.

Tämä avautui elintarvike-ketjusta juuri äsken.

Voi saatana, olis sitä ny ees kerran voinu naista puikkasta ennen homoutumista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sieltä on kyllä avautunut monenlaisia asioita. Jopa se, että jotkut ovat ehkä kirjoittaneet sinne tosissaankin.

Joo näinpä. Sama avautui mullekin ja en tosiaan osaa muuta kuin pyöritellä päätäni.

Noh, keskustelupalsta on parhaimmillaan kun on mahdollisimman monta on eri mieltä asioista. Tai jotain.
 

d2uce

Jäsen
Herrasmiespelaaja Kimmo Rintanen on edelleen samanlainen huitoja, kuin SM-Liigassa pelatessaan.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Se, että ABBA on maailman 4. eniten levyjä myynyt artisti: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists Tiesin, että ABBA on kyllä maailmalla erittäin tunnettu ja menestynyt yhtye, mutta en käsittänyt että ihan se on ihan tuota luokkaa kuitenkaan. Taakse jää niin Madonna, Led Zeppelin kuin Queenkin.

Myös se avautui googlen kuvahaun perusteella että Scarlett Johanssonilla on ihan hillittömät tissit.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
YUP ja lujaa. Aikaisemminkin on tullut kuunneltua, mutta kovaa on!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
TV-viihteestä avautui sellainen asia, että sitcom on lyhenne sanoista situation comedy. Luulin ennen, että tuo sit tulee englannin kielen verbistä istua.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
TV-viihteestä avautui sellainen asia, että sitcom on lyhenne sanoista situation comedy. Luulin ennen, että tuo sit tulee englannin kielen verbistä istua.

Katos, en tiennyt itsekään moista.

Avautui myös, että Jenni Vartiaisen "Nettiin" on aika hyvä biisi.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Stan Mikita oli tiettävästi ensimmäinen NHL-kiekkoilija, joka käytti mailanlavassa käyristystä. Sama kaveri oli myös ensimmäisiä lyöntilaukauksen käyttäjiä.

Mjoo...Edesmennyt John Candy oli kova Chicago Blackhawks fani ja käytti Mikitan paitaa mm. elokuvassa "Summer rental".
 

Sirkkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo LFC
Aku Ankan serkun nimi onkin Touho eikä Tuoho, miten olen sen aina lukenut. Tämäkin asia avatui minulle noin 15 vuoden Aku Ankan lukemisen jälkeen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Neekereiden hampaat ovat valkoiset yön pimeydessä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tapasin Bob Sappin valkoisen vastineen viime lauantaina. Oli muuten suurin äijä mitä on koskaan tullut vastaan ja ihan samalla tavalla jyrisi ääni, kuin alkuperäiselläkin kappaleella. Porvoon Butchersissa pelaa ilmeisesti puolustajantonttia, enkä yhtään ihmettele.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
11.10.1997 pelattiin MM-karsintaottelu, jossa Unkari pelasi Suomea vastaan.
11.10.2011 pelataan EM-karsintaottelu, jossa Unkari pelaa Suomea vastaan.

Kummatkin pelit olivat ja tulevat olemaan lohkon viimeinen peli kummallekin joukkueelle. Sepä sitten noista karsinnoista. Ehkä taas päästään Eurosportin mokatrailerille.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Avautui se miten piirtolevyllä piirtäminen on yhtäältä äärettömän kätevää ja toisaalta pirullisen hankalaa. Syntynyttä suttua ei piiloteta tekemällä lisää suttuja vaan se poistetaan. Mutta sitten se sama juttu minkä piirtää vaikka unissaan ei tahdo onnistua piirtolevyllä. Hyvä piirto-ohjelma kyljessään kaikin puolin pätevä laite, erilaisten papereiden, värien ja välineiden kanssa kikkailu on helppoa. Vielä kun osaisi piirtää kunnolla ja käyttää tekniikan suomia mahdollisuuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös