Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 753 848
  • 34 026
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Avautuipa, että alppihiihtäjä Tanja Poutiainen opiskelee Lapin yliopistossa, no mitäpä muutakaan kuin laskentatointa. Pitäisi oikeastaan laittaa ihmettelyketjuun, auttaako kokemukset alppirinteillä laskentatoimessa?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Avautunut jo aikaa sitten, mutta tänään taas vahvistui asia. Mikä tahansa paska saadaan syötettyä, jos vain se on markkinoitu tehokkaasti. Baseball - urheilua?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minulle avautui tänään että työpaikkamme golfin pelaajien taso on toooooooodella paska
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Nyt kun on tässä päässyt vähän maistelemaan ravintola-alaa sieltä toiselta puolelta niin on avautunut millasta paskaa ihmisille syötetään. Pari ravintolaa on tullu vastaan joiden tarjoamasta ruuasta en maksais senttiäkään. Paskasti kyllä menee tällä alalla..
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Avautunut jo aikaa sitten, mutta tänään taas vahvistui asia. Mikä tahansa paska saadaan syötettyä, jos vain se on markkinoitu tehokkaasti. Baseball - urheilua?

On se siinä missä moni muukin rento laji. Ei aina tarvi mennä peräsuoli puolimetriä ulkona silmät sumeina paikasta toiseen.
 

tutzba

Jäsen
Ostin eilen sämpyläpussin, jossa piti olla neljä sämpylää. Söin kaksi evääksi ja kun tulin kotiin huomasin, että pussissa on vielä kolme sämpylää. Innoissani kerroin tästä muutamalle frendille, mutta heitä ei kiinnostanut eivätkä täten ymmärtäneet homman suuruutta.

Avautui siis se, että olen ainoa (?) joka voi innostua siitä, että saa yhden sämpylän kaupan päälle.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Ostin eilen sämpyläpussin, jossa piti olla neljä sämpylää. Söin kaksi evääksi ja kun tulin kotiin huomasin, että pussissa on vielä kolme sämpylää. Innoissani kerroin tästä muutamalle frendille, mutta heitä ei kiinnostanut eivätkä täten ymmärtäneet homman suuruutta.

Avautui siis se, että olen ainoa (?) joka voi innostua siitä, että saa yhden sämpylän kaupan päälle.

Loistavaa, jos näin kävi, mutta ostahan joskus Fazerin Dallaspullapussi ja ylläty. Sisältönä pitäisi olla 9 maukasta känttyä, mutta 12 oli kerran muljahtanut pussukkaan.


Kansanedustaja Pekka Haavisto on miehen kanssa ollut suhteessa vuosikausia ja kaksi päivää sitten avautui tämäkin tarpeellinen tieto. Hieman hinttarimaisena toki ko henkilöä pidinkin, joten eipä yllätä. Eikä kansanedustajien touhut muutenkaan kiinnosta hevonvittujenkaan vertaa.
 

d2uce

Jäsen
Hei, onko tää nyt jotenkin pedattu juttu?

Ostin eilen sämpyläpussin, jossa piti olla neljä sämpylää. Söin kaksi evääksi ja kun tulin kotiin huomasin, että pussissa on vielä kolme sämpylää. Innoissani kerroin tästä muutamalle frendille, mutta heitä ei kiinnostanut eivätkä täten ymmärtäneet homman suuruutta.

Avautui siis se, että olen ainoa (?) joka voi innostua siitä, että saa yhden sämpylän kaupan päälle.

Ilmeisesti nämä kaverisi eivät olleet Jokeri -faneja?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Ostin eilen sämpyläpussin, jossa piti olla neljä sämpylää. Söin kaksi evääksi ja kun tulin kotiin huomasin, että pussissa on vielä kolme sämpylää. Innoissani kerroin tästä muutamalle frendille, mutta heitä ei kiinnostanut eivätkä täten ymmärtäneet homman suuruutta.

Avautui siis se, että olen ainoa (?) joka voi innostua siitä, että saa yhden sämpylän kaupan päälle.

Ilmeisesti nämä kaverisi eivät olleet Jokeri -faneja?
Jos olisin jonkun toisen joukkueen kannattaja niin voisin ivallisesti kehottaa Tutzbaa jakamaan ylimääräisen sämpylän, mutta empä viitti... =D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään 10.9.2010 vietetään Suomen ensimmäistä miestenpäivää. Ilmankos homokeskustelu käykin homokovana.

Tiedä häntä, mitkä kaikki tänään vielä itse kullekin avautuvat.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään 10.9.2010 vietetään Suomen ensimmäistä miestenpäivää. Ilmankos homokeskustelu käykin homokovana.

Tiedä häntä, mitkä kaikki tänään vielä itse kullekin avautuvat.


Onko näin? No saatana. Juon vielä enemmän ja mikäli avopuolisi alkaa kitisemään illalla, mökötän vaan enkä sano mitään. Juon lauantainakin mököttäen ja saatan murjaista että mieti sitä. Sunnuntaina juon vielä vähän ja saatan antaa säälistä vähän munaa. Itseä ei huvita, joten teeskentelen orgasmin sylkäisemällä.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
On se siinä missä moni muukin rento laji. Ei aina tarvi mennä peräsuoli puolimetriä ulkona silmät sumeina paikasta toiseen.

Ei rentoudessa mitään, mutta että lajin ympärille on saatu kyhättyä melkoinen bisnes ja porukka jaksaa katsomoissa viihtyä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lenkkeily paska- ja kusihädässä on yllättävän hankalaa. Toisen niistä pystyy vielä hallitsemaan, mutta kun ne sattuu samaan aikaan niin tuska on valtava. Varmaan näyttää aika koomiselta ja ehkä hieman perverssiltäkin, kun pururadalla juoksee vastaan joku outo hiippari rutistaen rystyset valkoisena heppinsä päätä ja puristaen pakaroitaan yhteen yrittäen samalla juosta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lenkkeily paska- ja kusihädässä on yllättävän hankalaa. Toisen niistä pystyy vielä hallitsemaan, mutta kun ne sattuu samaan aikaan niin tuska on valtava. Varmaan näyttää aika koomiselta ja ehkä hieman perverssiltäkin, kun pururadalla juoksee vastaan joku outo hiippari rutistaen rystyset valkoisena heppinsä päätä ja puristaen pakaroitaan yhteen yrittäen samalla juosta.

Kuulemma monet lenkkeilijät pitävät paskapaperia mukanaan ja menevät hädän esiin astuessa sisseilemään puuta vasten. Toisilla suoli rentoutuu juoksemalla ja toisilla Aku Ankkaa lukemalla. Jos siis tapahtuma ei ole ainoa laatuaan niin paperia taskuun mukaan. Toki voi syytteen saadaa julkisesta irstailusta tai itsensäpaljastamisesta, mutta pieniä vikojahan aina kestää.

Itselleni avautui jo toki vuosia sitten miksi metsissä on ihmisen paskaa koirien suuhun. No koirat nyt nuuhkivat toistensa perseitäkin niin mikseivät paskaakin siis natustelisi.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Lenkkeily paska- ja kusihädässä on yllättävän hankalaa. Toisen niistä pystyy vielä hallitsemaan, mutta kun ne sattuu samaan aikaan niin tuska on valtava. Varmaan näyttää aika koomiselta ja ehkä hieman perverssiltäkin, kun pururadalla juoksee vastaan joku outo hiippari rutistaen rystyset valkoisena heppinsä päätä ja puristaen pakaroitaan yhteen yrittäen samalla juosta.

Mulle ei ole koskaan ihan täysin auennut tuo hepin pään puristaminen jos on armoton kusihätä. Ymmärän kyllä, että näin voi varmistaa fyysisellä esteellä ettei kusi luikahda housuun, mutta eipä varhaisnuoruudessa tai aikuisena ole tarvinnut turvautua noin koviin keinoihin.

Mutta avautui kanssa yksi juttu tuossa kun katselin prisma dokkaria "Onni onnettomuudessa". Kannattaa katsoa. Voi sitten ensi kerralla miettiä palosireenin soidessa, että kirjoittaako nyt vielä äkkiä sen yhden sähköpostin vai ei... Ja vaikka kukaan muu ei reagoisi oven alta nousevaan savuun niin ehkä silti itse voisi tehdä jotain, esim. poistua siitä tilasta johon sitä savua tulee.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
1) Minulla on vielä paljon opittavaa vastakkaisesta sukupuolesta. Tai jos ei haluta yleistää niin ihmisistä. Onneksi tällä kertaa havainnollistavana esimmerkkinä oli varattu nainen. Oma lajinsa sekin toki.

2) Tällä hetkellä ajatusmaailmani aamuyön tunteina ja keskipäivän aikoihin eroavat aika dramaattisesti toisistaan.

3) En vaan millään ymmärrä miten jotkut uskovat Jumalaan, ainakaan sellaisena persoonana/ilmentymänä/tms. millaisena hänet yleensä kuvataaan. Sinänsä jännä että olen suht uskonnollisesta, joskaan en ihan hihhulista, perheestä lähtöisin ja olen ainoa meistä (isä, äiti, kaksi veljeä, yksi sisko, minä) joka ei usko Jumalaan.

Periaatteessa ykkönen ja varsinkin kolmonen olisivat enemmän "Asia, joka ei avaudu minulle"-osaston settiä...
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Avautui tossa muutama viikko sitten, ystävän vihjeestä, että Rinkelinmäen jäähallissa on tehty muutakin viihdyttävää, kuin pelattu Hämeen parasta kiekkoa. Eli kuvattu muusiikkivideo Dragonforcen Heroes of our time - kappaleeseen. Kaikki halukkaat voivat tarkastaa asian todenperäisyyden seuraavasta youtube-linkistä:

http://www.youtube.com/watch?v=lRt54xjIq7w&hd=1
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mutta avautui kanssa yksi juttu tuossa kun katselin prisma dokkaria "Onni onnettomuudessa". Kannattaa katsoa. Voi sitten ensi kerralla miettiä palosireenin soidessa, että kirjoittaako nyt vielä äkkiä sen yhden sähköpostin vai ei... Ja vaikka kukaan muu ei reagoisi oven alta nousevaan savuun niin ehkä silti itse voisi tehdä jotain, esim. poistua siitä tilasta johon sitä savua tulee.
Tuosta tuli mieleen brittikomediasarja IT Crowd, jossa toimistossa oli tulipalo: http://www.youtube.com/watch?v=xqQ6Z-HmAqY
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Juuri avautui, että aikamme suurimmasta kusetuksesta on kulunut jo 9 vuotta.. niin se aika rientää.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Sash! esiintyi eilen niinkin kovassa mestassa kuin Riihimäen Seurahuoneella. Ei taida tällä eurotrancen entisellä suurnimellä mennä enää niin lujaa. Mitäs muita noita oli? 2 Unlimited, Aqua, Daze, Captain Jack(!), Mr President, E-Type, Pandora, E-rotic... Oh, the 90s.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös