Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 753 848
  • 34 027
70-luvulla varmaan kaikki maailman bändit olivat nimeltään "The jotakin"

Samaan ilmiöön törmäsi myös 2000-luvun alkuvuosina, kun suunnilleen jokainen uusi bändi oli The ******s-kaavan mukaan nimetty: The Sounds, The Datsuns, The Hives, The Darkness, The Distillers, The Donnas ja semmoiset pari miljoonaa tahallisen huonosoundista autotallirokkia soittanutta bändiä, joiden helvetin laihojen jäsenten hiukset oli stailattu sillain söpösti sekaisin.

Oli ne kauheita vuosia.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olisihan tämän pitänyt jo aueta aikaisemmin, että tämä Pitkä kuuma kesä-ohjelma on kopioitu Ruotsista ohjelmasta Sommarkrysset

Sommarkryssetissä on vieraillut myös ehkä vähän Jari Sillanpäätä enemmän mainetta maailmalla niittäneitä artisteja, mutta vain vähän. Onhan Jari sentään Euroviisu-edustaja.

Linkki vie YouTubeen.
 

TML

Jäsen
Avautui että Mike Eaves luisteli ja touhotti peliurallaan aivan samalla tavalla kuin poikansa Patrick Eaves. Onneksi sentään Ben on ottanut rauhallisen pelitavan (osaksi sattuneista syistäkin) ja on perheen selkeästi nerokkain yksilö jäällä.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Minulle avautui juuri, että tällä palstalla avautui keskustelu jolla todennäköisesti on oma ketju tai jos ei ole niin pitäisi avata.

Toinen oikea avautunut asia on että hotellin baarissa yksin on helvetin tylsää. Onneksi on kännykkä ja Jatkoaika..
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Toinen oikea avautunut asia on että hotellin baarissa yksin on helvetin tylsää. Onneksi on kännykkä ja Jatkoaika..

No perhana. Minusta kun on niin mukavata olla loundgessa yksin, seurana vain baarijakkara ja tiskin toisella puolella hääräilevä baarimikko. Siinä saa vaipua omiin ajatuksiin ja mietiskellä syntyjä syviä..."Jaa...Se on muuten tuo vasen kives kaks milliä oikeata alempana. Heh, enpä ole tuotakaan ennen pistäny merkille.
Mikäs se tuolla? Oliskohan tuo talitintti ja taitaa olla pesänrakennuspuuhissa. Ne on linnutkin jo palanneet sieltä Afrikasta. Mitenköhän ne siellä jaksaa mustat miehet savimajoissaan? Jos vaikka sellasen vuohen ostasin Mozambikin miehelle netin kautta, tai vaikka lapion. Minä siitä köyhdy kuin yhden mäyräkoiran verran.
Niin, pitäis se koirakin viedä piikille perhana ja se on hyvä koira ollu. Nyt tulee tippa linssiin, mutta sitähän varten täällä ollaan. Turrelle otetaan, koiraista uljain, turre, turre...Olit sinä hyvä koira. Ei tule toista samanlaista vastaan, ei tule ei. Jaa, se on lasi tyhjä..."


Saisko samanlaisen?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
siirryin hotellihuoneeseen ja ajattelin kirjoittaa kalsarikänniketjuun..
Minä kyllä tunsin oloni melko orvoksi istuessani yhdessä 33 tuolin ja 8 pöydän. Baarimikkokaan ei ollut paikalla vaan kävi tarvittaessa.

Otan yhden Turrelle..
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Ja sitten ne vielä kirjoittaa alas kun me ylös.

Täkäläisten kirjoitus on vielä kaiken lisäksi seinän päällä, missä katto peittää näkyvyyden, kun taas meikäläisten kirjoitukset ovat seinällä, mistä ne joku voi nähdä lukeakin.
 
Viimeksi muokattu:

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Täkäläisten kirjoitus on vielä kaiken lisäksi seinän päällä, missä katto peittää näkyvyyden, kun taas meikäläisten kirjoitukset ovat seinällä, mistä ne joku voi nähdä lukeakin.

Sitten kuitenkin pöydällä on sama kuin pöydän päällä. Ei kuitenkaan sama kuin valo päällä. Hassua on myös se, että me olemme puhelimessa, kun taas muualla tunnutaan pysyvän sen ulkopuolella.
 

passenger

Jäsen
Minulle avautui juuri, että tällä palstalla avautui keskustelu jolla todennäköisesti on oma ketju tai jos ei ole niin pitäisi avata.

Toinen oikea avautunut asia on että hotellin baarissa yksin on helvetin tylsää. Onneksi on kännykkä ja Jatkoaika..

Anteeksi, maailmalle kiukkupäissäni aiheutin kaiken tämän.. turhaahan tämä on ollut alusta lähtien.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Avautui se, että Osama on melkosen kova panomies.

Now the four wives. Let me go through them. The first wife is Syrian also and her name is Najwan Ibrahim Ghanem. She lives in Damascus. She is the mother of about 11 of the roughly 25 or 26 children that bin Laden has. The second wife is Saudi, the third, Afghan. We are not sure where they are now, but two of the wives are believed to have been in Pakistan, at least until recently. The fourth wife, 19 years old, Amal al-Sadah is from Yemen. She married him when she was 17, two years ago. And she is believed to be back in Yemen, but that much is not for sure, Jack. - CNN
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Näin kesäisen flunssan kourissa avautui, että mun flussat noudattavat aina samaa kaavaa. Ensin on pari päivää kitalaen/nielun alueella sellainen pistävä epämiellyttävä tunne ja suuta kuivaa koko ajan. Sen jälkeen alkaa nuha, nenä on tukossa ja ulos tulee kirkasta räkää. Tätä kestää pari päivää, jonka jälkeen räkä muuttuu semmoiseksi keltaiseksi aivolimaksi ja parin päivää siitä yleensä jo sitten flunssa alkaakin loppua.

Avautui myös, että oireet ovat muuttuneet vuosien varrella. Nuorempana flunssa alkoi selkeästi kurkkukivulla, jota nykyään ei juurikaan ole. Sen sijaan viimeisen parin vuoden aikana flunssan aikana yleensä tulee myös yskä, jota ei oikeastaan aiemmin tullut ikinä. Kai tässä elimistö jotenkin on muuttunut matkan varrella. Kuumekaan ei ole kuulunut oireisiin kuin pari kertaa viimeisen viidentoista vuoden aikana.
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ole tippakaan kateellinen ihminen. En näe esim. toisen omaisuuden, vallan tai ulkonäön kadehtemisessa mitään järkeä, mutta poikkeus, joka minun tapauksessa vahvistaa säännön, kuitenkin löytyy. Olen hiukan kateellinen Antti Jokiselle, Aleksi Valavuorelle ja Sami Sarjulalle. En heidän ammatin, rahojen, lihaksien tai aseman takia, vaan sen takia keiden viereen he saavat pitkän päivän jälkeen panna maaten - ihanaisten neitojen syleilyyn. Ei perhana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
WTC ja salaliittoteoriat -ketjua lukiessani minulle avautui, että terveydenhuollon säästöt ja leikkaukset alkavat karulla tavalla näkyä ns. avohoitotapauksina. En pidä tätä kehitystä kovin toivottavana.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, ettei La Roux olekaan suomalainen bändi. En kyllä tiedä, mistä tuollainen käsitys on tullut, mutta tällainen oletus oli. Puumanainen -sarjassa kuului linkin biisi ja yllätyin, että siellä oli suomalaista musiikkia, vaan eipä ollutkaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mike Oldfield on suoltanut ihan käsittämätöntä tuubaa 80-luvun alun jälkeen. Monen mielestä varmaan sitä ennenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös