Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 953
  • 34 067

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Durrell's Palacesta pidin myös, vaikka en tähän hätään muista siitä juuri mitään.

Kuka todellakin oli se hahmo, joka antoi niitä vinkkejä eri lajeihin? Niku Nokkela? Vai oliko se nimensä mukaisesti jokin paskantärkeä mukahauskuttaja?

En tajunnutkaan mikä "instituutio" tuo Melchester Rovers oli.

Itsekään en aina syttynyt Super-Macille ja Pullalle. Välillä ihan ok, mutta enemmän kuitenkin pidin muista sarjoista.

Muistelen, että ne viimeisten vuosien Busterit olivat tosi vaisuja verrattuna varsinkin 80-luvun alun lehtiin.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rumban paras kansikuva ikinä. Tuo avautui mulle just nyt.

Hyvinkin keskinkertaisen the Soundsin yliarvostus Suomessa on avautunut jo aiemmin, mutta vähitellen on avautumassa myös varsin tavallisen oloisen Maja Ivarssonin yliarvostus.

Mistä muuten tämä nimitys Baja-Maja Ivarsson tulee? No, vastataan nyt omaan kysymykseen, että varmaankin nimestä, sillä ei voi tulla ainakaan siitä, että käyttäisi Baja-Majaa, kuvasta päätellen on enemmänkin treenannut ns. kyykkypaskomista.
 

d2uce

Jäsen
Mistä muuten tämä nimitys Baja-Maja Ivarsson tulee? No, vastataan nyt omaan kysymykseen, että varmaankin nimestä, sillä ei voi tulla ainakaan siitä, että käyttäisi Baja-Majaa, kuvasta päätellen on enemmänkin treenannut ns. kyykkypaskomista.

Tuohan on melko kuvaava lempinimi tuollaiselle kaatisjengiläiselle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rumban paras kansikuva ikinä. Tuo avautui mulle just nyt.

Ai kun semikaunis narttu avaa hieman reisiään...? Kyllä kunnon rock yhtye vie kevyesti voiton tuollaisesta omalla posetuksellaan. Saikka sä olet vaan nyt hieman puutteessa ja siksi puhut noin. Kerää ittes.
 

d2uce

Jäsen
Kesä on ajanut Pete2004:n takaisin sisätiloihin ja tietokoneen ääreen. Onhan se aurinko toki jotenkin todella homoa ja teiniä.

Hieno paluu jälleen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kesä on ajanut Pete2004:n takaisin sisätiloihin ja tietokoneen ääreen. Onhan se aurinko toki jotenkin todella homoa ja teiniä.

Hieno paluu jälleen.

Kummelissa tuo totuus aikoinaan kerrottiin, että mustat hampaat ovat auringonpaisteessa tuskallisen kuumat. Hammaslääkärissä käynti se vasta homoa onkin.

Hieno paluu kieltämättä. Pete2004 on hieno mies, vaikkakin selvästi vähän nörtti.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ai kun semikaunis narttu avaa hieman reisiään...? Kyllä kunnon rock yhtye vie kevyesti voiton tuollaisesta omalla posetuksellaan. Saikka sä olet vaan nyt hieman puutteessa ja siksi puhut noin. Kerää ittes.

Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu? Tuo Rumban kansikuva on siitä syystä paras ikinä omasta mielestäni, koska en Rumbaa ole ikinä lukenut ja tuossa nyt sattuu olemaan mielestäni maailman parhaan bändin keulakuva kannessa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siis mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu? Tuo Rumban kansikuva on siitä syystä paras ikinä omasta mielestäni, koska en Rumbaa ole ikinä lukenut ja tuossa nyt sattuu olemaan mielestäni maailman parhaan bändin keulakuva kannessa.

Pahoitteluni väärinkäsityksestä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että Snagari taisi aloittaa uuden Facebook -villityksen. Olisiko ollut perjantaina, kun hän kirjoitti johonkin topicciin: "Kopioi tämä statukseesi, jos sinulla ei ole kavereita, tai olet ruma". Tähän mennessä olen ainakin kahdella kaverillani nähnyt kyseisen päivityksen.

Hieno mies.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Olin nuorempana kova kauhuelokuvien ystävä, mutta nyttemmin nuo ovat jääneet vähemmälle. Menettivät tehoaan, kun ikää alkoi karttumaan. Keskustelu Kauhuelokuva-ketjussa innosti minua kuitenkin sen verran, että päätin katsoa eilen illalla paljon puhutun Event Horizon:in... Avautui, ettei tätä tule katsoa kolmenpäivän rännin jälkeen, kun pelottaa jo muutenkin ilman minkäänlaista syytä. Sissossaatana.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sehän aukesi että näyttelijät Pentti Siimes ja Esko Hukkanen on molemmat elossa, aloin vaan pohdiskelemaan asiaa ja oli epätietoisuus herrojen elon polusta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämä pitää paikkaansa. Joskus omassa pihassa tuollainen otus puraisi varpaasta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nuo söpöt oravatkin osaavat tunnetusti olla hieman kiukkuisia kavereita kun käpy sattuu palamaan. Vähän kuin naiset. Villieläimiä on joka tapauksessa syytä varoa, sitä ei koskaan tiedä milloin siili ottaa ja syö ihmiseltä ruokkivan käden.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle avautui, että Snagari taisi aloittaa uuden Facebook -villityksen. Olisiko ollut perjantaina, kun hän kirjoitti johonkin topicciin: "Kopioi tämä statukseesi, jos sinulla ei ole kavereita, tai olet ruma". Tähän mennessä olen ainakin kahdella kaverillani nähnyt kyseisen päivityksen.

Hieno mies.

Vitutusketjusta lähti. Snagari laittoi 01.07. sinne viestin:

""Kopioi tämä tilaksesi jos sinulla ei ole kavereita tai olet ruma."

Vituttaa että pitää perkele vielä paikkaansakin."

Tästä se muuttui sitten myös allekirjoitukseksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Avautui eräs asia liittyen tämä päivän Karhu-uutiseen Tampereella:

"Poliisi on kehottanut alueella asuvia ja liikkuvia pysymään sisätiloissa tai kokonaan poissa alueelta. Pyynnöstä huolimatta Sulkavuoreen on kertynyt yleisöä. Poliisi kehottaa yleisen turvallisuuden vuoksi kaikkia ylimääräisiä poistumaan paikalta välittömästi."

Eli kun kielletään ehdottomasti meno paikanpäälle, se tarkoittaakin käänteisesti että sinne pitää mennä isolla joukolla pällistelemään.
 
Eli kun kielletään ehdottomasti meno paikanpäälle, se tarkoittaakin käänteisesti että sinne pitää mennä isolla joukolla pällistelemään.

Minulle tämä on avautunut jo ajat sitten eikä tässä ole mitään yllättävää. Ihmiset vaan ovat uteliaita eikä heitä tuollaiset poliisin kehotukset estele. Minkäs ihmiset uteliaisuudelleen mahtavat...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Minulle avautui, että Snagari taisi aloittaa uuden Facebook -villityksen. Olisiko ollut perjantaina, kun hän kirjoitti johonkin topicciin: "Kopioi tämä statukseesi, jos sinulla ei ole kavereita, tai olet ruma". Tähän mennessä olen ainakin kahdella kaverillani nähnyt kyseisen päivityksen.

Hieno mies.

Ainakin yhdellä mun kaverilla oli tuo jo ennen tuota statuksessaan.

Avautui että neljän päivän juomisesta tulee melko vetämätön olo.
 

Snagari

Jäsen
Ainakin yhdellä mun kaverilla oli tuo jo ennen tuota statuksessaan.

Taidetaan olla kamuja. Eipä vaiskaan, mutta olin aivan varma että yksi ystävistäni "kehitti" tuon, koska ainakin ylpeili niin. Eli minua on huijattu linssiin viilattu ja kusetettu. Mutta tosiaan minä se en ollut ja sehän oli vain jatkumoa vitutusketjussa niille muille kiertoviesteille :). Allekirjoituksena kuitenkin uniikki 1stAprililla.

Avautui viimeistään tänään, että lomalla on helvetin tylsää.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui että neljän päivän juomisesta tulee melko vetämätön olo.
Olisin voinut vaikka vannoa, että siitä tulee vetänyt olo.

Avautui, että LCD-telkkareissakin 100 Hz tekniikka rulettaa. Samalla avautui, miksi hinnat alkaen -mallit ovat hinnat alkaen -malleja.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle tämä on avautunut jo ajat sitten eikä tässä ole mitään yllättävää. Ihmiset vaan ovat uteliaita eikä heitä tuollaiset poliisin kehotukset estele. Minkäs ihmiset uteliaisuudelleen mahtavat...

Eikö niitä voi pidättää 'virkavallan vastustamisesta'? Kun virkavalta kehotti toimimaan toisin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös