Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 142
  • 33 933

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laihduttaminen on helppoa. Kävin puntarissa ja sen jälkeen väänsin kunnon tortut ja tyhjensin rakon. Sitten menin uudestaan puntariin ja puoli kiloa oli pudonnut. Nyt voinkin palkita itseni parilla oluella.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laihduttaminen on helppoa. Kävin puntarissa ja sen jälkeen väänsin kunnon tortut ja tyhjensin rakon. Sitten menin uudestaan puntariin ja puoli kiloa oli pudonnut. Nyt voinkin palkita itseni parilla oluella.
Näillä keleillä saa myös vajavaisella tankkauksella kuin huomaamattaan pudotettua painoansa yllättävän dramaattisesti.

Tulee huvin vuoksi käytyä salilla puntarilla n. kerran viikossa tai parissa tai ihan miten sattuu siitä vaa´an ohi kulkemaan, ja se on ollut jokaisella punnituksella keväästä asti vankkumattomasti lukemissa 88,1-88,3, asia joka alkoi oikein kiinnittämään huomiotani kun se ei tuosta haarukasta poikkea koskaan.

Nyt tuli yksi päivä sekä ilta hikoiltua aivan törkeästi, syötyäkin illalla varsin niukasti ja painettua aamulla vatsa tyhjänä ja ilmeisesti nesteytyskin aika minimissään salille. Normaalilukemien sijasta paino oli 86,3, eli pari kiloa oli vähemmän painoa päällä kuin tavallisesti.

Ja maininnan arvoista on, että tänään taas sama vaaka näytti 88,2 eli tasainen normitahti jatkuu.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka jääkiekossakin esiintyy filmaamista, niin on pakko todeta jalkapallon olevan sata kertaa syvemmällä suossa tässä asiassa. Joidenkin mielestä se kuuluu jalkapalloon, mutta minä en näe mitään arvostettavaa siinä, että näyttelemällä haetaan jatkuvasti etua omalle joukkueelle.

Avautui se, ettei jalkapallo voi koskaan nousta suosikkilajikseni, jollei tuota kieriskelyä saada kitkettyä pois. Ja sitä ei tule tapahtumaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meillä Suomessa sekä täällä jatkoajassa tapellaan siitä kumpi on parempi laji; kiekko vai potkupallo.
Valitettavasti Ugandassa on ainakin paikallisen poliisin mielestä otettu kantaa siihen pitäisikö jalkapalloa katsoa. Iltalehti uutisoi aiheesta tällä tavalla.

Avautui siis se, että jossakin päin maailmaa ei ole ongelma se ettei jalkapalloa katsota vaan se, että sitä katsotaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Avautui siis se, että jossakin päin maailmaa ei ole ongelma se ettei jalkapalloa katsota vaan se, että sitä katsotaan.

Juuri näin olisi Suomessakin syytä suhtautua ihmisiin, jotka katsovat jalkapalloa. Ainakin niin kauan, kuin suomalaisessa jalkapallossa ei ole mitään katsottavaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Avautui, että on JA:ssakin jalkapalloyhteiskuntalaisia:

Tähän iso höpöhöpö.

En ole jalkapalloyhteiskuntalainen ja vielä vähemmän olen "Suomesta jalkapalloyhteiskunta"-lainen. Että ihan vain korjauksena tämä viesti. Kyllä minulle jääkiekko on se kuningaslaji. :)

Miksi et muuten kutsu ketään tällä foorumilla formulayhteiskuntalaiseksi tai yleisurheiluyhteiskuntalaiseksi? Ilmeisesti sinua vain pelottaa, että jalkapallo vie jääkiekon aseman Suomessa? Voin sanoa, että ei älä pelkää suotta. Suomessa kun ei pelata edes jalkapalloa vaan potkupalloa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Avautui tämän Hesarin uutisotsikon myötä, että Iniesta kunnioitti kuollutta pelaajatoveria. Tätä taustaa vasten ymmärtää Espanjan toiminnan, että kun lähes koko joukkue näytteli kuollutta kisojen jossain vaiheessa, niin se tapahtui Dani Jarquen muistolle. Kaikesta huolimatta ¡¡¡VIVA ESPANA!!!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sähköpyörätuolia voi käyttää kulkuvälineenä.

Äsken lounaalla todistin, kun joku mummeli kruisasi ravintolan ovelle reteästi pyörätuolilla ja sitten nousi siitä ylös ja käveli vailla pienintäkään ongelmaa ravintolaan sisään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin äsken pihalla ja minulle avautui miltä tuntuisi olla kiertoilmauunissa. 31 asteen lämpö, 40 prosentin kosteus ja 7 m/s tuuli ovat perseestä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tähän iso höpöhöpö.

En ole jalkapalloyhteiskuntalainen ja vielä vähemmän olen "Suomesta jalkapalloyhteiskunta"-lainen.

Ilmeisesti sinua vain pelottaa, että jalkapallo vie jääkiekon aseman Suomessa? Voin sanoa, että ei älä pelkää suotta. Suomessa kun ei pelata edes jalkapalloa vaan potkupalloa.

Tuo "iso höpöhöpö" on jo vähän liian nähty aloitus ja sanonnalla on kai jo tavaramerkkikin ihan toiselle käyttäjälle..

No joo, enhän minä rehellisesti sanottuna minään jalkapalloyhteiskuntalaisena pitänytkään, lähinnä halusin piilottaa kettuiluni hienotunteisesti sen alle. Ensimmäisen viestin idea oli pääpiirteissään lähinnä se, että on ehkä väsyneintä mitä tiedän lähetellä "Tiedän näistä(kin) asioista vähän enemmän kuin muut"-viestejä. Yleensä se kertoo siitä, että oma kompetenssi (tai edes vähän sinnepäin) on hankittu vasta vähän aikaa sitten ja netissähän me ollaan sankareita kaikki.

Mutta kukin tavallaan ja hauskaa kesän jatkoa. Ei pahoja tunteita täältä ainakaan.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Avautu, että odottaminen on perseessä odotit sitten missä tahansa..tällä hetkellä Pattayalla taistelemassa paikallisten kärpästen kanssa elintilanta ja odottaen, että ilta tulisi ja voisi lähteä kohti lentokenttää ja sieltä Suomeen (joka tosin on vielä lennon lähtiessä noin 20h päässä).

Muutama päivä sitten avautui myös, etten ilmeisesti ole ainut joka on viimeisen viikon aikana kirjoitellut Jatkoaikaan Pattayalta. Mielenkiintoista..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avautui juuri, että hyypiä on huuhkaja. Ei siis se, että Sami pelaa jalkapallomaajoukkueessa, se on avautunut jo jonkun aikaa sitten. Vaan että hyypiä tarkoittaa huuhkajaa, siis sitä lintua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sukkia, kalsareita ja paitaa voi haistaa, mutta sekin vain selvittääkseen haiseeko ne jo liian pahalle/onko käytetty jo.

Paljonkohan maksaa Old Spice saippua.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Etkö sä yksinkertaisesti voi tsiikaa niiden valkoisten tennissukkien pohjiin, että onko ne likaiset?

Kyllä minä juntti olen, mutten niin juntti että käyttäisin valkoisia tennissukkia. Enhän minä harrasta edes tennistä. Silti mulla on tenniskyynärpää. Mystistä. Ihmettelen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silti mulla on tenniskyynärpää.
Minullapa on minihameniska. Tuolla kun työn puolesta kaduilla ajelee ja joutuu koko ajan pyörittämään päätään kuin pöllö nähdäkseen enemmän ja söpömmän ja vähäpukeisemman, niin niskahan siinä jumiutuu lopulta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että tällä hetkellä urheilu-uutiset ovat tiukassa, kun esimerkiksi IS:n urheilusivujen ykkösuutinen on Helsinki Cupin diskon tapahtumat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös