Tarja Halonen todennäköisesti tulee julistamaan Suomeen poikkeustilan seuraavan karhuvaaran takia.
Ei, vaan siitä että Suomi on demokratian vastakohta. Asiat tehdään aina vähemmistön ehdoilla.Avautui jo joku aika sitten se, että onko se demokratiaa jos suuri osa kansasta toivoo aivan erilaista rangaistuskäytäntöä kuin maan käytäntönä on. Kertooko tämä kukaties kansan passiivisuudesta?
Avautui jo joku aika sitten se, että onko se demokratiaa jos suuri osa kansasta toivoo aivan erilaista rangaistuskäytäntöä kuin maan käytäntönä on. Kertooko tämä kukaties kansan passiivisuudesta?
Ei, vaan siitä että Suomi on demokratian vastakohta. Asiat tehdään aina vähemmistön ehdoilla.
Minulle avautui maanantain "Toistaiseksi tuntemattomasta syystä" -ohjelmasta, että Suomessa ei ole taksikuskeilla turvavyöpakkoa. Tosin tuo kyllä kuulostaa niin älyttömältä, että en oikein vieläkään usko sitä, mutta niin siinä sanottiin.
Minulle avautui maanantain "Toistaiseksi tuntemattomasta syystä" -ohjelmasta, että Suomessa ei ole taksikuskeilla turvavyöpakkoa. Tosin tuo kyllä kuulostaa niin älyttömältä, että en oikein vieläkään usko sitä, mutta niin siinä sanottiin.
Minulle avautui jokunen vuosi sitten, että suomalaiset juopot voivat olla suurempi turvallisuusriski taksikuskeille kuin turvavyön pois jättäminen nopeamman vaaratilanteesta poistumisen mahdollistamiseksi.
Avautui jo joku aika sitten se, että onko se demokratiaa jos suuri osa kansasta toivoo aivan erilaista rangaistuskäytäntöä kuin maan käytäntönä on. Kertooko tämä kukaties kansan passiivisuudesta?
Tai sitten tuo JTX on kyseisen sivuston takana/osana sitä, kerran mainostaa joka saatanan peliketjuun tuota paskasivustoa.
Avautui siis että JTX:n voisi melkein pistää ignoreen.
Joo, se saatanan hauska nettisarjakuva.Pelisaitti,
sitä JTX Jatkoajan porukalle naitti,
ta-ta-ta-da-daa
onko mitään parempaa?
Jaahas, kun ei tuo peliluolan puoli kiinnosta, niin nyt avautui, että JTX mainostaa siellä eri asiaa kuin täällä kierrätyksessä. Täällähän kaiffari pyrkii aika ajoin puffaamaan maailman paskinta sarjakuvaa, kehtaa siis väittää sitä hauskaksi.Pelisaitti,
sitä JTX Jatkoajan porukalle naitti,
ta-ta-ta-da-daa
onko mitään parempaa?
Päinvastoin, nuo arkipäiväiset keskusteluthan voivat olla työpäivän suola. Minulle ainakin oli pysäyttävä kokemus, kun n. kuukausi takaperin ajellessani huvikseni pitkin pk-seutua valtion eli veronmaksajien piikkiin selvisi, että kuskilla oli saman akateemisen alan koulutus kuin minullakin, ja oli vieläpä väitellyt tohtoriksi. Ilmeisesti minunkin urakehitykselläni on hyvät näkymät...Luodinkestävä lasi kuskin ja takapenkin väliin kuten joissain maissa on tapana. Matkustajat vain takapenkillä. Tuossa on sitten sekin hyvä puoli ettei tarvisi kuunnella taksikuskin jaaritteluita turhanpäiväisistä asioista.
Näillä keleillä saa myös vajavaisella tankkauksella kuin huomaamattaan pudotettua painoansa yllättävän dramaattisesti.Laihduttaminen on helppoa. Kävin puntarissa ja sen jälkeen väänsin kunnon tortut ja tyhjensin rakon. Sitten menin uudestaan puntariin ja puoli kiloa oli pudonnut. Nyt voinkin palkita itseni parilla oluella.