Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 766 728
  • 34 067

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
nimim. Master Chief liittyy johonkin tietokonepeliin.

Mielestäni olen kyllä kertonut sen aikoinaan "Nimimerkkisi salaisuus/tarina" vaimikälie ketju olikaan. Mutta ilmeisesti meikän viestihistoria ei kiinnosta kuin moderaattoreita. Googlekin olisi auttanut... ;)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikö Vesku Loiri olisi voinut vetää pääosan? Ei olisi tarvinnut edes maskia.
 
Kananmunan kuoren rikkominen paistinpannun reunaan niin, että kuori menee selvästi rikki ja kuitenkin niin etteivät valkuaiset leviä liedelle, on yllättävän hankalaa. Onnistumiset tänään 0/4.

Suorastaan mahdoton tehtävä! Miten onnistun heittämään "munat pannuun?"

Helpompi on rikkoa kuori vaikkapa veitsellä ja sitten vasta kaataa sisältö pannulle.

Amatöörien puuhastelua. Voiko mies saada kokki-moden päälle, jos ei riko kunnolla munia? Munat on tehty rikottaviksi, ei viileltäviksi. Parastahan on, jos saa munat suuhun ilman kuoria.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Meikalaisen on nyt pakko kysaista etta mita noloa siina nyt on? Itse en nyt siina nae mitaan ihmeellista.
Kaikki kunnia toki Putaansuulle, vaikuttaa mukavalta kaiffarilta, mutta eipä se mielestäni oikein sovi. Ne on tavallaan "nähty jo", joka mielestäni ei ole hyvä asia jos puhutaan kauhusta.
 

=ihmiskilpi=

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HABS (kaappi-Tuto)
sdp:n ehkä-pj ehdokas miapetra kumpula natri nimen kanssa ei siinä mietitty lainkaan minkälainen sanahirviö aviosta tulikaan , voi kun avautuisi miten tuota puhutellaan... onneksi ei tartte. Oikeastaan ei avaudu kuinka jollain voi olla noin tyhmä nimi.
jesh
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
sdp:n ehkä-pj ehdokas miapetra kumpula natri nimen kanssa ei siinä mietitty lainkaan minkälainen sanahirviö aviosta tulikaan , voi kun avautuisi miten tuota puhutellaan... onneksi ei tartte. Oikeastaan ei avaudu kuinka jollain voi olla noin tyhmä nimi.
jesh
Eihän tuo Miapetra Kumpula-Natri kuulosta yhtään huonommalta, kuin esim. Tellervo Kyläharakka-Ruonala tai Tytti Isohookana-Asunmaa?

Mutta jos edellisestä viestistä minulle joku asia avautui, niin se, että nimimerkki =ihmiskilpi= ei ole aivan huippuluokkaa, mitä tulee oikeinkirjoituksen tasoon.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta jos edellisestä viestistä minulle joku asia avautui, niin se, että nimimerkki =ihmiskilpi= ei ole aivan huippuluokkaa, mitä tulee oikeinkirjoituksen tasoon.

Minulle taas avautui se, etta myoskaan nimimerkki Eino_Mies ei ole aivan ykkoslaatua, ainakaan mikali kriteerina on oikeinkirjoituksen erheettomyys : )
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minulle taas avautui se, etta myoskaan nimimerkki Eino_Mies ei ole aivan ykkoslaatua, ainakaan mikali kriteerina on oikeinkirjoituksen erheettomyys : )
Jatketaan nyt sitä pilkunnussintaa, kun sille linjalle lähdettiin. Kyllä sentään erisnimet pitäisi osata kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Se lähinnä pisti silmään tuon ihmiskilven viestissä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kuivattua normaalipituista spagettia ei voi taivuttamalla katkaista niin, että se hajoaa vain kahteen osaan. Katkeaa aina kolmeen tai useampaan osaan. Näin tämän televisiosta eilen, en uskonut, kokeilin ja hain netistä evidenssiä:

http://www.sciencenews.org/articles/20051112/bob10.asp

Pakko se on vaan uskoa.

nimimerkillä "ei sitä spagettia nyt montaa kiloa kulunut"
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatketaan nyt sitä pilkunnussintaa, kun sille linjalle lähdettiin. Kyllä sentään erisnimet pitäisi osata kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Se lähinnä pisti silmään tuon ihmiskilven viestissä.

Ei se ole erisnimi vaan käyttäjänimi. Jos nyt viilataan edelleen sitä pilkkua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ei se ole erisnimi vaan käyttäjänimi. Jos nyt viilataan edelleen sitä pilkkua.
Voisi olla hyvä että lopettaisit sen viilaamisen samantien. Kyse oli nimittäin oikeasti oli nimestä "miapetra kumpula natri" joka tietenkin olisi käyttäjänimenäkin ihan loistava.
 

ljördi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Fc Espoo ,
Asia joka avautui minulle on ELÄMÄN TARKOITUS!
Maailmankaikkeus, tiede kuoleman jälkeinen elämä ovat kaikki selvittämättömiä asioita ainakin toistaiseksi. Lentäminen pidettiin aikanaan mahdottoman kuin myös maapallon pyöreys, avauudessa käyminen......!
Eiköhän tulevaisuudessa selvitetä myös kaikelle muulle edellä mainituille asioille tieteellinen selitys! Mutta kun kaikki maailmaa koskevat salaisuudet on selvitetty mitä voi silloin tapahtua?? Itselle en keksi muuta kuin maailmanlopun! Mutta siinä vaiheessa se ei enää haittaa koska pelkoa ei ole olemassa!
Okei kukaan ei pysty ymmärtämään mitä äsken yritin selittää mutta ehkä tulevaisuudessa!
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Asia joka avautui minulle on ELÄMÄN TARKOITUS!
Maailmankaikkeus, tiede kuoleman jälkeinen elämä ovat kaikki selvittämättömiä asioita ainakin toistaiseksi. Lentäminen pidettiin aikanaan mahdottoman kuin myös maapallon pyöreys, avauudessa käyminen......!
Eiköhän tulevaisuudessa selvitetä myös kaikelle muulle edellä mainituille asioille tieteellinen selitys! Mutta kun kaikki maailmaa koskevat salaisuudet on selvitetty mitä voi silloin tapahtua?? Itselle en keksi muuta kuin maailmanlopun! Mutta siinä vaiheessa se ei enää haittaa koska pelkoa ei ole olemassa!
Okei kukaan ei pysty ymmärtämään mitä äsken yritin selittää mutta ehkä tulevaisuudessa!
Vastaushan on 42.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Niin Vastaus Elämään, Maailmankaikkeuteen ja Kaikkeen Muuhun sellaiseen on 42. Eli en oikein käsitä kommenttiasi.
How many roads must a man walk down? -42.

42 on vastaus kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta sellaisesta. 42 ei ole elämän tarkoitus. Eikä sitä edes kysytty, kun kysymys oli hakusessa.

Elämän tarkoitus kerrotaan Monty Pythonin elokuvassa Elämän tarkoitus. Vastaus on melko tavanomainen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin Vastaus Elämään, Maailmankaikkeuteen ja Kaikkeen Muuhun sellaiseen on 42. Eli en oikein käsitä kommenttiasi.

Vastaus perimmäiseen kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta, mutta itse kysymyshän jää edelleen arvoitukseksi. Kysymystä yrittää selvittää Maa-niminen tietokone, jonka osia me kaikki olemme ja jota hiiret ohjelmoivat säätelemällä käyttäytymistämme eläinkokeiden avulla.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
42 on vastaus kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta sellaisesta. 42 ei ole elämän tarkoitus. Eikä sitä edes kysytty, kun kysymys oli hakusessa.
Totta, how stupid of me. Pitää vissiin lukea trilogia jälleen kerran, ettei toista kertaa unohdu noin tärkeä asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös