Dark Floors elokuvassa Lordin soittajat näyttelevät itse hirviöitä.
Voi nolous...
Kananmunan kuoren rikkominen paistinpannun reunaan niin, että kuori menee selvästi rikki ja kuitenkin niin etteivät valkuaiset leviä liedelle, on yllättävän hankalaa. Onnistumiset tänään 0/4.
Helpompi on rikkoa kuori vaikkapa veitsellä ja sitten vasta kaataa sisältö pannulle.
Tissit saa asettaa näytille, mutta niitä ei saa katsoa.
No, mä ainakin katson.
Kaikki kunnia toki Putaansuulle, vaikuttaa mukavalta kaiffarilta, mutta eipä se mielestäni oikein sovi. Ne on tavallaan "nähty jo", joka mielestäni ei ole hyvä asia jos puhutaan kauhusta.Meikalaisen on nyt pakko kysaista etta mita noloa siina nyt on? Itse en nyt siina nae mitaan ihmeellista.
Eihän tuo Miapetra Kumpula-Natri kuulosta yhtään huonommalta, kuin esim. Tellervo Kyläharakka-Ruonala tai Tytti Isohookana-Asunmaa?sdp:n ehkä-pj ehdokas miapetra kumpula natri nimen kanssa ei siinä mietitty lainkaan minkälainen sanahirviö aviosta tulikaan , voi kun avautuisi miten tuota puhutellaan... onneksi ei tartte. Oikeastaan ei avaudu kuinka jollain voi olla noin tyhmä nimi.
jesh
Mutta jos edellisestä viestistä minulle joku asia avautui, niin se, että nimimerkki =ihmiskilpi= ei ole aivan huippuluokkaa, mitä tulee oikeinkirjoituksen tasoon.
Jatketaan nyt sitä pilkunnussintaa, kun sille linjalle lähdettiin. Kyllä sentään erisnimet pitäisi osata kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Se lähinnä pisti silmään tuon ihmiskilven viestissä.Minulle taas avautui se, etta myoskaan nimimerkki Eino_Mies ei ole aivan ykkoslaatua, ainakaan mikali kriteerina on oikeinkirjoituksen erheettomyys : )
Kärppien mestaruusvalmentaja on aina ollut nimeltään Kari (Mäkinen, Heikkilä, Jalonen).
Jatketaan nyt sitä pilkunnussintaa, kun sille linjalle lähdettiin. Kyllä sentään erisnimet pitäisi osata kirjoittaa isolla alkukirjaimella. Se lähinnä pisti silmään tuon ihmiskilven viestissä.
Voisi olla hyvä että lopettaisit sen viilaamisen samantien. Kyse oli nimittäin oikeasti oli nimestä "miapetra kumpula natri" joka tietenkin olisi käyttäjänimenäkin ihan loistava.Ei se ole erisnimi vaan käyttäjänimi. Jos nyt viilataan edelleen sitä pilkkua.
Vastaushan on 42.Asia joka avautui minulle on ELÄMÄN TARKOITUS!
Maailmankaikkeus, tiede kuoleman jälkeinen elämä ovat kaikki selvittämättömiä asioita ainakin toistaiseksi. Lentäminen pidettiin aikanaan mahdottoman kuin myös maapallon pyöreys, avauudessa käyminen......!
Eiköhän tulevaisuudessa selvitetä myös kaikelle muulle edellä mainituille asioille tieteellinen selitys! Mutta kun kaikki maailmaa koskevat salaisuudet on selvitetty mitä voi silloin tapahtua?? Itselle en keksi muuta kuin maailmanlopun! Mutta siinä vaiheessa se ei enää haittaa koska pelkoa ei ole olemassa!
Okei kukaan ei pysty ymmärtämään mitä äsken yritin selittää mutta ehkä tulevaisuudessa!
Kannattaa lukea Douglas Adamsin Linnunrata-trilogia, niin ei päästäisi suustansa tällaisia sammakoita.Vastaushan on 42.
Kannattaa lukea Douglas Adamsin Linnunrata-trilogia, niin ei päästäisi suustansa tällaisia sammakoita.
How many roads must a man walk down? -42.Niin Vastaus Elämään, Maailmankaikkeuteen ja Kaikkeen Muuhun sellaiseen on 42. Eli en oikein käsitä kommenttiasi.
Niin Vastaus Elämään, Maailmankaikkeuteen ja Kaikkeen Muuhun sellaiseen on 42. Eli en oikein käsitä kommenttiasi.
Totta, how stupid of me. Pitää vissiin lukea trilogia jälleen kerran, ettei toista kertaa unohdu noin tärkeä asia.42 on vastaus kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta sellaisesta. 42 ei ole elämän tarkoitus. Eikä sitä edes kysytty, kun kysymys oli hakusessa.
Ja kysymyksen selvittämistä varten rakennettiin vielä tehokkaampi tietokone, maapallo.Eikä sitä edes kysytty, kun kysymys oli hakusessa.
Sarjassa on viisi osaa.Totta, how stupid of me. Pitää vissiin lukea trilogia jälleen kerran, ettei toista kertaa unohdu noin tärkeä asia.