Veikkaan kuitenkin, että Pete2004 yrittää sen verran hyvin pitää tämän nörttiydensä piilossa, ettei hän omista ainuttakaan dossin väristä asiaa.
Noh, jos koittais miettiä vaikka millainen on nörtti, ja tehdä testi.
-Opiskelee tietotekniikkaa tai työskentelee alalla tms.
-On kiinnostunut tietotekniikasta.
-Käyttää päivittäin paljon konetta (tai edes useita kertoja viikossa).
-Tietää paljon, esimerkiksi noista tiedostojenkopiointi tai facebook ja muista uusista ohjelmista tai nettisivustoista, puhumattakaan mistään irkkijutuista.
-Pelaa tietokoneella tai konsoleilla.
Tietenkinhän sitten vois miettiä vaikka jotain pukeutumistyyliä jne. Nörttineule tai kauluspaita taitaa olla melko 80-lukua. Oliskohan nykynörtillä ennemminkin vaikka sellainen matrix-viitta, mustavalkoiset maastohousut ja maiharit -nauhat auki + pitkät hieman rasvaiset hiukset. Ainakin itselleni tulee tollainen ensimmäisenä mieleeni. Silmälaseja on toisaalta tähän vähän hassua vetää, huonolle näölle kun ei oikein voi mitään, vaikka silmälasit monesti nörtteihin yhdistetäänkin. Tietenkin sitten on maku noin muuten, esimerkiksi musiikin tai elokuvien suhteen. Tähtien sodat nyt taitaa olla noin yleisesti ottaen kuuluisimpia nörttileffoja, jos ei sormusten herrat ole ajanut ohi, kuten varmaan melko kiistattomasti onkin. Mitähän muita näitä mörrimöykky- tai satuolentoleffoja nyt onkaan. Eiks musapuolella esim. nightwishin biiseissä lauleta kanssa jostain menninkäisistä ja klonkuista, parissa musavideossa ainakin näkyy jotain sellaisia. Ja ai niin, leffoista vielä se trasformers tietenkin, jossa "lasten lelut heräävät henkiin", ja muut vastaavat aikuisten lastenleffat. Tietenkinhän sitten on kaikkea muutakin, miten ajattelee ja mitä tekee jne. En mä jaksa jatkaa. Mutta esimerkiksi noista ensimmäisistä viidestä ranskalaisesta viivasta mä tunnustan ton ekan. Opiskelen alaa. Nyt on jo toinen ylimääräinen vuosi menossa ammattikorkeessa, enkä vieläkään ole mennyt 2. työharjoitteluun. Sen kun täytyy liittyä alaan, eikä mua oikein kiinnosta, niin enimmäkseen sen takia valmistuminen on jäänyt roikkumaan. Mutta siis kuitenkin toi kohta koskee mua. Ehkä toisena toi kolmaskin kohta, mutta mä lasken sen vain puoliksi. Vaikka täällä jatkoajassa olen aika paljon, niin täällä mä olen yli 3/4 siitä ajasta mitä olen koneella yhteensä. Nyt tossa jossain heinä/elokuun vaihteessa luovuin kotona kokonaan netistä noin 4-5 kuukaudeksi, vaikka koko ajan töpselin seinään pistämällä olisin päässyt nettiin. Tuli jotenkin liian nolo olo siitä ja monesti iltaisin sänkyyn mennessä vähän hävetti se kun olin ollut koneella taas koko illan. Nyt tossa jossain joulun paikkeilla taas pistin kotonakin taas netin päälle, sitä ennen kirjoittelin tänne nettiin harvemmin, pääasiassa ämmän luota.
edit. Lisäänpä vielä sen että opinnossa suuntautumiseni ei liity tietotekniikkaan.