Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 770 097
  • 34 075

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tiesin, että maapallo on lopulta aika nysä palleroksi tässä universumissa, mutta en osannut ajatella, että se on saatana näin mitätön:

http://www.stealthunit.com/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=430450

Ja giffin alta löytyy myös pari vähintäänkin osuvaa kommenttia.

"Huh huh... ei olla kyl paskaakaan täs universumis. Törkeen kokonen mollukka kyl toi isoin pallero. Mitää järkee! :D Tuun hulluks... vittu kiitti!"
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Tajusin juuri, että olen Jumala.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tajusin juuri, että olen Jumala.

Tajusin juuri että Immortalilla on tainnut korkki narahtaa auki tai viimeinen järjen hiven on kadonnut.
Toivottavasti koirasi puree persiiseen, sinua meinaan.

EDIT: Tarkensin toivettani.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika isoja noi isoimmat risteilyalukset. Esimerkiksi toi Turussa rakennettu ja Karibialla risteilevä M/S Freedom of the Seas -laiva on 339 metriä pitkä ja siinä on 18 kantta. Matkustajia siihen mahtuu 4370 ja miehistöä 1360. Vertailun vuoksi esimerkiksi Silja Linen ruotsinlaivat ovat 203 metrisiä ja Viking Linen vastaavat 171-176 metrisiä. Titanicissakin (1912) oli 16 kantta ja pituutta melkein 270m.

Ei tossa nyt silleen mitään yllättävää ollut, mutta on mielenkiintoista lukea noista netistä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
leen mitään yllättävää ollut, mutta on mielenkiintoista lukea noista netistä.

Juttu laivoista oli juuri Tieteen Kuvalehdessä. Oli todellakin avartava juttu.
Minulle avautui juuri myös se että CSI Miamissa soitettiin Turbonegroa! Aika kova jutttu.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Tossa kun on kuukauden katsellut Discovery Channelia, niin avautui ettei se olekaan pääsääntöisesti luontokanava josta tulee hyviä sarjojakin, vaan se on ihan kokonaan kaikenlaisten sarjojen kanava, eikä luontoa/eläimiä kanavalla näy.
Nimen jotenkin yhdistin heti luontoon...
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Mietinpä tässä...

Jos näen kaksi maahanmuuttajaa ja he tervehtivät toisiaan tyyliin: "What's up you f*ckin' n*gger?! - Nuthin', just chillin' you fucking dumb-ass n*gger". Niin kun menen sanomaan: "Moro! What's up you f*cking n*ggers!" Siitähän tulee tappelu!?

Ja jos vaikka satun voittamaan molemmat "F*ckin n*ggerit", niin se on rasistinen rikos!

Mitä jos käykin näin: olen Porilaisella grillikioskilla hyvin juodun illan jälkeen ja näen kaverin, jota en ole nähnyt aikoihin. Sanon sille: "Morjes vanha rosvopäällikkö! Mitä vanha porilainen paskiainen tietää! :)" Ja hän vastaa: "Kato mitä vanha Porilainen kusipää! :)" Ja sitten samalla hetkellä luukulle tulee "f*king n*gger", joka tilaa: "Yks porilainen ja kaik maustehet, mä haluun syödä sen suihini." Sitten me vaikkapa suututaan sille ja se pieksee meidät molemmat. Niin eikö tämä sitten ole rasistinen rikos jos se hakkaa mut ja mun kaverin kun me suivaannutaan siitä..? Vai onko porilainen, ja demari vielä, syntyny siihen, että mitä vaan teet niin väärin teet?

Piti kyllä mennä ihmettelyketjuun, mutta olkoon nyt täällä. Sillä "Asia joka avautui mulle" = ei oo helppoo olla näin syötävännäköinen :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Sabaton on aika perkeleen hyvää musaa. Seuraavaa Suomen keikkaa odotellessa...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tossa kun on kuukauden katsellut Discovery Channelia, niin avautui ettei se olekaan pääsääntöisesti luontokanava josta tulee hyviä sarjojakin, vaan se on ihan kokonaan kaikenlaisten sarjojen kanava, eikä luontoa/eläimiä kanavalla näy.
Nimen jotenkin yhdistin heti luontoon...

Minulle avautui, että onhan tuossa väkisinkin hiukan tahatonta komiikkaa, kun "Discovery Channel" "avautuu" kuukauden katselun jälkeen. Huono,mutta oli ihan pakko.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tajusin just että Markko Märtinia ei ole vuoden 2005 jälkeen hirveesti enää rallikuvioissa näkyt. Märtihann ajoi silloin Britannian MM-osakilpailussa rajusti ulos, jolloin hänen kartturinsa Michael Park sai surmansa. Ilmeisesti tapahtuman seurauksena Märtin ei ole sitten enää jatkanut ralliuraansa?

Tiesin, että maapallo on lopulta aika nysä palleroksi tässä universumissa, mutta en osannut ajatella, että se on saatana näin mitätön:

http://www.stealthunit.com/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=430450
Wau! Oli todella mielenkiintoinen esitys. Kaikkea sitä oppii kun lukee Jatkoaikaa. ;)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oli hauskaa huomata illalla PAF:in sivuille kirjautuessani, että Spade-lompakossa oli yli 100 dollaria. Ei mitään muistikuvaa peleistä, sen muistan, että laitoin 15€ pokeritilille.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tajusin just että Markko Märtinia ei ole vuoden 2005 jälkeen hirveesti enää rallikuvioissa näkyt.
Kyllä Märtin on ollut rallikuvioissa mukana oikeastaan kokoajan tuon ikävän tapahtuman jälkeenkin. Aluksihan mies joutui tietenkin miettimään asioita, ja pääsemään yli siitä onnettomuudesta. Kotimaassaan Märtin on sen jälkeen ollut mukana tukemassa nuoria kuljettajia, ja auttamassa heitä kohti kansainvälisiä koitoksia. Sen lisäksi mies teki paluun ratin taakse muistaakseni Portugalissa, jossa ajoi itse N-ryhmän Subarulla MM-rallissa. Sen hän halusi tehdä juuri siitä syystä, että katsoo, pystyykö vielä ajamaan kovaa kilpa-autolla. Nyt mukana on myös tuo linkissäkin mainittu testikuljettajan rooli. Se ei ole yhtään vähäpätöinen virka, koska siinä joutuu ajamaan myös tosissaan, vaikka kilpailijat puuttuvatkin.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kiva olis asua Canis Majuriksella. "Hei mä lähden käymään Australiassa. Voi olla, että ehdin perille ennen kuolemaani. Voi olla, että en".

Niin, siis jos nyt ollaan tarkkoja niin voisi enemmänkin sanoa, että lapsenlapsenilapsenlapsen...no pointti tulee selväksi.

Wikipediasta http://en.wikipedia.org/wiki/VY_Canis_Majoris
"Similarly, if a human could walk on the surface of Canis Majoris – assuming a speed of 5 km/h (3 mph) for 8 hours a day – the person would have to walk for 650,000 years to circle the star (compared with 2 years 11 months to complete the same task on the Earth, and 310 years 7 months on the Sun).
"
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mulle on avautunut viime aikoina kaksi ilmiselvää asiaa, mutta kun on hidas, niin on. Emäntä ja tytär laulelivat singstar pelissä T'paun China in your hand biisiä. Vuosia sitten pikku redlate ihmetteli, että mikä ihmeen kiina kädessä, kunnes pari päivää sitten koin ilmestyksen, sehän on perskeles posliinia kourissa ja kielikuva.
Töissä kaveri kyseli sanan buoyancy ääntämistä. Siitä sitten päädyttiin termeihin noste ja kelluvuus ja tommimäkisenglannilla poiuansy ja silloin välähti taas: POIJUhan on suora johdannainen tosta sanasta.
Vastaava oivallus liittyy vielä kiikareihin ja tuplalinsseihin eli binoculars.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Sehän tässä avautui, että tämän viikonlopun näkyy ihan perkeleesti kanavia töllöttimestä!! Cable Open!- viikonloppu, joten pääsee tänään Canalilta seuraamaan kymmenen aikaan illalla New Yorkin paikallistaiston Islesin ja Rangersin välillä. Ennen sitä vähän Myytinmurtajia Discoverylta ja Pokka Pitää taisi myös jostain tulla. Nyt on tuo AHL- matsi tarkastelun alla..
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Sehän tässä avautui, että tämän viikonlopun näkyy ihan perkeleesti kanavia töllöttimestä!! Cable Open!- viikonloppu, joten pääsee tänään Canalilta seuraamaan kymmenen aikaan illalla New Yorkin paikallistaiston Islesin ja Rangersin välillä. Ennen sitä vähän Myytinmurtajia Discoverylta ja Pokka Pitää taisi myös jostain tulla. Nyt on tuo AHL- matsi tarkastelun alla..

Kiitos tuosta Isles vs Rangers vihjeestä. Täytyypi kahtella.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Veti surulliseksi / hiljaiseksi- ketjussa on menossa kiivas keskustelu siitä videosta missä amerikkalaissotilas heittää sen koiran kalliolta alas.

Asia, joka avautui mulle oli se, että en ole pystynyt vieläkään katsomaan sitä videota, vaikka usein tulee netistä etsittyä raakoja videoita ja esim. kurkunleikkausvideot tulee aina katottua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Veti surulliseksi / hiljaiseksi- ketjussa on menossa kiivas keskustelu siitä videosta missä amerikkalaissotilas heittää sen koiran kalliolta alas.

Asia, joka avautui mulle oli se, että en ole pystynyt vieläkään katsomaan sitä videota, vaikka usein tulee netistä etsittyä raakoja videoita ja esim. kurkunleikkausvideot tulee aina katottua.

Itse, eikun sori, minä(!) mietin pitkään, että katsonko tuota videota ollenkaan. Kun lopulta sitten katsoin, kaduttikin aika perkeleesti että tuli linkki avattua. En suosittele kenellekään vähäänkään eläinrakkaalle ihmiselle.

Asia joka minulle avautui, oli se, että äsken huomasin rekisteröityneeni Jatkoaikaan tasan 4 vuotta ennen inttiin lähtöä, WHOA! Eli rekisteröitymispäivä 9.1.2002 ja inttiin 9.1.2006. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös