Tajusin juuri, että olen Jumala.
Olet sitten varmaan jotain sukua nimimerkki kummitukselle. Jutut on ainakin samanlaisia..Tajusin juuri, että olen Jumala.
leen mitään yllättävää ollut, mutta on mielenkiintoista lukea noista netistä.
Tossa kun on kuukauden katsellut Discovery Channelia, niin avautui ettei se olekaan pääsääntöisesti luontokanava josta tulee hyviä sarjojakin, vaan se on ihan kokonaan kaikenlaisten sarjojen kanava, eikä luontoa/eläimiä kanavalla näy.
Nimen jotenkin yhdistin heti luontoon...
Tiesin, että maapallo on lopulta aika nysä palleroksi tässä universumissa, mutta en osannut ajatella, että se on saatana näin mitätön:
http://www.stealthunit.com/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=430450
Wau! Oli todella mielenkiintoinen esitys. Kaikkea sitä oppii kun lukee Jatkoaikaa. ;)Tiesin, että maapallo on lopulta aika nysä palleroksi tässä universumissa, mutta en osannut ajatella, että se on saatana näin mitätön:
http://www.stealthunit.com/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=430450
Tajusin just että Markko Märtinia ei ole vuoden 2005 jälkeen hirveesti enää rallikuvioissa näkyt. Märtihann ajoi silloin Britannian MM-osakilpailussa rajusti ulos, jolloin hänen kartturinsa Michael Park sai surmansa. Ilmeisesti tapahtuman seurauksena Märtin ei ole sitten enää jatkanut ralliuraansa?
Kyllä Märtin on ollut rallikuvioissa mukana oikeastaan kokoajan tuon ikävän tapahtuman jälkeenkin. Aluksihan mies joutui tietenkin miettimään asioita, ja pääsemään yli siitä onnettomuudesta. Kotimaassaan Märtin on sen jälkeen ollut mukana tukemassa nuoria kuljettajia, ja auttamassa heitä kohti kansainvälisiä koitoksia. Sen lisäksi mies teki paluun ratin taakse muistaakseni Portugalissa, jossa ajoi itse N-ryhmän Subarulla MM-rallissa. Sen hän halusi tehdä juuri siitä syystä, että katsoo, pystyykö vielä ajamaan kovaa kilpa-autolla. Nyt mukana on myös tuo linkissäkin mainittu testikuljettajan rooli. Se ei ole yhtään vähäpätöinen virka, koska siinä joutuu ajamaan myös tosissaan, vaikka kilpailijat puuttuvatkin.Tajusin just että Markko Märtinia ei ole vuoden 2005 jälkeen hirveesti enää rallikuvioissa näkyt.
Kiva olis asua Canis Majuriksella. "Hei mä lähden käymään Australiassa. Voi olla, että ehdin perille ennen kuolemaani. Voi olla, että en".
Hahahahahaaaa! Hieman hauska linkki!
Sehän tässä avautui, että tämän viikonlopun näkyy ihan perkeleesti kanavia töllöttimestä!! Cable Open!- viikonloppu, joten pääsee tänään Canalilta seuraamaan kymmenen aikaan illalla New Yorkin paikallistaiston Islesin ja Rangersin välillä. Ennen sitä vähän Myytinmurtajia Discoverylta ja Pokka Pitää taisi myös jostain tulla. Nyt on tuo AHL- matsi tarkastelun alla..
Matsi on kuitenkin uusinta eilisestä, joten jos ei lopputulosta vielä tiedä niin sitten.Kiitos tuosta Isles vs Rangers vihjeestä. Täytyypi kahtella.
Tuohan on törkeä plagiointi Love-Recordin logosta!Alla olevan Prt Sc:n nauruketjuun kirjoittaman viestin avulla itselleni aukesi se, kuinka härskiltä tuo logo (http://kotisivu.dnainternet.net/assat/images/isoassa.jpg) oikeastaan näyttääkään kun käyttää hieman likaista mielikuvitusta.
Veti surulliseksi / hiljaiseksi- ketjussa on menossa kiivas keskustelu siitä videosta missä amerikkalaissotilas heittää sen koiran kalliolta alas.
Asia, joka avautui mulle oli se, että en ole pystynyt vieläkään katsomaan sitä videota, vaikka usein tulee netistä etsittyä raakoja videoita ja esim. kurkunleikkausvideot tulee aina katottua.