L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tässä on hyvä huomioida, että jokainen tapaus on omanlaisensa. Yhden tapauksen käsittelystä ei välttämättä kannata tehdä lopullisia johtopäätöksiä eri vakuutusfirmojen välillä.
Mulla on ollut pääosin OP:n kautta vakuutukset ja OP on ainoa vakuutusyhtiö, jonka kanssa olen ajautunut asioimaan, kun jotain on tapahtunut. Autojen kanssa on kaikki hinaukset, sijaisautot ja muut asiat sujuneet todella sujuvasti. Ihan minimaalisesti on tarvinnut ehdä itse mitään. Suunnilleen yksi puhelu ja kaikki on selvää, sekä asiat etenevät nopeasti.
Kotivakuutukseen kun on jotain pitänyt saada, niin kaikki on hoitunut suoraan nettipalvelun kautta. Lyhyt kirjallinen selvitys siitä mitä on tapahtunut ja mille, sekä yleensä joku 1-2 kuvaa rikkoutuneesta tavarasta. Parin päivän sisällä on tullut rahat tilille, eikä mitään ole enää kyselty.
Asioista tulee aina monimutkaisempia, jos syyllinen on joku toinen taho. Jos toisena osapuolena on vuokra-autofirma, niin se voi joko helpottaa tai monimutkaistaa asioita - riippuen tilanteesta ja firmasta.
En lähde kiistämään mitään mitä sanot tuossa ja tuo varsinkin pitää paikkaansa, että jokainen tapaus on omansa ja toisissa selvitykset kestävät pidempään. Hieman tuossa eilen oli oma turhautuminen päällä, kun neljättä päivää sain ajaa keula lommolla, eikä siinä kohtaa asia ollut edennyt mihinkään. Oli tarkoitus lähinnä korostaa kuinka hienosti Lähi-Tapiola hoiti tuon parin vuoden takaisen tilanteen, sillä harvoin missään saa noin hyvää asiakaspalvelukokemusta, ja nyt se tuli kerrottua OP:n kustannuksella.
Nyt homma etenee myös OP:n kanssa ja eiköhän homma saada maaliin.