Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 248
  • 33 934

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuuntelin Yle Areenasta Juice Taivaallinen aulabaari -kuunnelmaa.

Avautui parikin asiaa, joista merkittävin on:
  • Daisarit -biisin sanoituksessa "Daisarit - ne rauhasta muistuttaa". Oli se sanaseppo!
Antakaa minun hetken nauttia tästä oivalluksestani ennen kuin kuin tulette selittämään.
.
.
.
.
.
No niin, nyt voitte selittää kuinka oivalsitte tämän jo imetysikäisenä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kuuntelin Yle Areenasta Juice Taivaallinen aulabaari -kuunnelmaa.

Avautui parikin asiaa, joista merkittävin on:
  • Daisarit -biisin sanoituksessa "Daisarit - ne rauhasta muistuttaa". Oli se sanaseppo!
Antakaa minun hetken nauttia tästä oivalluksestani ennen kuin kuin tulette selittämään.
.
.
.
.
.
No niin, nyt voitte selittää kuinka oivalsitte tämän jo imetysikäisenä.
Kyllä, sana ”rauhasta” on sekä sanan ”rauha” elatiivi että sanan ”rauhanen” partitiivi. Mieletöntä kynäilyä!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alexander Ruuttu on jo 30-vuotias. Juurihan hänet varattiin NHL:ään.. eli vuonna 2011. Aika menee kyllä nopeesti.
Kai sitä pitää itse hyväksyä se ettei Ruutusta tulekaan NHL pelaajaa. Paljon oli odotuksia.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on kovin vanhoja luokkakavereita. Ne täyttää 50 ja heillä on harmaata hiuksissa ja miesoletetuilla parrassa. Jotkut kaljuuntuu.

Mulla on hyvät geenit, ei ole harmaata. En kaljuunnu myöskään.

Mut parta ei vieläkään kasva, sängen saan aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulla on kovin vanhoja luokkakavereita. Ne täyttää 50 ja heillä on harmaata hiuksissa ja miesoletetuilla parrassa. Jotkut kaljuuntuu.

Mulla on hyvät geenit, ei ole harmaata. En kaljuunnu myöskään.

Mut parta ei vieläkään kasva, sängen saan aikaiseksi.
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" vai miten se menikään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Free solo. Voitte käydä netistä tutustumassa tähän raikkaaseen ja perinjuurin "turvalliseen harrastukseen", jossa kiipeillään korkealle ilman mitään suoja-/seiftivarusteita. Maailmanennätys tässä mukavassa harrastuksessa on 914m, ja vertailun vuoksi Stadikan torni 72m ja Näsinneulan näköalamesta ihmettelijöille 120m.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kai Mykkänen on syntynyt vuonna 1979, eli on minua vuoden nuorempi. Ei helvetti sentään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kai Mykkänen on syntynyt vuonna 1979, eli on minua vuoden nuorempi. Ei helvetti sentään.
Politiikka vanhentaa. Mää oon nuori kloppi sen rinnalla, vaikka samaa vuosikertaa en olekaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivällä klo 12 ne testasi tota väestöhälytintä ja taas ulisee. Myrskystäkö varoittaa, hetken jo mietin. Taitaa olla naapurin lehtipuhallin tai joku, heh.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK




Varmasti jo monelle avautunut, mutta...

The Hollies - Bus Stop. Mietin kauan, että mistä tuo intro on tuttu, mutta sehän on PMMP:n Pikkuveli. Nimenomaan siis PMMP:n versio. Alkuperäisessä ei tuota riffiä ole.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja samaa riffiä...

Cliftersin biisi on coverversio kyseisestä Hollies-biisistä, eli on vähän muutakin samaa kuin riffi... Vai vedinkö katse nilkoissa ja täräytin tässä avojään pommiin?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uunoa ympäröi lyksi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Arnold Schwarzeneggerillä on lukihäiriö.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Avautui täällä kuntoutuksessa ollessa että minullakin on oikeus Kela-taksin käyttöön. Meidän omahoitaja siitä osasi täällä kertoa ja kirjoitti minulle myös asiaan kuuluvan paperin jota näyttää jos joku jotain joskus kysyy.

Kela-taksin omavastuuhinta on 25 euroa ja sillä hinnalla pääsee suoraan täältä Peurungalta kotiovelle asti Hämeenlinnaan. Eli huomenna edessä elämäni pisin taksimatka kun hurautan taksilla täältä kuntoutuksesta kotiin. Onhan se sitten helppoa kun ei tarvitse erikseen junamatkoja maksella ja aikatauluja tarkastella. Miellyttävämpää toki varmasti myös taksilla matkustelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös