Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 718 065
  • 33 934

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Ruotsalaiset ovat parempia tuotteistamaan kuin suomalaiset, avautui katsellessani tätä ruotsalaista kopioita ”Tammerkosken sillalla” ohjelmasta.
Mikko on sitä paitsi hauskempi kuin Pernilla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ruotsalaiset ovat parempia tuotteistamaan kuin suomalaiset, avautui katsellessani tätä ruotsalaista kopioita ”Tammerkosken sillalla” ohjelmasta.
Mikko on sitä paitsi hauskempi kuin Pernilla.
Faktat kuntoon: Tammerkosken sillalla oli kopio ruotsalaisesta Allsång på Skansen -ohjelmasta.

Mikon ja Pernillaan paremmuusjärjystykseen hauskuudesta en ota kantaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vaikka olen pitänyt itseäni sangen englannin taitoisena, avautui lopulta, että 'faction' ei ole väärin kirjoitettu 'fraction' vaan kyseessä on kaksi eri sanaa.
Murto-osa jostain kokonaisluvusta on fraction, mutta isommasta joukosta irronnut pienempi ryhmä on faction.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alakerrassani asuva nuori nainen muuttaa pois kundikaverinsa kanssa. Tämä asia avautui minulle äsken, kun kävin viemässä pyykit pesuun. Nainen oli asunut luvallisesti kämpässään, kun taas kundikaveri oli punkannut siellä ainakin yhdeksän kuukauden ajan oletettavasti luvattomasti, joten veikkaan tuon asumisjärjestelyn sekä heidän äänekkään yhteiselonsa vaikuttaneen muuttopäätökseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Savonlinnan itäpuolella oleva kaupunginosa (jossa sijaitsee mm. Prisma) on nimeltään Nojanmaa, ei Nojamaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos tai kun Jatkoajan moderaattorit velä joskus joutuvat lähestymään minua joidenkin kurinpitotoimien muodossa, niin aion kokeilla elinavaltosia, eli syyttää muita:

Osa kirjoituksista selittyy sillä, että omasta elämäntilanteesta johtuen delegoin työtä tiimiläisilleni, jotka muun muassa vastailivat nimissäni eri keskustelupalstoilla varsin epäonnistuneella retoriikalla.

Jos menee läpi ministeriltä, niin pakkohan se on keskustelupalstan käyttäjänkin selitykseksi kelvata.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
K-Supermarket Mustapekassa kalapuikot maksavat vähintään 2,5 euroa ja tuolloin on kyse halvimmista mahdollisista kalapuikoista. 18 kappaleen paketti kalapuikkoja köyhdyttää ihmistä melkein viidellä eurolla. Tämä asia avautui minulle yhtenä päivänä tehdessäni pakollisen kauppareissun kyseiseen paikkaan. Ollapa lottovoittaja, niin voisin siirtyä kaupan päivittäiseksi asiakkaaksi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jos tai kun Jatkoajan moderaattorit velä joskus joutuvat lähestymään minua joidenkin kurinpitotoimien muodossa, niin aion kokeilla elinavaltosia, eli syyttää muita:



Jos menee läpi ministeriltä, niin pakkohan se on keskustelupalstan käyttäjänkin selitykseksi kelvata.
Tätä täytyy käyttää jos tulee tilanne!
Kunhan jotkut käyttäjät eivät käytä sitä :P
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain faijalta muutaman päivän ajaksi lainaksi höyrypuhdistimen ja sitä tänään ensimmäistä kertaa käyttäessäni minulle avautui, miten tehokas laite se onkaan kylpyhuoneen kaakelien ja erityisesti niiden välien puhdistamiseen. Pienistä asioista on ilon hetket tehty.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään olisi ollut Petshop Boysin konsertti Helsingissä. Minä jopa hetken suunnittelin lähteväni sinne. Katselin jo lippuja ja mietin paikkoja. Mutta enpä minä saa aikaiseksi... Olen "kirjolla" (kuten nykyään sanotaan)... Kärsin Ääniyliherkkyydestä sekä ahdistun ihmismassoista joten ajattelin että parempi vain kuunnella kotonaan Petshop Boysia.
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
Jos tai kun Jatkoajan moderaattorit velä joskus joutuvat lähestymään minua joidenkin kurinpitotoimien muodossa, niin aion kokeilla elinavaltosia, eli syyttää muita:

Yksi erittäin hyvä on myös Tytti Yli-Viikarin pesuveden mukana tuomion saaneen VTV:n virasta pidätetyn hallintojohtaja Mikko Koirasen kommentti "tuomio ei vastaa sisäistä tunnettani".
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Luulin pitkään, että rescue-koirat ovat pelastamaan koulutettuja.
Lopulta selvisi, että rescue-koirat itse on pelastettu.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luulin pitkään, että rescue-koirat ovat pelastamaan koulutettuja.
Lopulta selvisi, että rescue-koirat itse on pelastettu.

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jälleen kerran tuli koettua negatiivinen ahaa -elämys, kun yksi Instagramissa seuraamani jonkinlainen julkisuuden henkilö paljasti musamakunsa, joka oli aikamoinen pettymys itselleni. Jotenkin sitä aina toivoo, että olisi jonkinlaisia yhtymäkohtia tuollaisiin henkilöihin, joista voisi joskus vaihtaa sanasen kyseisen henkilön kanssa, mutta jos on paska musamaku tai leffamaku, niin aika hankalaa se on.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jälleen kerran tuli koettua negatiivinen ahaa -elämys, kun yksi Instagramissa seuraamani jonkinlainen julkisuuden henkilö paljasti musamakunsa, joka oli aikamoinen pettymys itselleni. Jotenkin sitä aina toivoo, että olisi jonkinlaisia yhtymäkohtia tuollaisiin henkilöihin, joista voisi joskus vaihtaa sanasen kyseisen henkilön kanssa, mutta jos on paska musamaku tai leffamaku, niin aika hankalaa se on.
Ei kai vaan Padma? En jaksa instaa vilkuilla kuin harvoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös