Kuus päivää sukulaisten mukana hidasti ajatuksia :) ( no joo on ne omat ajatukset muutenkin hitaita...)KIrjoitin väärän puolen, mutta taisit huomata :)
Kuus päivää sukulaisten mukana hidasti ajatuksia :) ( no joo on ne omat ajatukset muutenkin hitaita...)KIrjoitin väärän puolen, mutta taisit huomata :)
Onnea yritykselle... äläkä sitten tuu tänne itkeen maailman kovuutta...Greta Thunbergia sais jo nussia. Luulin 15 vuotiaaksi, mutta onkin jo 20.
Mutta ketä haluaa..?Greta Thunbergia sais jo nussia. Luulin 15 vuotiaaksi, mutta onkin jo 20.
Mä voin käydä tekee testivedot. Kerron sitten, että kannattiko.Mutta ketä haluaa..?
Tässä asiayhteydessä oletettavin vastaus on Greta Thunbergia.Mutta ketä haluaa..?
Minulle avautui, että "urheiluromantiikka" ei ole vielä kuopattu - kaikki on mahdollista.Derek Ryan on pelaaja jota ei voi kun arvostaa. Kaveri pelasi ensin läpi junnusarja WHL:n. Viimeinen kausi yli-ikäisenä. Siitä neljäksi vuodeksi Albertan yliopistoon (Edmontonissa), tämän päälle kolme kautta IceHL:ssä Unkarissa ja Itävallassa, josta huippukauden jälkeen vuodeksi SHL:ään Örebrohon.
Ruotsissa vihdoin sen verran parrasvaloihin, että Carolinassa joku heräsi ja GM Ron Francis antoi yhden vuoden kaksisuuntaisen sopimuksen 28-vuotiaalle. Kolmannella kaudellaan, 31-vuotiaana 15 maalia ja 23 syöttöä. Hienon kauden jälkeen UFA:na Calgaryyn reilu 3 miljoonaan AAV sopimuksella kolmeksi vuodeksi. Calgarysta UFA:na Edmontoniin jossa takana kaksi vuotta ja nyt vielä kaksi edessä. Ryan on 38 kun tämä sopimus päättyy, voi lyödä hokkarit naulaa ja sanoa, että minä en ainakaan luovuttanut.
Olen muistaakseni käynyt kerran Arnoldsissa eli joskus 1990-luvun loppupuolella, kun yksi sellainen avattiin Hyrylään. Donitseja ostin ja olivat helvetin kalliita. Sen jälkeen en ole kokenut tarvetta käydä uudelleen.Tässä kun katselin äsken Snackmasters Suomen päätösjaksoa, missä valmistivat Arnoldsin kinuskidonitsia, niin tajusin että en ole vieläkään käynyt ikinä Arnoldsissa. Jos huomenna kävis siellä bagelilla ja hankkiutuis eroon tästä Arnolds-neitsyydestä.
Joskus olen käynyt lasten kanssa Arnoldsissa, mutta sekin on loppunut kun hinnat on niin jäätävät.Olen muistaakseni käynyt kerran Arnoldsissa eli joskus 1990-luvun loppupuolella, kun yksi sellainen avattiin Hyrylään. Donitseja ostin ja olivat helvetin kalliita. Sen jälkeen en ole kokenut tarvetta käydä uudelleen.
Olisi varmasti, itse osaan pathaiten viihtyä omassa seurassani. Kyllä minä toki porukassakin pärjään, mutta en varmasti ole se suulain kaveri. Ja siitä porukastakin on hyvä saada pieni tauko vaikka käymällä vessassa, vaikkei olisi tarvetta. Mutta saa olla hetken yksin.Minulle on avautunut, että on hyödyllinen ominaisuus osata viihtyä sekä yksin että seurassa.
Ihmisten tarinoita kuullessa ja nähdessä näyttää siltä, että yllättävän monet osaavat vain jompaa kumpaa.
Näitä jaksoja yksin/seurassa voi oman tarpeen mukaan vuorotella, eikä niiden tarvitse olla yhtä pitkiä.Ja siitä porukastakin on hyvä saada pieni tauko vaikka käymällä vessassa, vaikkei olisi tarvetta. Mutta saa olla hetken yksin.
Se on, kuulkaas, vaimon ja maidon lämmittäminen vähän samanlaista...
Pikkuisen kun olet huolimaton, ne molemmat kiehahtaa yli ja kummassakin tapauksessa se tietää meikäläiselle siivoushommia... Hyvä, jos sillä selviää...
Melkoista humble bragia kyllä kun ensin puhuu siitä että on vaimo ja että vielä pääsee lämmitelemäänkin sitä. Ja sen jälkeen tulee vielä hirveät sotkut jotka pitää itse siivota kun vaimo on käsittelyn jälkeen täysin voimaton.Vaimon lämmityshommien jälkeen voi mennä siivoamiseksi, kova squirttaan? ;D
Vaimon lämmityshommien jälkeen voi mennä siivoamiseksi, kova squirttaan? ;D
Kato, kato... poijat puhuu, niinku ois joskus päässeet koittaan...Melkoista humble bragia kyllä kun ensin puhuu siitä että on vaimo ja että vielä pääsee lämmitelemäänkin sitä. Ja sen jälkeen tulee vielä hirveät sotkut jotka pitää itse siivota kun vaimo on käsittelyn jälkeen täysin voimaton.
Huiputin. Kävinkin siellä vasta tänään. Täytyy myöntää että yllätyin, miten iso ja täyttävä se BBQ pork bagel jonka tilasin lopulta oli, mut oli kyl hyvät mätöt! Kesä kun on niin tilasin juomaksi tietysti jääteen.Tässä kun katselin äsken Snackmasters Suomen päätösjaksoa, missä valmistivat Arnoldsin kinuskidonitsia, niin tajusin että en ole vieläkään käynyt ikinä Arnoldsissa. Jos huomenna kävis siellä bagelilla ja hankkiutuis eroon tästä Arnolds-neitsyydestä.
Tykkimäkeen-mainosbiisi on Roxetten Sleeping In My Carin kertsi. Jokohan ruotsalaiset asianajajat ovat heränneet?
Sarjalippu Tykkimäkeen lienee Pärrelle luvattu.Tykkimäkeen-mainosbiisi on Roxetten Sleeping In My Carin kertsi. Jokohan ruotsalaiset asianajajat ovat heränneet?
Oliko Vihreiden nuorten joku edustaja tai laajempi porukka joka kannatti insestin poistamista rikoslaista. Eli jos kaksi serkusta tai sisarukset haluaisivat keskenään paneskella niin se ei olisi enää laitonta. Herätti närää ja keskustelua aikanaan.