Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 708 038
  • 33 914

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että Kontiolan Petri sai... eeeh... harrastukselleen tunnustusta oikein korkealta taholta: Kalen Kannu kevään näkyvimmälle naukkailijalle...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Näin tänään venäjän kilvissä olevan auton helsingissä.

Avautui, että edellisestä kerrasta on jo hyvä tovi aikaa kun oon bongannut pitkäkilpisen liikenteessä
Toki yksikin on liikaa.
Vielä on parannettavaa rajavartiolaitoksella.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Florida Panthersin kotipaidan logossa lukee "Panthers" ja vieraspaidassa "Florida", aina muka kattonu, että "Florida" lukis molemmissa...
 

Liitteet

  • ECA-Uniform-FLA.png
    ECA-Uniform-FLA.png
    7,1 KB · kertaa luettu: 113

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen lukenut Aku Ankkaa siitä saakka, kun opin lukemaan. Nyt vasta selvisi, että tämä Velmu ei ole Viirusilmä vaan Viurusilmä.
Meillähän on kotimaan politiikassa vaikuttanut viimeiset 50 vuotta eräs velmu Väyrysilmä…
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Florida Panthersin kotipaidan logossa lukee "Panthers" ja vieraspaidassa "Florida", aina muka kattonu, että "Florida" lukis molemmissa...

En ole NHL-lätkässä niinkään kiinnittänyt huomiota, mutta baseball-scenessä on ihan yleistä, että kotijoukkueen paidassa on joukkuen lempinimi, vieraspaidassa taas kotikaupunki/osavaltio (kumpi nyt seuran kotipaikaksi onkaan merkitty). Samoin se, että kotijoukkue pelaa pääasiassa vaaleassa asussa, kun taas vierasjoukkueella on tummempi peliasu.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
En ole NHL-lätkässä niinkään kiinnittänyt huomiota, mutta baseball-scenessä on ihan yleistä, että kotijoukkueen paidassa on joukkuen lempinimi, vieraspaidassa taas kotikaupunki/osavaltio (kumpi nyt seuran kotipaikaksi onkaan merkitty). Samoin se, että kotijoukkue pelaa pääasiassa vaaleassa asussa, kun taas vierasjoukkueella on tummempi peliasu.
Jep, nyt kun tähän kiinnitti huomiota, niin ainakin Yankees:illa on näin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival

axe

Jäsen
Kyä toi Chat GPT, tai mikä tekoäly onkaan, oppii. Viime viikolla kun Lauri Tähkä erinäisistä syistä sai julkisuutta, niin tuli mieleen etten tiedä yhdenkään hänen laulunsa nimeä. Sattui olemaan tuo Chat auki, kysyin sieltä ja sain vastauksen viidestä kappaleesta, joista viimeisin herätti epäilyksiä. Se väitti, että "Tähkän kappale "Maija, Villegalle vai Jere" (2017) oli suosittu single, joka kertoo kolmiodraamasta ja herätti paljon keskustelua." Oli pakko googlettaa ja vahvistaa epäilykset, että ei sen nimistä hittiä ole ollut.

Nyt kun viikonlopun jäljiltä edelleen oli sivu auki, niin kokeilin uudelleen ja nyt tuollaista kolmiodraamaa ei enää tarjottu. Nyt tuli viisi laulua selityksineen, joiden oikeellisuudesta en vieläkään ole täysin varma mutta pystyn uskomaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Se on, kuulkaas, vaimon ja maidon lämmittäminen vähän samanlaista...
Pikkuisen kun olet huolimaton, ne molemmat kiehahtaa yli ja kummassakin tapauksessa se tietää meikäläiselle siivoushommia... Hyvä, jos sillä selviää...
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Derek Ryan on pelaaja jota ei voi kun arvostaa. Kaveri pelasi ensin läpi junnusarja WHL:n. Viimeinen kausi yli-ikäisenä. Siitä neljäksi vuodeksi Albertan yliopistoon (Edmontonissa), tämän päälle kolme kautta IceHL:ssä Unkarissa ja Itävallassa, josta huippukauden jälkeen vuodeksi SHL:ään Örebrohon.

Ruotsissa vihdoin sen verran parrasvaloihin, että Carolinassa joku heräsi ja GM Ron Francis antoi yhden vuoden kaksisuuntaisen sopimuksen 28-vuotiaalle. Kolmannella kaudellaan, 31-vuotiaana 15 maalia ja 23 syöttöä. Hienon kauden jälkeen UFA:na Calgaryyn reilu 3 miljoonaan AAV sopimuksella kolmeksi vuodeksi. Calgarysta UFA:na Edmontoniin jossa takana kaksi vuotta ja nyt vielä kaksi edessä. Ryan on 38 kun tämä sopimus päättyy, voi lyödä hokkarit naulaa ja sanoa, että minä en ainakaan luovuttanut.
Minulle avautui, että "urheiluromantiikka" ei ole vielä kuopattu - kaikki on mahdollista.
Kiitos @ipaz tästä tarinasta.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tässä kun katselin äsken Snackmasters Suomen päätösjaksoa, missä valmistivat Arnoldsin kinuskidonitsia, niin tajusin että en ole vieläkään käynyt ikinä Arnoldsissa. Jos huomenna kävis siellä bagelilla ja hankkiutuis eroon tästä Arnolds-neitsyydestä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tässä kun katselin äsken Snackmasters Suomen päätösjaksoa, missä valmistivat Arnoldsin kinuskidonitsia, niin tajusin että en ole vieläkään käynyt ikinä Arnoldsissa. Jos huomenna kävis siellä bagelilla ja hankkiutuis eroon tästä Arnolds-neitsyydestä.
Olen muistaakseni käynyt kerran Arnoldsissa eli joskus 1990-luvun loppupuolella, kun yksi sellainen avattiin Hyrylään. Donitseja ostin ja olivat helvetin kalliita. Sen jälkeen en ole kokenut tarvetta käydä uudelleen.
 

Glove

Jäsen
Olen muistaakseni käynyt kerran Arnoldsissa eli joskus 1990-luvun loppupuolella, kun yksi sellainen avattiin Hyrylään. Donitseja ostin ja olivat helvetin kalliita. Sen jälkeen en ole kokenut tarvetta käydä uudelleen.
Joskus olen käynyt lasten kanssa Arnoldsissa, mutta sekin on loppunut kun hinnat on niin jäätävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös