Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 455
  • 34 590

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tällä jo lähes legendaarisella "Pitaa pahaa Han" läpällä ei näytä olevan minkäänlaista parasta ennen päiväystä ainakaan täällä palstalla. Piti ihan tarkistaa, että koska tuo twiitti on täräytetty eetteriin, ja tämä oli siis Maaliskuussa vuonna 2015. Eli loppukuusta tulee kahdeksan vuotta siitä kun tuo läppä on syntynyt. Ja still going strong!

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Sanna voittais vaalit. Ja jatkaisi pääministerinä... Sit jos vielä itse olisi siinä hallituksessa. Niin voisi sanoa että pääsin Marinin kakkoseen...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos Sanna voittais vaalit. Ja jatkaisi pääministerinä... Sit jos vielä itse olisi siinä hallituksessa. Niin voisi sanoa että pääsin Marinin kakkoseen...

Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. En nyt kirjoita tarkemmin, kun modet sanoivat, että seuraavasta tulee kuukausi.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Melkein kaikilla TV:n ajankohtaisohjelmien toimittajilla ja heidän vieraillaan on hiuksissaan hurja määrä lakkaa tai geeliä. Eivät juuri heilahtele (muka huolettomasti sekaiset) hiukset, kun päät heiluvat.
Niin Suomessa kuin kaikkialla muuallakin.
Hiuskiinnevalmistajat kiittävät.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännykkä hajosi. Vissiin kahdeksan päivää meni ennen kuin keksin tai jaksoin pistää sen lataukseen. Mut ei sitä nettiä silleen hirveästi tarvitse. Mietin vaan että oonkohan voittanut jostain jotain tai että onko joku pistänyt mesessä viestiä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. En nyt kirjoita tarkemmin, kun modet sanoivat, että seuraavasta tulee kuukausi.
Toisaalta Jäätteenmäen Anneliin pääsi tutustumaan useampikin ministeri.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt avautui puolen suomen joukkueen kannattaminen...

Oululaisyleisölle riitti, KooKoon 5-0-maalille taputetaan raivoissaan​

(lähde)

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pyytämättä ja yllättäen.
Kiitos. Saatana, ehkä paras läppäni ikinä ja hihittelin sille itse eilen varmaan vartin, eikä edes yhtä tykkäystä.
Marinin kakkonen, Jäätteenmäen anneli, onhan tämä hauskaa huumoria häh?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se auta enää!

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Liperi ole Pohojamaalla.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotkut ihan oikeasti lähettää niitä pippelikuviaan, ihan viestinä mun hlökohtaiseen numeroon. Ja tässä tapauksessa voi sanoa pippeli, kun eikös se ole vähän kuin m*****u, mutta pienempi? Deittisovelluksissa on tullut pyytämättä, mut ei nyt näin…

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Eilen avautui että työkaveri on haluatko miljoonääriksi ohjelmassa (kun oli IL:ssa juttua) ja kahvipöydässäkin siitä puhuttiin. Tänään avautui (koska unohdin eilen katsoa) että oli näköjään ihan ensimmäinen kilpailija ja kuittasi siitä kotiin ihan kivan kymppitonnin (miinus verot).

Glove

Jäsen
Jotkut ihan oikeasti lähettää niitä pippelikuviaan, ihan viestinä mun hlökohtaiseen numeroon. Ja tässä tapauksessa voi sanoa pippeli, kun eikös se ole vähän kuin m*****u, mutta pienempi? Deittisovelluksissa on tullut pyytämättä, mut ei nyt näin…
Niin se varmaan on, mutta en tiedä onko kukaan listannut näitä miehen sukupuolielimiä kuvaavia sanoja suuruusjärjestykseen?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin se varmaan on, mutta en tiedä onko kukaan listannut näitä miehen sukupuolielimiä kuvaavia sanoja suuruusjärjestykseen?
Oli siitä joku listaus. Mutta kuten nuo lähetetyt kuvat, ei kiinnosta.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui, että kirjailija ja näyttelijäohjaaja Juha Hurme on ehdolla eduskuntavaaleissa Helsingin vaalipiirissä Suomen ruotsalaisen kansanpuolueen ehdokkaana.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy