Hän oli vain edellä aikaansa. Nykyään kaikki kirjoittaa huonoa dialogia.Hemingway oli kauniisti sanottuna heikohko dialogien kirjoittamisessa. Tämä asia on avautunut minulle lukiessani Jäähyväiset aseille -romaania.
Hän oli vain edellä aikaansa. Nykyään kaikki kirjoittaa huonoa dialogia.Hemingway oli kauniisti sanottuna heikohko dialogien kirjoittamisessa. Tämä asia on avautunut minulle lukiessani Jäähyväiset aseille -romaania.
Oscareista pätkän nähtyäni tänne metsänlaitaan valkeni vasta nyt, että Everything Everywhere All at Once:ssa näytteli sama tyyppi, joka oli pikkupoikana elokuvassa Indiana Jones ja tuomion temppeli.
Jos Sanna voittais vaalit. Ja jatkaisi pääministerinä... Sit jos vielä itse olisi siinä hallituksessa. Niin voisi sanoa että pääsin Marinin kakkoseen...
Aamulehti otsikoi aikoinaan, että: "Vanhasen kakkoseen tulossa kokoomus, vihreät ja rkp".Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. En nyt kirjoita tarkemmin, kun modet sanoivat, että seuraavasta tulee kuukausi.
Olavi Uusivirta?Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. ...
Toisaalta Jäätteenmäen Anneliin pääsi tutustumaan useampikin ministeri.Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. En nyt kirjoita tarkemmin, kun modet sanoivat, että seuraavasta tulee kuukausi.
(lähde)Oululaisyleisölle riitti, KooKoon 5-0-maalille taputetaan raivoissaan
Pyytämättä ja yllättäen.Toisaalta Jäätteenmäen Anneliin pääsi tutustumaan useampikin ministeri.
Kiitos. Saatana, ehkä paras läppäni ikinä ja hihittelin sille itse eilen varmaan vartin, eikä edes yhtä tykkäystä.Pyytämättä ja yllättäen.
Kiitos. Saatana, ehkä paras läppäni ikinä ja hihittelin sille itse eilen varmaan vartin, eikä edes yhtä tykkäystä.
Marinin kakkonen, Jäätteenmäen anneli, onhan tämä hauskaa huumoria häh?
Niin se varmaan on, mutta en tiedä onko kukaan listannut näitä miehen sukupuolielimiä kuvaavia sanoja suuruusjärjestykseen?Jotkut ihan oikeasti lähettää niitä pippelikuviaan, ihan viestinä mun hlökohtaiseen numeroon. Ja tässä tapauksessa voi sanoa pippeli, kun eikös se ole vähän kuin m*****u, mutta pienempi? Deittisovelluksissa on tullut pyytämättä, mut ei nyt näin…
Oli siitä joku listaus. Mutta kuten nuo lähetetyt kuvat, ei kiinnosta.Niin se varmaan on, mutta en tiedä onko kukaan listannut näitä miehen sukupuolielimiä kuvaavia sanoja suuruusjärjestykseen?
Eipä löytynyt googlaamalla. Kuvat ei tosiaankaan kiinnosta minuakaan, mutta eipä niitä ole kukaan koskaan lähettänytkään.Oli siitä joku listaus. Mutta kuten nuo lähetetyt kuvat, ei kiinnosta.
Minulle taas avautui, etten ole ikinä kuullutkaan tämän hetken suosituimmasta artistista, The Weekend:sta - eikö The Rolling Stones olekaan enää mitään... HÄH???..että tämän hetken suosituimman artistin oikea nimi on Makkonen.
Artisti The Weeknd rikkoi Guinnessin maailmanennätyksen
Minulle taas avautui, etten ole ikinä kuullutkaan tämän hetken suosituimmasta artistista, The Weekend:sta - eikö The Rolling Stones olekaan enää mitään... HÄH???