Tästä voin päätellä, että minä olen yhtä pitkä kuin Lola.Mark Wahlberg on sentin verran lyhyempi kuin Lola Odusoga eli Marky Mark on 173-senttinen.
Tästä voin päätellä, että minä olen yhtä pitkä kuin Lola.Mark Wahlberg on sentin verran lyhyempi kuin Lola Odusoga eli Marky Mark on 173-senttinen.
Mulle avautui, että jossakin varaston laatikoista on legendaarinen lehti. Nimittäin, Playboyn joulukuun läpyskä, jossa silloinen Kata Kärkkäinen posetti.
Ei löydy tuo.Löytyykö Lindan numero?
Juu avautuu. Lehteä pidin, kuin kukkaa kämmenellä. Muistaakseni. Olen tuon joskus ysärillä ehkä avanut viimeksi.Avautuuko kummankaan lehdestä nuo sivut enää?
Mulla on Lindan pleikkari visusti tallessa. Vieläkin harmittaa että Kata-numero jäi hankkimatta.Löytyykö Lindan numero?
Oon kateellinen.Mulla on Lindan pleikkari visusti tallessa. Vieläkin harmittaa että Kata-numero jäi hankkimatta.
En usko että tuon kanavan soittolistalla on edes tuota 51 eri biisiä. Olen joutunut kuuntelemaan kanavaa autossa riittävästi muodostaakseni tämän näkemyksen.TOP 51-radiokanavan soittolista taitaa nimensä mukaisesti kuulua 51 eri biisiä.
Tänään duunissa ollut aamusta asti ja tietyt biisit on kuullut jo kolme kertaa.
Onko suurnopeusjuna sitten steroidrail?Jos on näitä monoraileja niin VR on stereorail!!
Kysy pakkikselta!!Onko suurnopeusjuna sitten steroidrail?
En ole koskaan törmännytkään tähän taajuuteen. Mutta onko tuo kanavan nimi siis vanupuikkomainos vai mistä moinen?TOP 51-radiokanavan soittolista taitaa nimensä mukaisesti kuulua 51 eri biisiä.
Tänään duunissa ollut aamusta asti ja tietyt biisit on kuullut jo kolme kertaa.
And that concludes our intensive three-week courseMono = One
Rail = Rail
Suosikkibussikuskini (noin 30-vuotias virolainen blondi) asuu faijani naapurissa. Tämä asia avautui minulle äsken, kun käväisin pikaisella visiitillä faijani luona.