Jaa, se menee noin päin. Olin antanut itseni ymmärtää, että milleniaaleja ovat kaikki vuoden 1980 jälkeen syntyneet.Milleniaalit ovat syntyneet vuosien 1980-1995 välillä. Sitä nuorempaa porukkaa kutsutaan Z-sukupolveksi.
Jaa, se menee noin päin. Olin antanut itseni ymmärtää, että milleniaaleja ovat kaikki vuoden 1980 jälkeen syntyneet.Milleniaalit ovat syntyneet vuosien 1980-1995 välillä. Sitä nuorempaa porukkaa kutsutaan Z-sukupolveksi.
Päätin sivistää itseäni ja kurkkasin youtubesta, millaista lavashowta Portion Boys tarjosi Emma Gaalassa vähän aikaa sitten. Neljässä sekunnissa minulle avautui, että aika karmeasta showsta on kyse ja kun musiikkikin on mitä on, niin heidän levynsä jäävät minulta hankkimatta. Tuollaisestako "musiikista" milleniaalit tykkäävät?
Jos ne ylipäätään lukis mitään kuten vaikka viestisi, niin ne ihmettelisi mitä tarkoitat levyn hankkimatta jättämiselläPäätin sivistää itseäni ja kurkkasin youtubesta, millaista lavashowta Portion Boys tarjosi Emma Gaalassa vähän aikaa sitten. Neljässä sekunnissa minulle avautui, että aika karmeasta showsta on kyse ja kun musiikkikin on mitä on, niin heidän levynsä jäävät minulta hankkimatta. Tuollaisestako "musiikista" Z-sukupolvi tykkää?
Avautui, että Kotkan Titaanit pelaa kotipelinsä Vaasan koulunäkki -areenalla.
Miettikää nyt, jos liigassakin joku joukkue pelaisi toisen kaupungin nimeä kantavalla areenalla.
Yksi minun nuoruuteni ehdottomia suosikkeja - tuli ostettua muutama bändin LP siinä 70-luvun vaihteessa, joita kuuntelin aika taajaan vuosikausia.Viimeisen puolentoista tunnin aikana minulle on avautunut, että Moody Blues soittaa todella kaunista musiikkia. Voi olla, että olen kuullut ainakin osan heidän biiseistään jo lapsuudessani, sillä faijani tykkäsi soittaa 1960- ja 1970-lukujen musiikkia vähintään pari tuntia illassa noihin aikoihin.
Suomen Punaisen Ristin johtajien palkat vaihtelee 100:n ja 200. tuhannen välillä vuodessa. Kun moraali on tapissa, siitä hyötyy lompakkokin.Feissari Greenpeacelle (kevätkausi)
Feissariksi GreenpeacelleIhmisten joukossa työskentelevät feissarimme ovat järjestömme kivijalka. Feissaus mahdollistaa kaiken sen, mitä Greenpeace tekeetyopaikat.oikotie.fi
Avaitui että Greenpeacen feissareille maksetaan jotain palkkaakin. Jotenkin olen aina kuvitellut nämä puhtaaati vapaaehtoispohjalta toimiviksi hörhöiksi.
Rouva on ollut sitten hidas oppija, ensimmäisestä kuulennosta kun on vajaat 54 vuotta.Jos Buzzilla tulee riitaa uuden rouvan kanssa niin aina voi sanoa sitten, että "minä oli jo käynyt kuulennolla kun sinä opettelit vasta kävelemään"
Tikkurilassa mäjähdetty parvekkeelta tonttiin. Ei tietoa onko joku ollut eri mieltä putlerin kanssa vai ihan vaan kotimaista osaamista.
Mitään järkeähän tuossa milleniaali-termissä ei ole. Mutta sanotaanhan nykylapsiakin diginatiiveiksi vaikkeivat saisi varmasti auki edes rar-tiedostoa.Milleniaalit ovat syntyneet vuosien 1980-1995 välillä. Sitä nuorempaa porukkaa kutsutaan Z-sukupolveksi.
Mitään järkeähän tuossa milleniaali-termissä ei ole. Mutta sanotaanhan nykylapsiakin diginatiiveiksi vaikkeivat saisi varmasti auki edes rar-tiedostoa.
Minulta löytyy myös! Samassa lehdessä myös Gene Simmonsin haastattelu.Mulle avautui, että jossakin varaston laatikoista on legendaarinen lehti. Nimittäin, Playboyn joulukuun läpyskä, jossa silloinen Kata Kärkkäinen posetti.
Hyviä artikkeleita kuulemma!Minulta löytyy myös! Samassa lehdessä myös Gene Simmonsin haastattelu.
Mulle avautui, että jossakin varaston laatikoista on legendaarinen lehti. Nimittäin, Playboyn joulukuun läpyskä, jossa silloinen Kata Kärkkäinen posetti.
Avautuuko kummankaan lehdestä nuo sivut enää?Minulta löytyy myös! Samassa lehdessä myös Gene Simmonsin haastattelu.
Ei ainakaan Genen aukeama.Avautuuko kummankaan lehdestä nuo sivut enää?