Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 711 931
  • 33 924

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kenraalimajuri, Ukrainan sodan asiantuntija, Pekka Toveri on syntyjään Kankaanpäästä. Lisäksi painonnostajat "Kulta-Kalle" Kaarlo & Kauko Kangasniemi ovat hänen enoja.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Alkoholi ei välttämättä sovi kaikille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Entinen luokkatoverini jaksaa edelleen hakea korkeimpiin virkatehtäviin, mitä tästä maasta löytyy. Tämä asia avautui, kun kävin katsomassa Ilta-Sanomien uutisia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautui omien vanhempien sekopäisyys.

Isäni on tyhmä kuin saapas. Kirjaimellisesti ei osaisi vastata paljon on 10 prosenttia sadasta. Ei siinä mitään. Sama se minulle jos on tyhmä. Omasta mielestään on kuitenkin viisas ja on koko ajan äänessä. Noh tämä vaan taustaksi.

Pari vuotta sitten taloni pihalta terassilta hän huuteli 30-50 metrin päässä kulkeville koiran ulkoiluttajille. Ei siis mitään töykeyksiä vaan muuten vaan. Mielestäni tämä ei ollut OK, vaan totesin ettei ole mitään asiaa minun pihaltani huudella yhtään kenellekään. Tämä on minun kotini. Suuttui ja riideltiin tottakai. Noh en sitten jaksanut enää riidellä ja tämä unohtui.

Pari kuukautta sitten hän teki lapselleni pelottavia ääniä, jotka pari viikkoa aikaisemmin saivat pienen lapseni itkemään. Pyysin asiallisesti ettei tee niitä nyt eikä seuraavana päivänä kun synttärijuhlissa on muita pieniä lapsia, jotka pelästyvät. Vastaus huutamalla: ”OPETTAKAA LAPSENNE SIETÄMÄÄN MÖREITÄ ÄÄNIÄ!”.

Sitten muutaman minuutin päästä alkoi puhumaan lapselleni kuinka lapsellani on iso maha. Ei siinä mitään, kohtuullisen harmitonta kun ei 2-3 vuotias ymmärrä kaikkea, mutta ei noin kuitenkaan lapsillekaan saa sanoa. Asiallisesti yritin puuttua, että voisiko hän jatkossa olla sanomatta noin: ”VOI HERRANLETTAS. Minä sanon mitä haluan! Kävi huonosti pari vuotta sittenkin kun yrititte rajoittaa minun sanomisiani!!”

Siinä vaiheessa itselläni paloi käpy. Hermostuin. Kutsuin häntä mm. mulkuksi ja lähdin lapseni kanssa pois. Ei paras hetkeni, mutta ei sitä vaan pystynyt enää olemaan rauhallinen kun omaan lapseen liittyvää pientä pyyntöä ei voi noudattaa.

Olen yrittänyt korjata välejä ja pyytänyt, että jatkossa minun lapseeni liittyviä toiveita kunnioitettaisiin eikä pihaltani huudeltaisi kellekään. Nyt olen kuitenkin kuulemma pahis, ja minulla ei ole mitään välejä isääni ja äitiinikin vaan ohuet. Äitini tottelee isääni kaikessa. Perinteinen parisuhde.

Noh tällä mennään. Aika raskasta. Onneksi on omakin perhe. Vaikea silti käsittää miten joku voi katkaista välit omaan ainoaan lapseen ja lapsenlapseen mieluummin, kuin kunnioittaisi yhtä pientä lapseeni liittyvää pyyntöä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noh tällä mennään. Aika raskasta. Onneksi on omakin perhe. Vaikea silti käsittää miten joku voi katkaista välit omaan ainoaan lapseen ja lapsenlapseen mieluummin, kuin kunnioittaisi yhtä pientä lapseeni liittyvää pyyntöä.

Kusipää on kusipää vaikka olisi sukua. Tämän on itsekin pitkän kaavan kautta oppinut ja toista puolta suvusta en tapaa tai pidä yhteyttä ollenkaan. Läheisensä voi onneksi valita itse.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Oscareista pätkän nähtyäni tänne metsänlaitaan valkeni vasta nyt, että Everything Everywhere All at Once:ssa näytteli sama tyyppi, joka oli pikkupoikana elokuvassa Indiana Jones ja tuomion temppeli.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tällä jo lähes legendaarisella "Pitaa pahaa Han" läpällä ei näytä olevan minkäänlaista parasta ennen päiväystä ainakaan täällä palstalla. Piti ihan tarkistaa, että koska tuo twiitti on täräytetty eetteriin, ja tämä oli siis Maaliskuussa vuonna 2015. Eli loppukuusta tulee kahdeksan vuotta siitä kun tuo läppä on syntynyt. Ja still going strong!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Sanna voittais vaalit. Ja jatkaisi pääministerinä... Sit jos vielä itse olisi siinä hallituksessa. Niin voisi sanoa että pääsin Marinin kakkoseen...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos Sanna voittais vaalit. Ja jatkaisi pääministerinä... Sit jos vielä itse olisi siinä hallituksessa. Niin voisi sanoa että pääsin Marinin kakkoseen...

Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. En nyt kirjoita tarkemmin, kun modet sanoivat, että seuraavasta tulee kuukausi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Melkein kaikilla TV:n ajankohtaisohjelmien toimittajilla ja heidän vieraillaan on hiuksissaan hurja määrä lakkaa tai geeliä. Eivät juuri heilahtele (muka huolettomasti sekaiset) hiukset, kun päät heiluvat.
Niin Suomessa kuin kaikkialla muuallakin.
Hiuskiinnevalmistajat kiittävät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännykkä hajosi. Vissiin kahdeksan päivää meni ennen kuin keksin tai jaksoin pistää sen lataukseen. Mut ei sitä nettiä silleen hirveästi tarvitse. Mietin vaan että oonkohan voittanut jostain jotain tai että onko joku pistänyt mesessä viestiä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kukaan ei olekaan vielä Suomessa päässyt naispääministerin kakkoseen. En nyt kirjoita tarkemmin, kun modet sanoivat, että seuraavasta tulee kuukausi.
Toisaalta Jäätteenmäen Anneliin pääsi tutustumaan useampikin ministeri.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt avautui puolen suomen joukkueen kannattaminen...

Oululaisyleisölle riitti, KooKoon 5-0-maalille taputetaan raivoissaan​

(lähde)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pyytämättä ja yllättäen.
Kiitos. Saatana, ehkä paras läppäni ikinä ja hihittelin sille itse eilen varmaan vartin, eikä edes yhtä tykkäystä.
Marinin kakkonen, Jäätteenmäen anneli, onhan tämä hauskaa huumoria häh?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös