Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 737 502
  • 33 995

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joskus vuosituhannen alussa useammankin hitin (joista en kyllä nyt muista yhtäkään) tehnyt ranskalainen dj ei olekaan nimeltään Bob Sinclair vaan Bon Sinclar.
 

Glove

Jäsen
Jatkoajassa on tällä hetkellä kävijöitä kutakuinkin yhtäpaljon kuin futisforumilla, vaikka jääkiekko on pienempi laji kuin jalkapallo.

HYVÄ ME!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Spike Leen ohjaamassa Malcolm X:ssä Denzel Washington esittää nimenomaista henkilöä, kun taas Malcolmin äitiä esittää Lonetta McKee. Äsken avautui, että Washington on vain muutaman kuukauden nuorempi kuin "äitinsä" (McKee on syntynyt heinäkuussa -54 ja Washington joulukuussa samaisena vuonna).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isännöitsijä valitteli etten kierrätä ja ärähti oikein. Kuulemma "pistokokeen" oli tehnyt. Mistä se edes tiesi että se on mun roskapussi kun ei ole mitään kirjeitä tms. Tai ehkä noi mummotalon asukkaat tuntee sen verran hyvin toisensa. Kuulemma laitontakin olla kierrättämättä. No mitä toi sit on tutkia toisten spermapapereita. Kyllä mulla aina paperi ja pahvi on mennyt erikseen. Biojätettäkään ei hirveästi tule.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Isännöitsijä valitteli etten kierrätä ja ärähti oikein. Kuulemma "pistokokeen" oli tehnyt. Mistä se edes tiesi että se on mun roskapussi kun ei ole mitään kirjeitä tms. Tai ehkä noi mummotalon asukkaat tuntee sen verran hyvin toisensa. Kuulemma laitontakin olla kierrättämättä. No mitä toi sit on tutkia toisten spermapapereita. Kyllä mulla aina paperi ja pahvi on mennyt erikseen. Biojätettäkään ei hirveästi tule.

Tää voi pettter tulla sulle ja muillekin shokkina, mutta Vasemmistoliiton Anna Kontula ei hae lavatansseissa tanssimaan miehiä, joilla on puvuntakki. Näin tiesi kertoa Iltalehden juhannusliite.
Eli jos ootte tansseihin menossa ja halajatte Annan syliin, niin ei puvuntakkia päälle sit.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mamban Vielä on kesää jäljellä on oikeesti ihan hyvä biisi.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Joskus vuosituhannen alussa useammankin hitin (joista en kyllä nyt muista yhtäkään) tehnyt ranskalainen dj ei olekaan nimeltään Bob Sinclair vaan Bon Sinclar.
Mitä hassuttelua tämä on?
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avautuipa, että Hamilton Bulldogs onkin nykyisellään OHL:n juniorijoukkue, eikä bussiliiga AHL:n jengejä. Muutama vuosi on tästäkin muutoksesta näköjään mennyt, eikä mitään havaintoa. Sen verran muistin, että Canadiensin farmijengi vaihtui jossain vaiheessa Bulldogsista Ice Capsiin.

Kiitokset nimimerkille @Pedretti , jonka Starsin kausiketjuun lähettämänsä viestin myötä tämä asia alkoi avautua.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä hassuttelua tämä on?

Tästä avautui, että aiemmassa viestissäni oli kirjoitusvirhe. Piti lukea "ranskalainen dj ei olekaan nimeltään Bob Sinclair vaan Bob Sinclar." Olen siis luullut ja kuullut, että sukunimessä olisi i-kirjain, mutta ei olekaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huh, kyllä nyt helpotti. Kaikki nämä vuodet olen pohtimalla pohtinut Maria Veitolan seksuaalista suuntautumista, kunnes hän nyt vihdoin IS:ssa avaa tuota suurta mysteeriä.
 

Glove

Jäsen
Lonkerotölkistä kuuluu mukavaa kuplien poksahtelua kun oikein tarkkaan kuuntelee. Täällä on vissiin liian hiljaista kun kiinnitin asiaan huomiota.
 
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Luin Jatkoajassa Oinosen uusimman kirjoituksen Jori Lehterän mielenterveysongelmista ja niiden esille tuomisen hyödyistä. Oinosen tekstistä bongasin termin huijarisyndrooma, johon en aiemmin ole törmännyt. Samalla tajusin kärsineeni tuosta syndroomasta jo vuosia sitten, jopa siinä määrin, että vaihdoin duunia. Vittumainen vaiva. Ulkopuolinen palaute on tekemisestä on positiivista, eikä oikein mikään viittaa siihen, että töistä ei menestyksekkäästi suoriudu....paitsi oman pään sisäiset ajatukset.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Luin Jatkoajassa Oinosen uusimman kirjoituksen Jori Lehterän mielenterveysongelmista ja niiden esille tuomisen hyödyistä. Oinosen tekstistä bongasin termin huijarisyndrooma, johon en aiemmin ole törmännyt. Samalla tajusin kärsineeni tuosta syndroomasta jo vuosia sitten, jopa siinä määrin, että vaihdoin duunia. Vittumainen vaiva. Ulkopuolinen palaute on tekemisestä on positiivista, eikä oikein mikään viittaa siihen, että töistä ei menestyksekkäästi suoriudu....paitsi oman pään sisäiset ajatukset.
Tuttua minullekin - valitettavasti...
Useasti, esim. kahvilla työkavereiden kanssa, huomasin ajattelevani, etteivät nuo varmasti haluaisi istua kanssani tässä, jos tietäisivät, kuinka surkea olen työssäni ja muutenkin...
Kuitenkin, tein työni moitteetta, usein kiitosten kera, muttei se minua tyydyttänyt.
 
K

Kiekkokatsoja

Tunninhan Sildenafiilin on hyvä vaikuttaakin ennen tumppausta.
Voihan lääkkeen purra muruiksi, ennen nielaisua. Tehoaa nopeanpaa.
Enhän minä tiedä.. lääkäri vaan sanoi, kun yhden pienen leikkauksen teki, ja buranaa tarjosi.

Avautui, että kerkeää tulla krapula, ennenkuin korjaus sarjaa aloitan. Prkl, ku pitäisi iltapäivällä ajaa autoakin. Muutoin olisi korjaussarja jo alkanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös