Pokka pitää (Keeping Up Appearances) sarjan Emmet ja Elizabeth eivät olekaan aviopari vaan sisaruksia. Täytyy sanoa etten paljon ole sarjaa katsonut koska en pidä siitä. Satunnaisesti aikoinaan kun äiti tykkäsi sitä katsoa.
Moccamasterissa vain se ongelma (ainakin joissain 10v vanhoissa malleissa oli) että se kannu pitää olla tasan oikealla paikalla. Kun sen asetti vähän huolimattomasti niin oli kahvit pitkin toimiston lattiaa. En ollut edes ainoa työpaikalla joka tuon huomasi jossain vaiheessa.Moccamasterin suodattimen tippalukko toimii ja suodattimeen mahtuu ainakin puoli litraa vettä ja neljän kupin purut. Kaveri kertoi, itsehän en ole niin tampio, että käynnistäisin keittimen ilman kannua.
Eteenpäin on menty. Viimeksi kun tein, siis kaveri teki noin, oli käytössä keitin, jossa tippalukko oli rikki.
Tuossa en ole huomannut samaa ongelmaa, taisin noin hankkia noin kaksi vuotta sitten, kun em. tippalukoton romu sanoi sopimuksensa lopullisesti irti.Moccamasterissa vain se ongelma (ainakin joissain 10v vanhoissa malleissa oli) että se kannu pitää olla tasan oikealla paikalla. Kun sen asetti vähän huolimattomasti niin oli kahvit pitkin toimiston lattiaa. En ollut edes ainoa työpaikalla joka tuon huomasi jossain vaiheessa.
Kuvaa katsoessa tuli autenttinen WTF-fiilis.Avautui, että Helsingin yliopistolla eläinoikeutta opettava/tutkiva Tero Kivinen on vienyt tatuointi-innostuksensa hieman "pidemmälle" parin viime vuoden aikana.
Kuvaa katsoessa tuli autenttinen WTF-fiilis.
Tää Helsinki-Vantaan uusi turvatarkastus on sairaan nopea ja sujuva kokemus. Läppäreitä tai nesteitä ei tarvi ottaa kassista
Uudet koneet uudessa terminaalissa. Ja lisää tilaa, niin siksikin sujuvampaa.Mitä siellä on muuttunut tai muutettu, jotta homma toimii nykyään noin? Uudet laitteet? Vaiko vain tajuttu, että sen voi tehdä noinkin?
Minä luulin, että nuo on pelkästään niitä japanialaisten juttuja.Suomessa on yhdistys nimeltä Suomen Lonkeroliitto. Taidankin liittyä heti huomenna.
Luulis että tursas olis näistä hommista kärryillä.Minä luulin, että nuo on pelkästään niitä japanialaisten juttuja.
Isännöitsijä valitteli etten kierrätä ja ärähti oikein. Kuulemma "pistokokeen" oli tehnyt. Mistä se edes tiesi että se on mun roskapussi kun ei ole mitään kirjeitä tms. Tai ehkä noi mummotalon asukkaat tuntee sen verran hyvin toisensa. Kuulemma laitontakin olla kierrättämättä. No mitä toi sit on tutkia toisten spermapapereita. Kyllä mulla aina paperi ja pahvi on mennyt erikseen. Biojätettäkään ei hirveästi tule.