Sama täällä. Sanomatta jäi silloin aikoinaan. Se jäi kaivelemaan. Jollain tavalla se kaivelee edelleen.Se tunne kun et pysty sanomaan isällesi että rakastat häntä vaan mongerrat sekavan puheenvuoron niin että nolottaa.
Ja loppusuoraa elävä vanha Merikarhu katsoo hetken silmiin vakavana ja toteaa "minä tiedän".
Ei ihan putkeen mennyt, mutta meni sitten kuitenkin. Hyvin huomaa minkä aikakauden lapsi sitä on ollut.
Sinä sait sentään jotain edes sinnepäin sanottua. Ole onnellinen siitä.
Avautunut jo ehkäpä aiemminkin, mutta kyllähän veli @ZayWest tekee aivan helvetin tärkeetä ja arvostettavaa työtä.
Tuohon ei moni tosin pysty saati kykene.
Iso arvostus ja lippalakki päästä.
Hienoa että on laisiasi.
Toivoisin ihmisten (lue: päättäjien) jotka yhdistelevät sairaanhoitopiirejä, sosiaalihuoltoo, laskeskelevat hoitajatarpeita sinne ja tänne, lakkauttavat eri tason palveluja esim. vanhuksille, joskus muistavan sen, että jonain päivänä he itse tarvitsevat ko. palveluja.Kiitän nöyrästi sanoistasi, mutta en halunnut hakea mitään kiitoksia toiminnastani vakavasti sairaan ikäihmisen täyspäiväisessä hoidossa. Etkä nyt varmasti mitään pahaa tarkoittanut, mutta tuli vähän kiusaantunut olo.
Meillä on tästä kulmasta katsottuna oikeat sankarit terveydenhuollon suunnalla hoitajien sekä siellä ylipäätään olevien ihmisten keskuudessa. Heille haluan ohjata respectit ja platformin jos tätä kulmaa katsellaan.
Oma pointti oli enemmänkin siinä että toivon ihmisten muistavan läheisiään. Kukin tavallaan. Joku päivä he eivät ole välttämättä läsnä vaikka itse olisi.
Jaahas, itse tullut luettua myös tupla-A:na.Erikoisjoukot TV-sarjassa kovasti edukseen esiintynyt muutaman vuoden takainen missi Viivi Aaltonen onkin Viivi Altonen. Ei se ollutkaan kirjoitusvirhe.
Johtunee varmaan osittain siitä, että niihin aikoihin, kun biisi alkoi soida radiossa, suurin osa faneista oli nuoria ihmisiä. Nyt nuo nuoret ovat keski-ikäistyneet ja ainakin osa heistä on alkanut kuunnella Novaa (mikä on aina huolestuttava merkki), joten siksi kyseinen kanava soittaakin HIMiä.Kesälomareissulla avautui, että HIM:in musiikki on nykyään Radio Nova -kelpoista. Join Me:n ilmestyessä se oli kanavalle liian rajua.
Miljonäärin elo on varmasti raskasta, mutta olisin vapaaehtoinen kokeilemaan. Tuo äijä taitaa tietää mistä puhuu.Miljonäärit on persaukisia. Kova kohtalo.
Miljonäärit on persaukisia. Kova kohtalo.
Ei paskempi ideana, joskin nyt on vasta tarjonta kunnossa, kysyntä vielä haeskelee itseään...Minä ajattelin rikastua sillä tavalla, että alan myymään Jatkoajan keskustelupalstan viestejä, signeeraukseni saa mukaan. Viestejäni on tämän jälkeen 9999 kpl, ja esim. 100 euron kappalehinnalla olisi lopulta melkein miljoona koossa. Nehän myy sitä jotain taidettakin, joka on ihan vaan bitteinä, joten eiköhän tämänlainenkin kaupankäynti saavuta suurta suosiota. Mitä kalliimpi viesti, sitä arvokkaampi eli halutumpi se on. Tämän ideani läpimurtoviestin viestin saa minulta nimikirjoituksella varustettuna vaivaisella tonnilla!
Jo bannattujen nimimerkkien viesteistäkin voidaan käydä alustavia keskusteluja. Ryhdyn manageriksi.
T. Tuleva miljonääri
Ainakin niiden apinameemien tai mitä olivatkaan markkinat taisi romahtaa melko täysin, mikä ei toki sinänsä yllättävää ole. Toki buumin aikana liikevaihtoa oli varmasti aika tolkuttomasti ja joku siitäkin nettosin ihan oikeaakin rahaa, eli jos saat myytyä idean viestien oikeuksien kauppaamisesta ensimmäisenä niin olet varmaankin vahvoilla.Minä ajattelin rikastua sillä tavalla, että alan myymään Jatkoajan keskustelupalstan viestejä, signeeraukseni saa mukaan. Viestejäni on tämän jälkeen 9999 kpl, ja esim. 100 euron kappalehinnalla olisi lopulta melkein miljoona koossa. Nehän myy sitä jotain taidettakin, joka on ihan vaan bitteinä, joten eiköhän tämänlainenkin kaupankäynti saavuta suurta suosiota. Mitä kalliimpi viesti, sitä arvokkaampi eli halutumpi se on. Tämän ideani läpimurtoviestin viestin saa minulta nimikirjoituksella varustettuna vaivaisella tonnilla!
Jo bannattujen nimimerkkien viesteistäkin voidaan käydä alustavia keskusteluja. Ryhdyn manageriksi.
T. Tuleva miljonääri
Kusitko noin 35 litraa?Siis kusen litrahinta on yli 40-kertainen verrattuna maitoon.
Oman elämänsä Jaakko Parantaiset. Tosin sekin taisi myöntää, ettei oikeastaan tiennyt mistään mitään.Virologit muuttuivat yllättävän nopeasti sotastrategikoiksi. Tässä maassa on ollut todella paljon piilopotentiaalia, mutta nyt se kaikki tieto on saatu onneksi käyttöön.